Data: 2013-01-14 19:52:29 | |
Autor: jo44 | |
Chcesz by cię olano? Załóż konto w Sync 'u! | |
Uległem reklamie,"złotoustemu" Prezesowi i postanowiłem
przenieść konto, kartę i limit debetowy do Sync'a. Wiem, że to trudne, ale nie spieszyło mi się - zacząłem oczywiście od rachunku, później karta kredytowa - na razie wszystko OK. Zamknąłem kartę w poprzednim banku, odczekałem miesiąc coby BIK to także zauważył i złożyłem wniosek o limit debetowy. Byłem dobrej myśli: doradca przepytał przecież mnie dokładnie przy wydawaniu karty, nie miał żadnych zastrzeżeń, wstępna weryfikacja OK - SMS i mail od Sync'a, że mam czekać na telefon doradcy. Czekam więc, po tygodniu ciszy jestem lekko zaniepokojony więc włączam czata z doradcą - wszystko jest OK, mam dalej czekać na telefon. Po dwu tygodniach, jeszcze bardziej zaniepokojony, łączę się na czacie z doradcą i tu zonk: Sync zakończył procesowanie mojego wniosku i odmówił, i nie musi podawać powodów! Ja to (prawie) wszystko rozumiem, ale dlaczego przez dwa tygodnie "pies z kulawą nogą" nie zadzwonił i nie powiedział: OK lub "mamy Pana w dupie"? Po licho więc SMSy i maile z Banku zapowiadające telefon doradcy? I dlaczego nawet słowa "Przepraszam" nikt mi nie pow... sorry nie napisał a tylko "Nic więcej dla Pana nie mogę zrobić!" A co Sync'u dla mnie zrobiłeś? |
|
Data: 2013-01-14 19:59:51 | |
Autor: osa | |
Chcesz by cię olano? Załóż konto w S ync'u! | |
W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 pisze:
Sync zakończył A czy od kilku miesięcy bank nie ma obowiązku podać przyczyny odmowy? Mam tu na myśli faktyczny powód (niskie dochody, opóźnienia w spłacie), a nie standardowy tekst: polityka banku nie pozwala na wydanie KK. Wydaje mi się, że jak coś grzebali przy kredycie konsumenckim, to ustawodawca wprowadził taki obowiązek. Czy jednak coś mi się pozajączkowało? |
|
Data: 2013-01-14 22:21:58 | |
Autor: RobertS | |
Chcesz by cię olano? Załóż konto w S ync'u! | |
A czy od kilku miesięcy bank nie ma obowiązku podać przyczyny odmowy? bank NIE MA obowiązku podawania przyczyny, a nawet gdyby miał to możesz usłyszeń np. zbyt wysokie ryzyko dla banku (tak czasem podają przy hipotekach) i bądź mądry co mieli na myśli -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2013-01-14 22:52:45 | |
Autor: jo44 | |
Chcesz by cię olano? Załóż konto w S ync'u! | |
W dniu 2013-01-14 22:21, RobertS pisze:
Ja to rozumiem. Sęk jednak w tym, że oni w ogóle nie zadzwonili. Jak w tytule: OLALI KLIENTA. |
|
Data: 2013-01-14 22:42:18 | |
Autor: xbartx | |
Chcesz by ciê olano? Za³ó¿ konto w Sync'u! | |
Dnia Mon, 14 Jan 2013 22:52:45 +0100, jo44 napisał(a):
Ja to rozumiem. Sęk jednak w tym, że oni w ogóle nie zadzwonili. Jak w Cóż często gęsto to się zdarza w różnych a w zasadzie we wszystkich bankach, także nie robił bym z tego tak wielkiego zagadnienia, szkoda czasu ;) -- xbartx |
|
Data: 2013-01-15 07:50:05 | |
Autor: TrzyLinie | |
Chcesz by cię olano? Załóż konto w S ync'u! | |
W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 napisał(a):
Zamknąłem kartę w poprzednim banku, Dlaczego robiłeś to sam, zamiast powierzyć te zadania bankowi? Tj. złożyć w Synku dyspozycję pozamykania wszystkiego w starym banku i otworzenia tego samego w Synku. -- TrzyLinie |
|
Data: 2013-01-14 23:58:09 | |
Autor: Kris | |
Chcesz by ciê olano? Za³ó¿ konto w Sync'u! | |
W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 07:50:05 UTC+1 u¿ytkownik TrzyLinie napisa³:
W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 napisa³(a): Dlaczego robi³e¶ to sam, zamiast powierzyæ te zadania bankowi?Tak se ne da;) |
|
Data: 2013-01-28 22:52:35 | |
Autor: jo44 | |
Chcesz by cię olano? Załóż konto w S ync'u! | |
W dniu 2013-01-14 19:52, jo44 pisze:
Uległem reklamie,"złotoustemu" Prezesowi i postanowiłem Sukces! Po 2 tygodniach oczekiwania na telefon złożyłem ponownie wniosek - i podobnie jak za pierwszym razem został on wstępnie zaakceptowany. Minęło następnych 10 dni i... zaskoczenie! Telefon od Synca! Minęło kilka następnych dni i... mam! Debet w Syncu! Najważniejsze nie rezygnować! Trochę to trwało (prawie miesiąc i dwa wnioski), prawie straciłem już nadzieję, ale to dobre co się dobrze kończy! |