Chcesz zarabiać w Euro?

Data: 2010-08-25 10:05:37
Autor: boukun
Chcesz zarabiać w Euro?
Najmij się do ludzkiej pracy www.jarecky.pl
www.betreuung-haushaltshilfe.de

W listopadzie, 30-go minęłoby 16 lat, jak nie dałem się zniewolić i wysłać do niewolniczej pracy. Lenistwo odmładza, czyni cię wiecznie młodym... Jak pracować, to tylko za godziwe pieniądze, za euro...

Niniejszym kończę swoją działalność na grupach dyskusyjnych, biorę się za życie...

boukun

Data: 2010-08-25 02:30:15
Autor: Tzva Adonai
Chcesz zarabiać w Euro?
boukun napisał(a):

Najmij sie do ludzkiej pracy www.jarecky.pl
www.betreuung-haushaltshilfe.de

Nieoficjalna płaca minimalna w Niemczech to ok. 7,87e za godzinę, co
przy 39 godzinnym tygodniu pracy daje ok. 1220e miesięcznie.. Nikt tam
poniżej tej kwoty nie zejdzie, bekon.. A ty szukasz durni, którzy będą
podcierali dupska niedołężnym esesmanon w trybie 24 godzinnym za
1000e?.... W wolnym czasie będę ci robił antyreklamę w polskim i
niemieckim necie, żeby zminimalizować szansę powodzenia twojego
geszeftu... ;}

Data: 2010-08-25 11:35:51
Autor: boukun
Chcesz zarabiać w Euro?

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:01404772-5f6a-48b2-8e6f-73467bff9a27i13g2000yqd.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Ale dlaczego? Ja myślałem, że ty mnie lubisz?

Opiekunki, pomoce domowe, to dzisiaj intratne i pożądane zajęcie...

boukun

Data: 2010-08-25 12:06:05
Autor: awe
Chcesz zarabiać w Euro?

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -
bardzo dobrze boukun - znasz jezyk, nie jestes glupi - wiec dasz sobie rade.
awe

Data: 2010-08-25 10:53:48
Autor: Neko
Chcesz zarabiać w Euro?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Niniejszym kończę swoją działalność na grupach dyskusyjnych, biorę się za życie...

W koncu na starosc znalazles robote? A co bedziesz robil?

Data: 2010-08-25 10:55:04
Autor: boukun
Chcesz zarabiać w Euro?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i52lnp$n62$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Niniejszym kończę swoją działalność na grupach dyskusyjnych, biorę się za życie...

W koncu na starosc znalazles robote? A co bedziesz robil?

Dawał pracę bezrobotnym...

boukun

Data: 2010-08-25 11:53:43
Autor: Neko
Chcesz zarabiać w Euro?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Dawał pracę bezrobotnym...

Bedziesz robił za sutenera?

Data: 2010-08-25 11:57:47
Autor: boukun
Chcesz zarabiać w Euro?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i52p8d$249$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Dawał pracę bezrobotnym...

Bedziesz robił za sutenera?

Opiekunki, pomoce domowe, to ostatnio modne zajęcie...

boukun

Data: 2010-08-25 12:03:32
Autor: Neko
Chcesz zarabiać w Euro?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Opiekunki, pomoce domowe, to ostatnio modne zajęcie...

A opiekunowie?

Data: 2010-08-25 12:06:33
Autor: boukun
Chcesz zarabiać w Euro?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i52pqq$3sm$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Opiekunki, pomoce domowe, to ostatnio modne zajęcie...

A opiekunowie?

Też, na zdjęciu jest mój brat...

boukun

Data: 2010-08-25 12:09:36
Autor: Neko
Chcesz zarabiać w Euro?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Też, na zdjęciu jest mój brat...

Widze, ze firma rodzinna...

Data: 2010-08-26 00:01:49
Autor: Gringo
Chcesz zarabiać w Euro?
boukun wrote:

Najmij się do ludzkiej pracy http://www.jarecky.pl/

http://www.betreuung-haushaltshilfe.de/

Brawo boukun, tylko nie opuszczaj i nie zaniedbuj grupy, bo tu już nie ma z kim dyskutować i kogo czytać.

Data: 2010-08-26 11:17:34
Autor: boukun
Chcesz zarabiać w Euro?

Użytkownik "Gringo" <Gringo_wytnij_to@qmail.com> napisał w wiadomości news:i54433$hsi$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:

Najmij się do ludzkiej pracy http://www.jarecky.pl/

http://www.betreuung-haushaltshilfe.de/

Brawo boukun, tylko nie opuszczaj i nie zaniedbuj grupy, bo tu juĹź nie ma
z kim dyskutować i kogo czytać.

Nie ma sprawy..., te trochę czasu zawsze się znajdzie, tu i tak wszyscy albo bezrobotni, albo nadają z pracy...

boukun

Data: 2010-08-26 17:53:45
Autor: =heÂŽsk=
Chcesz zarabiać w Euro?
On Thu, 26 Aug 2010 00:01:49 +0200, Gringo
<Gringo_wytnij_to@qmail.com> wrote:

boukun wrote:

> Najmij się do ludzkiej pracy http://www.jarecky.pl/

http://www.betreuung-haushaltshilfe.de/

Brawo boukun, tylko nie opuszczaj i nie zaniedbuj grupy, bo tu już nie ma z kim dyskutować i kogo czytać.

 te, razor - nie wylaz z filtra !

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Chcesz zarabiać w Euro?