Chcesz się uczyć idź na ministra

Data: 2012-02-17 15:41:52
Autor: Jacek
Chcesz się uczyć idź na ministra
Pani Mucha się wiele nauczyła :)
Ministrowie Tuska pobieraja nauki w rządzie.

Data: 2012-02-17 15:48:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jacek" <Jacek@box43.pl> napisał w wiadomości news:jhlovd$rui$1usenet.news.interia.pl...
Pani Mucha się wiele nauczyła :)
Ministrowie Tuska pobieraja nauki w rządzie.

Powiedz mi synuś, gdzie znajdują się szkoły kształcące w zwodzie minister?

Data: 2012-02-17 15:08:20
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Powiedz mi synuś, gdzie znajdują się szkoły kształcące w zwodzie minister?

...w Polsce trza miec tylko dobre uklady z bylymi sluzbami postsowieckiemi,
aby utrzymac sie przy wladzy. Jak ich polityk nie ma to np. popelnia samobojstwo ze stressu, albo ginie w
katastrofie samochodowej, samolotowej, albo cegla spada mu na glowe...

Ten system dlugo nie pociagnie, tak sie nie da rzadzic i trzeba byc wyjatkowym
glupcem, aby uwazac inaczej, zwlaszcza po przebiegu wydarzen w PRL-u.

Data: 2012-02-17 15:55:27
Autor: Jacek
Chcesz się uczyć idź na ministra
Powiedz mi synuś, gdzie znajdują się szkoły kształcące w zwodzie minister?

-- Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

Dziadu :-) , to,  że ty nie wiesz gdzie, nie znaczy, że nie istnieje :)
http://www.ksap.gov.pl/ksap/
http://wsap-kielce.edu.pl/
i pewnie wiele innych.

Wypadało by najpierw zdobyć wykształcenie a potem "rządzić"

Data: 2012-02-17 17:29:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jacek" <Jacek@box43.pl> napisał w wiadomości news:jhlpot$t57$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Synku! Najpierw zacznij od siebie. Jeśli komuś zarzucasz brak wykształcenia, najpierw sprawdź, a dopiero potem się wypowiadaj. Zahaczyłeś panią Muchę:

# W 2001 ukończyła studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. W 2007 uzyskała stopień doktora nauk ekonomicznych[1]. Od czasu ukończenia studiów pracowała jako nauczyciel akademicki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. #

Jebłeś kulą w płot, synku! Ale to symptomatyczne u pisiorków.

Data: 2012-02-17 17:51:46
Autor: Jacek
[...]

Czyli nie posiadała doświadczenia praktycznego.
Zdobytego w świecie rzeczywistym.
Tuż po zdobyciu wykształcenia wylądowała na najwyższym stanowisku w państwie.

Tak dziaduniu.

Data: 2012-02-17 19:35:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jacek" <Jacek@box43.pl> napisał w wiadomości news:jhm0j0$8o3$1usenet.news.interia.pl...
[...]

U ciebie niedorozwinęty synku, jak nie urok to sraczka! Jakie to pisiackie!

Data: 2012-02-17 21:47:41
Autor: Jacek
Chcesz się uczyć idź na ministra
U ciebie niedorozwinęty synku, jak nie urok to sraczka! Jakie to pisiackie!

--
Dziadunio nerwowy :) ziólka na nerwy trzeba pić.

Data: 2012-02-17 22:15:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jacek" <Jacek@box43.pl> napisał w wiadomości news:jhmedb$une$1usenet.news.interia.pl...
U ciebie niedorozwinęty synku, jak nie urok to sraczka! Jakie to pisiackie!

--
Dziadunio nerwowy :) ziólka na nerwy trzeba pić.

Gdzieś ty zdenerwowanie dostrzegł, synku? To politowanie!

Data: 2012-02-17 21:20:32
Autor: Obserwator
Chcesz się uczyć idź na ministra
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Gdzieś ty zdenerwowanie dostrzegł, synku? To politowanie!

a jak jestes zdenerwowany to jakich inwektyw uzywasz? Czy moze bierzesz od razu do reki noz albo siekiere?

Data: 2012-02-18 11:41:52
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jhmgb0$e7q$1inews.gazeta.pl...
> [...]

a jak jestes zdenerwowany to jakich inwektyw uzywasz?

Czy moze bierzesz od razu do reki noz albo siekiere?

Nie każdy jest do ciebie podobny ty przygłupie!

BomBel

Data: 2012-02-17 15:58:29
Autor: Jacek
Chcesz się uczyć idź na ministra
Właściwie dziadzie powinienem napisać.
Dziadu jest niegramatycznie.

Data: 2012-02-17 18:53:10
Autor: pluton
Chcesz się uczyć idź na ministra

Powiedz mi synuś, gdzie znajdują się szkoły kształcące w zwodzie minister?

Na Zolibozu ?

Nullification

Data: 2012-02-17 18:16:41
Autor: Barfly
Jacek <Jacek@box43.pl> napisał(a):
Pani Mucha się wiele nauczyła :)
Ministrowie Tuska pobieraja nauki w rządzie.

Tyle, że to raczej samouki. Niewiele wciąż potrafią! Że też ktoś na nich głosował!

Data: 2012-02-17 19:37:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Barfly" <pohukiwacz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jhm5i9$a1j$1inews.gazeta.pl...
Jacek <Jacek@box43.pl> napisał(a):

Pani Mucha się wiele nauczyła :)
Ministrowie Tuska pobieraja nauki w rządzie.

Tyle, że to raczej samouki. Niewiele wciąż potrafią! Że też ktoś na nich głosował!

Pomyśl tylko. Gdzie kształcił się przemier Kaczyński? Powiem ci. Dwa tygodnie w Klarysewie!

Data: 2012-02-18 07:04:35
Autor: stevep
Dnia 17-02-2012 o 15:41:52 Jacek <Jacek@box43.pl> napisał(a):

Pani Mucha się wiele nauczyła :)
Ministrowie Tuska pobieraja nauki w rządzie.
Ale ty się niczego nie nauczysz, pozostaniesz dożywotnim idiotą.

--
stevep

Chcesz się uczyć idź na ministra