Chcesz poznać "haki na Piniora"? Trzymaj obietnice za ziobro. Podtrzymuj "nagonkę" na prokuratorów! ;-)

Data: 2016-12-02 21:12:38
Autor: A. Filip
Chcesz poznać "haki na Piniora"? Trzymaj obietnice za ziobro. Podtrzymuj "nagonkę" na prokuratorów! ;-)
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ziobro-jesli-nagonka-na-prokuratorow-bedzie-trwala-ujawnie-czesc-materialow-ws/8edlq6
Minister sprawiedliwości - prokurator generalny Zbigniew Ziobro
zapowiedział, że jeśli nadal będzie trwała nagonka na prokuratorów
prowadzących śledztwo ws. Józefa Piniora, ujawni istotne z punktu
widzenia oceny prawno-karnej części materiału dowodowego, w tym z
podsłuchów i sms-ów. [...]

Minister Ziobro to "geniusz" na miarę PiS+!  Ta część opinii publicznej
które koniecznie chce poznać "haki na Piniora" będzie teraz musiała
podtrzymywać nagonkę na prokuratorów a "biedny" Ziobro "zaraz" nie
będzie miał wyjścia! ;-)

,,Nie strasz, nie strasz bo się zesrasz"
  -- powiedzonko polskie

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Chcesz poznać "haki na Piniora"? Trzymaj obietnice za ziobro. Podtrzymuj "nagonkę" na prokuratorów! ;-)