Chceta flejma?

Data: 2009-05-11 22:32:50
Autor: Artur Bross
Chceta flejma?
:-)

PS3, jako nastepca mojej ulubionej kiedys konsoli byla konsola marzen, ktora
w koncu mam, ale porownujac ja z iksBOXem, PS3 przegrywa w kazdej rundzie.

360 jest tanszy, fajniejszy, ma wiecej gier, dem, nowosci i bajerow. PS3
jest drogie, nie spelnia oczekiwan, gry sa brzydsze, ukazuja sie pozniej i
kosztuja wiecej, a <ekskluziwy> nie sa warte pierdniecia, w odniesieniu do
tego, na co kazano nam czekac tyle lat by w koncu wypuscic sprzet, ktory
tylko w zalozeniu mial byc najlepszy...

Data: 2009-05-11 22:46:37
Autor: Mithos
Chceta flejma?
Artur Bross pisze:
[...]

No i gdzie tu flejm skoro napisałeś samą prawdę ? :D

--
Mithos

Data: 2009-05-11 23:05:41
Autor: Daniel Chlodzinski
Chceta flejma?
On 11 Maj, 22:32, Artur Bross <go_...@hotmail.com> wrote:
[...]

PS3 z to nie obudzi spiacego dziecka, a x0 potrafi umarlego obudzic.
Zreszta i tak obie konsole nie daja rady jesli porownac je z
wypasionym pecetem :-), a gry staja sie dobre dopiero potraktowane
odpwiednia dawka modow vide Stalker czy Fallout 3 (nie mowie o tych
dlc bo to sie do modow nie umywa).

Daniel

Data: 2009-05-12 18:29:06
Autor: Meanthord
Chceta flejma?
Daniel Chlodzinski pisze:
[...]

Jasne, kolejny mit. Jak wczoraj wiatraki w PS3 wlaczyly sie na najwyzszy stopien obrotow, to halas byl taki, jakbym wlaczyl suszarke. Zatem naprawde mozna sobie darowac takie nic nie wnoszace teksty. Brak gier na PS3, glosnosc 360 - te nieprawdziwe pierdoly juz niekogo nie wzruszaja.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-05-12 10:23:25
Autor: Daniel Chlodzinski
Chceta flejma?
On 12 Maj, 18:29, Meanthord <m...@NOSPAMwp.pl> wrote:
Daniel Chlodzinski pisze:

[...]

Nie wiem jak do tego doszedles, ale fakt ze ps3 potrafi byc glosna nie
"zniknal" faktu, ze x0 chodzi jak suszarka. Tak wiec nie jest to
nieprawdziwe stwierdznie, moze to pierdola, choc zalezy, mi tak wyjacy
sprzet zwyczajnie by przeszkadzal, moze dla innych to pierdola.

Daniel

Data: 2009-05-12 19:59:32
Autor: Meanthord
Chceta flejma?
Daniel Chlodzinski pisze:

[...]

Zatem jedyna konsola dla Ciebie jest Wii.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-05-13 09:14:46
Autor: Catalyst
Chceta flejma?

Daniel Chlodzinski pisze:

"zniknal" faktu, ze x0 chodzi jak suszarka. Tak wiec nie jest to

Mój 1szy x chodzil jak traktor - true (3 lata temu jakos byl kupiony).
Ten, który dostalem po wymianie padnietego - czy tu chodzi jakis x?
Slychac go, jasne ale bez przesady - chalasujace xboxy to juz przeszlosc (nawet wczesniejsze ELITE chodzily cicho)

MK

Data: 2009-05-12 02:05:07
Autor: kamil_pl
Chceta flejma?

Uzytkownik "Artur Bross" <go_art@hotmail.com> napisal w wiadomosci news:C62E5812.31BF%go_arthotmail.com...
:-)

[...]

Wszystko prawda, poza tym:
A. GTA4 czesniej chrupie podobno na PS3

Jednak widze 3 minusy Xboxa360:
1. Nie da sie kopiowac sejwów, przez co mozna zapomniec o np. action replay i wgraniu save do Pro Evolution Soccer z poprawionymi herbami, nazwiskami pilkarzy etc
2. Nie ma Metal Gear Sold 4
3. Nie bedzie nigdy Gran Turismo

Data: 2009-05-12 10:58:19
Autor: spaceman
Chceta flejma?
kamil_pl <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> wrote:
Jednak widze 3 minusy Xboxa360:
1. Nie da sie kopiowac sejw?w, przez co mozna zapomniec o np. action replay i wgraniu save do Pro Evolution Soccer z poprawionymi herbami, nazwiskami

Kopiowac sie da na memorkę na pewno, kopiowałem ostatnio przy wymianie HDD.

pilkarzy etc
2. Nie ma Metal Gear Sold 4

Tru, ale może będzie.

3. Nie bedzie nigdy Gran Turismo
 Ale jest Forza, ktora technicznie zjada GT. Tylko ta grafika taka se. --
spaceman

Data: 2009-05-12 12:02:14
Autor: kamil
Chceta flejma?

"spaceman" <spaceman@bsdzine.org> wrote in message news:gubkob$k6g$1cougar.axelspringer.pl...

pilkarzy etc
2. Nie ma Metal Gear Sold 4

Tru, ale moze bedzie.

Zwlaszcza, ze wszystkie poprzednie czesci pojawily sie na X i PC pomimo zapowiadanej ekskluzywnosci.

3. Nie bedzie nigdy Gran Turismo

Ale jest Forza, ktora technicznie zjada GT. Tylko ta grafika taka se.

Ano.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 16:41:37
Autor: kamil_pl
Chceta flejma?

"spaceman" <spaceman@bsdzine.org> wrote in message

Zwlaszcza, ze wszystkie poprzednie czesci pojawily sie na X i PC pomimo zapowiadanej ekskluzywnosci.

Pardon? MGS 3 pojawił się tylko na PS2... myślę że może być podobnie z MGS 4

Data: 2009-05-12 17:45:08
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
kamil_pl pisze:

Pardon? MGS 3 pojawił się tylko na PS2... myślę że może być podobnie z MGS 4

MGS4 nigdy nie będzie exl. na PS2 ;) :) :D (dałem trzy emotki - widać?)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-05-12 19:49:26
Autor: kamil_pl
Chceta flejma?

Użytkownik "Greg McRazy" <a.czy.to@wazne.pl> napisał w wiadomości news:4a099972

MGS4 nigdy nie będzie exl. na PS2 ;) :) :D (dałem trzy emotki - widać?)

Hehe a to mnie za słówko złapałeś. Oczywiście miałem na myśli konsolkę Sony ogółem.

Data: 2009-05-12 20:19:03
Autor: SimonX
Chceta flejma?
Dnia 12-05-2009 o 12:58:19 spaceman <spaceman@bsdzine.org> napisał(a):

[...]

no ale trzeba kupic specjalnie memorke MS, zamiast wykorzystac pendriva  ktorego kazdy ma w domu

pilkarzy etc
2. Nie ma Metal Gear Sold 4

Tru, ale może będzie.

nie bedzie

3. Nie bedzie nigdy Gran Turismo
Ale jest Forza, ktora technicznie zjada GT. Tylko ta grafika taka se.

mozliwe - grajac w demo nie zauwazylem wielkiesci tej gry
no ale na xie nie mialem kierownicy

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-05-12 22:17:50
Autor: Artur Bross
Chceta flejma?
Tak ogolnie; wycie, czyli glosna praca konsoli MS nie moze byc wymiernikiem
jakosci sprzetu - chociaz czesto jest. Bierze sie to stad, ze oprocz faktu,
iz iksboksy sie psuja, nie mozna tej konsoli zarzucic absolutnie niczego
wiecej.

MS wykonalo kawal dobrej roboty, zarowno od strony sprzetowej jak i uslugi
LIVE. Startujac wlasciwie od zera, dogonili "krola" konsol PS2 i dali do
wiwatu wszystkim tym, ktorzy w konsole MS watpili. Do tego, nikt w zasadzie
nie obiecywal, ze bedzie to sprzet, ktory przewroci do gory nogami caly
swiat, tak jak to robilo SONY ze swoim PS3, tylko wypuszczono konsole, ktora
ze wzgledu na swoja cene jest sprzetem ogolniedostepnym, zapewniono konsoli
naplyw gier i zadbano o serwis internetowy, ktory na dzien dzisiejszy nie ma
sobie rownych.

To, ze taka Eternal Sonata ;-) pojawila sie na konsole MS duuuzo wczesniej
niz na japonskie PS3 mowi jakby za siebie. Do tego, gre na wyprzedazy mozna
dzisiaj kupic za 1/3 ceny jaka oferuje SONY. DMC4, FFXIII - cos co kilka lat
temu nie snilo sie zadnemu analitykowi - doprowadzi(lo) do tego, ze
PlayStation nie jest juz dzisiaj wymiernikiem standardu - nawet jesli ktos
probuje ;-) dolaczac do zestawu Pismo Swiete... (patrz Polygamia)

Data: 2009-05-13 01:42:55
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 12-05-2009 o 22:17:50 Artur Bross <go_art@hotmail.com> napisał(a):

[...]

Jedziemy:
1) Brak mozliwosci instalowania wlasnych dyskow twardych. Nie ma zadnego
uzasadnienia dla placenia haraczu za dyski M$;
2) Kretactwo - np. sposob umieszczenia gniazda AV i gniazda HDMI;
3) Brak LIVE w wielu krajach - gowno mnie, jako konsumenta obchodzi to, co
mowi M$, ma byc LIVE w Polsce i juz, Sony moze, to i M$;
4) Problem rysowania plyt przez naped;
5) Plyty DVD sa mniej wytrzymale niz BD;
6) Rozmiar plyt DVD ogranicza gry;
7) Live jest platne - mam to gdzies, czy to duzo, czy malo - PlayStation
Network takze oferuje gre online (i tez stabilna), dema, trailery, dlc,
dystrybucje cyfrowa, nie bede placil za funkcje, ktorych nie uzywam -
stosunek jakosci do ceny jest dla LIVE'a niekorzystny;
8) Cala masa ukrytych kosztow, typu akumulatorki do kontrolera, dodatek
wi-fi czy chocby sam abonament Live;
9) Marcus Fenix to cipa.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2009-05-13 06:20:10
Autor: bald
Chceta flejma?

6) Rozmiar plyt DVD ogranicza gry;

bez sensu plyty DVD/BD maja po 12cm
gdzie tu widzisz jakies ograniczanie

;)

Data: 2009-05-13 09:21:06
Autor: Dysiek
Chceta flejma?
4) Problem rysowania plyt przez naped;

Juz chyba dawno rozwiazany.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-05-13 10:37:39
Autor: domin
Chceta flejma?
gctechs pisze:
[...]

zgadzam sie, powinno byc jak w ps3

2) Kretactwo - np. sposob umieszczenia gniazda AV i gniazda HDMI;

gdyby bylo samo hdmi musialbym zmienic tv, bo mam lcd z czasow gdy byla to jeszcze w sumie nowosc i hdmi bylo w tv za grube siano (za 27" w promocji zaplacilem 3000zl)

3) Brak LIVE w wielu krajach - gowno mnie, jako konsumenta obchodzi to, co
mowi M$, ma byc LIVE w Polsce i juz, Sony moze, to i M$;

wytlumacz mi co mi da live, jesli bedzie oficjalnie uruchomiony w polsce? cala polska ma konta na USA/GB i pewnie nikt nie bedzie zakladal nowego konta jezeli juz live uruchomia u nas

4) Problem rysowania plyt przez naped;

porysowal ci plyty? mi tylko raz, stal w pionie gralem w GTA i ruszylem konsole noga, przerwocila sie na plasko, zlapalem ja jeszcze w polowie na stopy, ale na plycie zostaly slady jakby ktos widelcem pojechalem 5kolek, plyta porysowana z mojej winy, o innym rysowaniu nie slyszlalem

5) Plyty DVD sa mniej wytrzymale niz BD;
6) Rozmiar plyt DVD ogranicza gry;

tu juz calkiem nie wiem o co ci chodzi, jak FFXIII wyjdzie na 1 DVD9 to sie spalisz ze wstydu, oczywiscie musi wygaldac graficznie tak samo jak wersja na ps3 i jej cudowy BD

[...]

platne jest granie online, to jest mi sie nie podoba, dlatego nie gram na live, ale dema trailery itp jest za darmo

8) Cala masa ukrytych kosztow, typu akumulatorki do kontrolera, dodatek
wi-fi czy chocby sam abonament Live;

tu tez przyznam ci racje, cena wifi to zart, a za akku z checia zaplace bo dla mnie pad od x'a bije na glowe tego z ps3 :)

9) Marcus Fenix to cipa.

ehe tfoja stara zapierda**

Data: 2009-05-13 10:59:16
Autor: kamil
Chceta flejma?

"gctechs" <gctechs.usunto@wp.usunto.pl> wrote in message news:op.utub5tls6p94hhkalafior...
[...]

99% posiadaczy PS3 niczego nie instaluje.

2) Kretactwo - np. sposob umieszczenia gniazda AV i gniazda HDMI;

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2475238
krętactwa <kłamstwa, wykrętne odpowiedzi, nieuczciwe postępki>

Co jest nieuczciwego w umieszczeniu gniazd w X360? :-)

3) Brak LIVE w wielu krajach - gowno mnie, jako konsumenta obchodzi to, co
mowi M$, ma byc LIVE w Polsce i juz, Sony moze, to i M$;

A M$ g***o obchodzi jakis maly rynek, na ktorym i tak piratow jest wiecej niz oryginalnych gier. Zycie..

4) Problem rysowania plyt przez naped;

?!
5) Plyty DVD sa mniej wytrzymale niz BD;

Nie wiem, trzymam je w pudelku, a nie uzywam jako podkladek pod piwo..

6) Rozmiar plyt DVD ogranicza gry;

Pokaz mi wiec gre, ktora w wydaniu BR na PS3 jest obszerniejsza od wersji Xboxowej. :-)

7) Live jest platne - mam to gdzies, czy to duzo, czy malo - PlayStation

Mniej niz polowa dniowki w cywilizowanym kraju za roczny dostep. Wole zaplacic za dobra usluge, niz miec kiepska na PS3 za darmo.

Network takze oferuje gre online (i tez stabilna), dema, trailery, dlc,
dystrybucje cyfrowa, nie bede placil za funkcje, ktorych nie uzywam -
stosunek jakosci do ceny jest dla LIVE'a niekorzystny;

Patrz, a miliony graczy sadza inaczej.

8) Cala masa ukrytych kosztow, typu akumulatorki do kontrolera, dodatek
wi-fi czy chocby sam abonament Live;

Straszny koszt te akumulatorki.

9) Marcus Fenix to cipa.

Sfrustrowany fanboy to cipa do kwadratu. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 12:13:11
Autor: odk
Chceta flejma?
kamil pisze:

[...]

To, że bez rozbierania wtyczki nie podepniesz hdmi i av równocześnie.

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2009-05-13 11:16:14
Autor: kamil
Chceta flejma?

"odk" <odk@delthis.pg.gda.pl> wrote in message news:gue6f7$9pl$1news.task.gda.pl...
kamil pisze:

[...]

Przepraszam, ale po co mi obydwa jednoczesnie?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 12:22:05
Autor: odk
Chceta flejma?
kamil pisze:

[...]

Podłączasz monitor od pc kablem hdmi -> dvi (nie ma dźwięku) i puszczasz sobie sam dźwięk kabelkiem av na zwykłe głośniczki od pc.

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2009-05-13 11:24:06
Autor: kamil
Chceta flejma?

"odk" <odk@delthis.pg.gda.pl> wrote in message news:gue6vs$abb$1news.task.gda.pl...
kamil pisze:

Podłączasz monitor od pc kablem hdmi -> dvi (nie ma dźwięku) i puszczasz sobie sam dźwięk kabelkiem av na zwykłe głośniczki od pc.

Chyba ze tak, ale na moj rozum kupowanie konsole nowej generacji, zeby grac na malym monitorku i sluchac plastikowych glosniczkow z tesco mija sie z celem. Argument z cyklu "a bo czekolada nie mozna gwozdzi wbijac". ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 07:28:12
Autor: mariuszborkiet
Chceta flejma?
On May 13, 11:24 am, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"odk" <o...@delthis.pg.gda.pl> wrote in message

> [...]

na malym monitorku i sluchac plastikowych glosniczkow z tesco mija sie z
celem. Argument z cyklu "a bo czekolada nie mozna gwozdzi wbijac". ;)

chwila, chwila.
moj TV nie ma wejscia HDMI tylko DVI, a kino domowe ma wejscie
optyczne. jak pod to podlaczyc XBoxa 360?

Data: 2009-05-13 17:48:42
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
mariuszborkiet@gmail.com pisze:

chwila, chwila.
moj TV nie ma wejscia HDMI tylko DVI, a kino domowe ma wejscie
optyczne. jak pod to podlaczyc XBoxa 360?

A posiada wejście component? No to tamtędy, a dźwięk po optyku.

Data: 2009-05-14 09:57:24
Autor: mariuszborkiet
Chceta flejma?
On May 13, 4:48 pm, Greg McRazy <a.czy...@wazne.pl> wrote:
mariuszbork...@gmail.com pisze:

> chwila, chwila.
> moj TV nie ma wejscia HDMI tylko DVI, a kino domowe ma wejscie
> optyczne. jak pod to podlaczyc XBoxa 360?

A posiada wejście component? No to tamtędy, a dźwięk po optyku.

nie posiada. component idzie po DVI przy pomocy kabelka. TV ma tylko
JEDNO wejscie dla sygnalu HD. jedynym sposobem, zeby miec na raz
konsole i nboxa to podlaczenie tego przez rozdzielacz HDMI i z tego
rozdzielacza kabel HDMI->DVI. i?

Data: 2009-05-15 16:14:30
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
[...]

Nagle się nbox pojawił co zmienia postać rzeczy. Gdybym był złośliwy to bym powiedział: a co mnie obchodzi nbox skoro pytasz o konsolę?
Ponieważ jestem jeszcze bardziej złośliwy to odpiszę:

Skoro masz słaby odbiornik TV to musisz do niego dokupić kabelek: http://www.tvcables.co.uk/images/items/monster-xbox-360-toslink.jpg
Dalej nic się nie zmienia - kabelek do rozdzielacza a toslink do ampli.

[OT] A tak przy okazji nboxa - testował ktoś z was te radyjka internetowe? Bo mam ochotę tego spróbować i nie wiem czy sie pchać w router w trybie AP, żeby podłączyć nboxa (i może przy okazji xklocka też puścić bez kabla w listwie).

Data: 2009-05-18 08:16:12
Autor: Cezar
Chceta flejma?
Użytkownik "Greg McRazy" <a.czy.to@wazne.pl> napisał w wiadomości news:4a0d78b0$1news.home.net.pl...
[...]

Ja. Jak dla mnie świetna sprawa. Nie chce mi się kombinować z naziemną anteną (na której i tak złapałbym tylko kilka stacji) - tam mam setki stacji i stacyjek. Oprócz głównych polskich (dokładnie nie pamiętam, ale na pewno RMF, ZETka + kilka innych) jest kilka sygnowanych polskimi nazwiskami (np. wskakując na radio Muńka Staszczyka wiem że nie usłyszę Lady GaGa). Do tego dziesiątki tematycznych - co mi najbardziej pasuje. Chcemy popląsać na imprezie - włączamy 80's disco, chcemy 'mrocznie' - rock stacja Mystic albo Rock. To co internetowe - w większości się tam znalazło. Jest jeszcze nRadio HD, ale słuchałem chyba raz i albo coś mam źle ustawione, albo puszczali sygnał stereo a nie reklamowany DD 5.1.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-05-18 08:53:28
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
Cezar pisze:

Ja. Jak dla mnie świetna sprawa. Nie chce mi się kombinować z naziemną

Z tego wszystkiego odpiąłem xklocka i spróbowałem. Kobietka praktycznie nie wyłącza chili zet (które nie odbiera u mnie z "naziemniej"). Router pracujący w trybie AP już zamówiłem ;)

Data: 2009-05-18 12:23:44
Autor: Cezar
Chceta flejma?
Użytkownik "Greg McRazy" <a.czy.to@wazne.pl> napisał w wiadomości news:4a1105ec$1news.home.net.pl...
Cezar pisze:

[...]

Hehe :) I dobrze. Do tego mały hint: nie mam Logitech Harmony, ale ludzie go posiadający chwalili je ze względu na możliwość przypisania sekwencji włączającej radio z listą ulubionych stacji w N bez włączania TV. Bzdeta a cieszy. Jak się odkuję to zainwestuję. Faktem jest, że włączenie radia, sprzętu i źródła jednym przyciskiem jest komfortowe.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-05-18 12:53:19
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
Cezar pisze:

[...]

Taki komfort to dopiero po wakacjach (wtedy idzie mi najwięcej kasy) a i tak się zastanawiam czy wydać tyle pieniędzy na pilota :)

Data: 2009-05-13 17:02:00
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 13-05-2009 o 12:24:06 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

"odk" <odk@delthis.pg.gda.pl> wrote in message
kamil pisze:

Pod³¹czasz monitor od pc kablem hdmi -> dvi (nie ma dŸwiêku) i puszczasz
sobie sam dÂźwiĂŞk kabelkiem av na zwykÂłe gÂłoÂśniczki od pc.

[...]

Jasne, czyli znowu musi byc tak, jak chce Microsoft, a nie tak, jak jest
wygodnie uzytkownikowi.

Data: 2009-05-14 11:49:17
Autor: kamil
Chceta flejma?

kamil pisze:

[...]

"wygodnie uzytkownikowi" i granie na malym ekraniku z plastikowymi glosniczkami od peceta? Prosze cie...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-14 13:56:25
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 14-05-2009 o 12:49:17 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

Pod³¹czasz monitor od pc kablem hdmi -> dvi (nie ma dÂźwiĂŞku) i  puszczasz
[...]

A zeby nawet na ekraniku 5", jezeli uzytkownik preferuje takie rozwiazanie
to powinien miec taka mozliwosc.

Data: 2009-05-14 13:23:52
Autor: kamil
Chceta flejma?

"gctechs" <gctechs.usunto@wp.usunto.pl> wrote in message news:op.utw4sboi6p94hhkalafior...
Dnia 14-05-2009 o 12:49:17 kamil <kamil@spamwon.com> napisal(a):

[...]

Ja preferuje granie na czarno-bialym rubinie z wejsciem antenowym, ale PS3 nie daje mi takiej mozliwosci - toc to straszna niedorobka!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-14 10:05:31
Autor: mariuszborkiet
Chceta flejma?
On May 14, 1:23 pm, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:

Ja preferuje granie na czarno-bialym rubinie z wejsciem antenowym, ale PS3
nie daje mi takiej mozliwosci - toc to straszna niedorobka!

a XBox oferuje? jesli tak, to jak? jesli nie, to po cholere smiecisz?

Data: 2009-05-14 14:45:19
Autor: odk
Chceta flejma?
kamil pisze:
[...]

Jak to nie, do ps3 pasuje kabelek rf który istnieje na rynku jeszcze od czasu PSone, a konsola potrafi wypuścić sygnał SD.

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2009-05-14 21:43:45
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Chceta flejma?

kamil pisze:
[...]

Lepiej grac na 20" panoramicznym 'ekraniku' LCD i z porzadnymi glosnikami od PC, zamiast na 29" SD w 4:3, wierz mi.

pzdr,
dex

Data: 2009-05-15 12:00:36
Autor: kamil
Chceta flejma?

"Barteq (s.z.t.o.)" <realdex@poczta.onet.pl> wrote in message news:guhssk$26s$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie kupil bym sportowego auta nie majac na paliwo regularny serwis, tak samo jak nie kupil bym nextgena bez pieniedzy na porzadny TV. Ale widac gusta ludzie rozne maja.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 18:32:51
Autor: Piotr Gnyp
Chceta flejma?
..::On Wed, 13 May 2009 12:22:05 +0200, in <gue6vs$abb$1@news.task.gda.pl>
..::odk <odk@delthis.pg.gda.pl> wrote:
Podłączasz monitor od pc kablem hdmi -> dvi (nie ma dźwięku) i puszczasz sobie sam dźwięk kabelkiem av na zwykłe głośniczki od pc.

PrzecieĹź od tego jest specjalna przelotka, ktĂłra w Elite jest w zestawie

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
"And maybe it's easier to withdraw from life

Data: 2009-05-13 17:01:34
Autor: gctechs
Chceta flejma?

Dnia 12-05-2009 o 22:17:50 Artur Bross <go_art@hotmail.com> napisaÂł(a):
Jedziemy:
1) Brak mozliwosci instalowania wlasnych dyskow twardych. Nie ma zadnego
uzasadnienia dla placenia haraczu za dyski M$;

99% posiadaczy PS3 niczego nie instaluje.

A co to za argument? Jak powiedzialem to jest sprawa uzytkownika, jakbym  chcial
miec na dysku 450 GB pornosow, to na PS3 nie byloby problemu z zakupem
normalnego (tanszego) dysku 2,5", natomiast na X360 moze byc oficjalnie  tylko
horrendalnie drogie 120 GB od M$. Czyli uzytkownik niczego (bez  kombinowania)
sam nie moze zrobic, moze tylko tyle, ile przewidzial Microsoft.

[...]

Ja nie znam ich analiz i prognoz, zreszta nie chce znac. Sony moze, a MS  nie -
i tyle w tym temacie. A jak M$ nie potrafil zabezpieczyc przez piractwem  swojej
konsoli, to juz inny problem.
Swoja droga, ze jeszcze ktos mysli, ze brak Live w Polsce wiaze sie z  piractwem.
Toz to Live jest tak skonstruowany, zeby nawet pirat musial za niego  placic.

6) Rozmiar plyt DVD ogranicza gry;

Pokaz mi wiec gre, ktora w wydaniu BR na PS3 jest obszerniejsza od wersji
Xboxowej. :-)

Jest wiele takich gier, np. Dead Space, Bioshock czy Red Alert 3. Glownie
chodzi o nieskompresowanie (badz wyzszy bitrate) plikow dzwiekowych lub
bonusowa zawartosc (filmiki itd.). Nie ma to bezposredniego wplywu na  jakosc
samej gry, ale gdy mam do wyboru miec, lub nie miec, to wole miec.

7) Live jest platne - mam to gdzies, czy to duzo, czy malo - PlayStation

Mniej niz polowa dniowki w cywilizowanym kraju za roczny dostep. Wole
zaplacic za dobra usluge, niz miec kiepska na PS3 za darmo.

Wlasnie najwiekszy problem w tym, ze PSN nie jest az tak kiepski.
Rozegralem w ciagu ostatnich kilku miesiecy ponad 60 meczy kampanii co-op
w Resistance 2 i ani razu nie zerwalo polaczenia ani nie bylo lagow.
I to bylo granie darmowe - tak wiec, stosunek jakosci do ceny jest dla
Xbox Live niekorzystny. Moim zdaniem roznica pomiedzy funkcjonalnoscia XBL
i PSN nie jest az tak znaczna, jak fakt placenia lub nie placenia za cos.
Choc jak pisalem, z wielu funkcji nie korzystam (nie mam wogole headsetu
i raczej nie kupie).

[...]

Takie same miliony tez nie lubia przeplacac za jedna z podstawowych funkcji
dzisiejszych gier, czyli tryb online.

8) Cala masa ukrytych kosztow, typu akumulatorki do kontrolera, dodatek
wi-fi czy chocby sam abonament Live;

Straszny koszt te akumulatorki.

Straszny czy nie, jednak jest.

9) Marcus Fenix to cipa.

Sfrustrowany fanboy to cipa do kwadratu. :-)

Masz racje, najgorsze cipsko to Master Chief.

Data: 2009-05-13 17:58:42
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
gctechs pisze:

[...]

To kup PC. Wszystkie trzy gry wyglądają lepiej na odpowiednim piecu. Nieważne PS3 czy xklocek.

Choc jak pisalem, z wielu funkcji nie korzystam (nie mam wogole headsetu
i raczej nie kupie).

Bo i po co, skoro do każdej gry musisz ustawiać słuchawkę od nowa a i tak obsługa VC jest tak kiepska, że większość użytkowników myśli podobnie jak Ty (po co mi to).

Dwóch moich znajomych wynajmuje dom. Obaj mają PS3. Swego czasu kupili headsety bo ich męczyło darcie sie na siebie (z piętra na piętro) podczas grania w CoD4. Stracili sporo czasu na ustawianie HS i w końcu dali sobie spokój. Efekt? Nadal krzyczą do siebie przez cały dom i obaj mają tanio do sprzedania słuchawkę na BT.

Data: 2009-05-13 18:10:25
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 13-05-2009 o 17:58:42 Greg McRazy <a.czy.to@wazne.pl> napisał(a):

To kup PC. Wszystkie trzy gry wyglądają lepiej na odpowiednim piecu.  Nieważne PS3 czy xklocek.

Nie po to zdecydowalem sie na komfort grania na konsolach, zeby teraz
sie meczyc z PC. Poza tym wersje PC sa na tym samym nosniku co Xbox,
wiec tez nie moga posiadac tej zawartosci, co wydanie PS3.

[...]

Nie wiem co to jest VC czy HS, ale zakladam, ze jest tak jak piszesz.
Jak narazie nie odczuwalem zadnej potrzeby komunikacji glosowej podczas
gry.

Data: 2009-05-13 18:27:49
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
gctechs pisze:

Nie po to zdecydowalem sie na komfort grania na konsolach, zeby teraz
sie meczyc z PC. Poza tym wersje PC sa na tym samym nosniku co Xbox,
wiec tez nie moga posiadac tej zawartosci, co wydanie PS3.

Wierzysz w to co piszesz? Jakość grafiki na odpowiednim PC zjada na śniadanie to co generują aktualnie konsole. Red Alert 3 nie jest wyjątkiem - cokolwiek Ci marketing nie nakładł do głowy.

Do PC możesz podpiąć pada i grać tak jak na konsoli. A w RA3 pad zawsze będzie topornym narzędziem w porównaniu do klawiatury i myszki (przy strzelankach też jest mniej precyzyjny ale zdecydowanie daje przyjemność z grania).

Nie wiem co to jest VC czy HS, ale zakladam, ze jest tak jak piszesz.

VC - voice chat (którego nie ma do tej pory - ale użyłem na określenie rozmowy w grze)
HS - headset

Jak narazie nie odczuwalem zadnej potrzeby komunikacji glosowej podczas
gry.

Jak narazie nie odczuwam żadnej potrzeby kupowania większego dysku twardego (mam 20Gb). Aluzju poniał?

Data: 2009-05-14 13:51:19
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 13-05-2009 o 18:27:49 Greg McRazy <a.czy.to@wazne.pl> napisał(a):

[...]

Rece opadaja... co ma zawartosc do grafiki i gdzie napisalem, ze RA3 ma
lepsza grafike na PS3 niz na PC?

[...]

Chyba dobrze wiemy, co oznacza "komfort gry na konsoli" i nie musze tego na
konsolowej grupie tlumacyc?
Sam tak myslalem, ze pad w RA3 sie nie sprawdza, dopoki nie zagralem w  demo.
Ku mojemu zdziwieniu gralo sie bardzo dobrze, uzywalem tez grupowania
jednostek i zaznaczania wedlug typow. A ze rozgrywka ogolnie ma troche
wolniejsze tempo to fakt, ale cos za cos.
Swego czasu RTSy to byl moj ulubiony gatunek, kiedys gralem w Dune 2, C&C,
RA, Warcraft 1 i 2, Dark Colony, KKND, Total Annihilation itd. Teraz juz
nie potrafilbym takiego hardkoru uprawiac, jak kiedys. W koncu gra sie dla
przyjemnosci. Tak wiec Red Alert 3 na PS3 (i generalnie mam tu na mysli
wersje konsolowe) odpowiada moim wymaganiom.

Data: 2009-05-14 17:52:55
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
gctechs pisze:

Rece opadaja... co ma zawartosc do grafiki i gdzie napisalem, ze RA3 ma
lepsza grafike na PS3 niz na PC?

Nie napisałeś. Jedyne co, to wierzysz, że masz lepszą wersję gry niż PC.

Data: 2009-05-14 20:20:35
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 14-05-2009 o 17:52:55 Greg McRazy <a.czy.to@wazne.pl> napisał(a):

gctechs pisze:

Rece opadaja... co ma zawartosc do grafiki i gdzie napisalem, ze RA3 ma
lepsza grafike na PS3 niz na PC?

Nie napisałeś. Jedyne co, to wierzysz, że masz lepszą wersję gry niż PC.

Nic z tych rzeczy. Pisalem tylko o zawartosci, ktorej sila rzeczy (na  nosniku)
bedzie potencjalnie wiecej na PS3, jako przyklad podalem dodatkowe  materialy
filmowe RA3 ekskluzywne dla wersji Ultimate Edition oraz probki dzwieku w
Bioshock'u wyzszej jakosci anizeli w wersjach na plycie DVD. Tylko tyle.

Data: 2009-05-13 21:58:20
Autor: Cezar
Chceta flejma?
Użytkownik "Greg McRazy" <a.czy.to@wazne.pl> napisał w wiadomości news:4a0aee27$1news.home.net.pl...
[...]

No to coś sp..lili. Wziąłem byle jaką słuchawkę BT Nokii - sparowałem, działa. Żona ma drugą, była pod ręką, pstryk - działa... Sobie wybieram jakiej chcę używać.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-05-14 17:54:24
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
Cezar pisze:

No to coś sp..lili. Wziąłem byle jaką słuchawkę BT Nokii - sparowałem, działa. Żona ma drugą, była pod ręką, pstryk - działa... Sobie wybieram jakiej chcę używać.

Ja nie twierdzę, że wszystko zrobili dobrze. Dziwne tylko, że mieli mozliwość coś spier*olić. Przeciez konsole takie przyjazne i nic nie trzeba ustawiać ;)

Data: 2009-05-14 10:01:06
Autor: mariuszborkiet
Chceta flejma?
On May 13, 4:58 pm, Greg McRazy <a.czy...@wazne.pl> wrote:
gctechs pisze:

> [...]

dali sobie spokój. Efekt? Nadal krzyczą do siebie przez cały dom i obaj
mają tanio do sprzedania słuchawkę na BT.

nie obraz sie, ale Twoi znajomi musza byc przyslowiowymi debilami
technicznymi. raz sparowana sluchawka BT z PS3 dziala bez problemow za
kazdym razem i nie trzeba nic ustawiac w grze ani nigdzie indziej. od
jakiegos roku nie wchodzilem do ustawien akcesoriow, a w takiego SFIV,
Unreala czy LBP gram zawsze z headsetem. wlaczam go W TRAKCIE gry (nie
przed) i nie mialem dotad zadnych problemow (no, raz mi sie Unreal
zawiesil).

Data: 2009-05-14 11:55:16
Autor: kamil
Chceta flejma?

"gctechs" <gctechs.usunto@wp.usunto.pl> wrote in message news:op.utviowph6p94hhkalafior...
Dnia 13-05-2009 o 11:59:16 kamil <kamil@spamwon.com> napisal(a):
 gier. Zycie..

[...]

Trzeba bylo od razu pisac, ze PS3 jest lepsze W POLSCE, a nie ogolnie.

[...]

Ten sam Bioshock, ktory na PS3 ukazal sie po roku od permiery na X i pecety?

Wyzszy bitrate plikow dzwiekowych? Audiofile nie wsluchuja sie w gry, a przecietny uzytkownik nie odrozni MP3 128kbit od plyty CD na dobrym sprzecie stereo. Kilka lat temu na audiostereo.pl grupa zapalonych onanistow sprzetowych zgodzila sie na slepy test - spora czesc z nich wskazala pliki MP3 jako lepsze jakosciowo od plyt CD, z ktorych zostaly utworzone.

[...]

Headset to podstawa w kazdej powazniejszej grze druzynowej. Chyba, ze wklepujesz padem literka po literce "snajper na dachu, uwazajcie na tyly". ;-)

A jaki jest stosunek cenowy Xbox + Live vs cena samej konsoli PS3? Juz nie tak rozowo.

Takie same miliony tez nie lubia przeplacac za jedna z podstawowych funkcji
dzisiejszych gier, czyli tryb online.

A jednak placa otrzymujac w zamian swietna usluge.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-14 14:44:10
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 14-05-2009 o 12:55:16 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

Trzeba bylo od razu pisac, ze PS3 jest lepsze W POLSCE, a nie ogolnie.

"O to to to to - to napewno miedzy innymi tez."

Wyzszy bitrate plikow dzwiekowych? Audiofile nie wsluchuja sie w gry, a

Tak samo, jak nie wsluchuja sie w filmy?

przecietny uzytkownik nie odrozni MP3 128kbit od plyty CD na dobrym  sprzecie

Akurat jest tak, ze czym lepszy jest sprzet, tym bardziej wychodza na
wierzch wszystkie niedorobki. Nawet na samym Metacritic wiele osob zwracalo
uwage np. na jakosc sampli w GTA IV.

stereo. Kilka lat temu na audiostereo.pl grupa zapalonych onanistow
sprzetowych zgodzila sie na slepy test - spora czesc z nich wskazala  pliki
MP3 jako lepsze jakosciowo od plyt CD, z ktorych zostaly utworzone.

Jest to znane zjawisko, ze w konkretnych przypadkach znieksztalcenie
dzwieku poprzez kompresje jest odbierane jako pozytywny efekt brzmieniowy.
Wyjatek potwierdza regule. Zreszta z "audiofilizmem" jest troche tak, jak
ze sportem - czesc osob moze zwyczajnie przeceniac swoje mozliwosci w tym
zakresie. Nie zmienia to jednak faktu, ze zadziwiajace jest, z jakim uporem
niektorzy chca udowadniac, ze np. kable, kompresja stratna (jak sama nazwa
wskazuje) czy zasilanie nie maja zadnego wyplywu na dzwiek tudziez
niemozliwe jest uslyszenie tego wplywu.

A jaki jest stosunek cenowy Xbox + Live vs cena samej konsoli PS3? Juz  nie
tak rozowo.

To zalezy jak na to spojrzec. Jesli chciec obliczyc, za ile trzebaby
"dozbroic" Xboxa do poziomu funkcjonalnosci PS3, to jednak troche wychodzi.
Naped HD DVD, wifi, dysk, abonament Live, akumulatorki do kontrolera.

Takie same miliony tez nie lubia przeplacac za jedna z podstawowych
funkcji
dzisiejszych gier, czyli tryb online.

A jednak placa otrzymujac w zamian swietna usluge.

Idac tym sposobem rozumowania, ci drudzy nie placa i tez maja dobra usluge,
niekoniecznie pod kazdym wzgledem tak dobra jak XBL (choc dla wielu
wystarczajaca), ale darmowa.

Data: 2009-05-14 15:26:24
Autor: kamil
Chceta flejma?

"gctechs" <gctechs.usunto@wp.usunto.pl> wrote in message news:op.utw6zwnk6p94hhkalafior...
[...]

Jedyny kabel, ktory poprawil znaczaco jakosc dzwieku w moim zestawie to solidnie ekranowany interconnect miedzy adapterem a przedwmacniaczem. Zestawy 5.1 same w sobie brzmia na tyle koslawo, ze trzeba naprawde glebokiej wiary w okablowanie, szczegolnie zasilajace. Nie wspomne o ludziach, ktorzy z uporem godnym wiekszej sprawy udowadniaja, ze kable cyfrowe roznia sie miedzy soba "miesistoscia basu" i "lekkoscia sceny". Bo przeciez oczywistym jest, ze rozne swiatlowody roznie przewodza zera i jedynki odpowiedzialne za kodowanie odpowiednich czestotliwosci analogowych..

To zalezy jak na to spojrzec. Jesli chciec obliczyc, za ile trzebaby
"dozbroic" Xboxa do poziomu funkcjonalnosci PS3, to jednak troche wychodzi.
Naped HD DVD, wifi, dysk, abonament Live, akumulatorki do kontrolera.

HD DVD umarl szybciej, niz sie narodzil i nie ma sensu pakowac pieniedzy w technologie bez przyszlosci. Przyznam, ze Blu Ray to spora przewaga PS3, ale tak naprawde ile w polsce filmow na BR jest dostepnych i czy dwie godziny przed TV sa warte wydania sporej sumki na nieco lepsza jakosc? Osobiscie watpie, choc z pewnoscia sporo osob sie ze mna nie zgodzi. Po prostu wieksza uwage przykladam do fabuly i gry aktorow, niz pikseli.

Idac tym sposobem rozumowania, ci drudzy nie placa i tez maja dobra usluge,
niekoniecznie pod kazdym wzgledem tak dobra jak XBL (choc dla wielu
wystarczajaca), ale darmowa.

Dlatego swiat jest piekny, bo mamy wybor i kazdy kupuje to co najbardziej jemu odpowiada. Wiec nie pojmuje skad w posiadaczach PS3 gleboka potrzeba udowodnienia, ze ich konsola jest lepsza. Nie jest. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 13:40:00
Autor: kamil
Chceta flejma?

"Greg McRazy" <a.czy.to@wazne.pl> wrote in message news:4a0abdabnews.home.net.pl...
gctechs pisze:

5) Plyty DVD sa mniej wytrzymale niz BD;

Link poproszę

http://www.veritysystems-store.com/acatalog/cd-destroyer.jpg

;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 17:41:27
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
kamil pisze:

http://www.veritysystems-store.com/acatalog/cd-destroyer.jpg

To jest *CD* destroyer ;)

Data: 2009-05-13 15:41:35
Autor: gctechs
Chceta flejma?

http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc#Hard-coating_technology

Data: 2009-05-13 14:49:38
Autor: kamil
Chceta flejma?

gctechs pisze:

5) Plyty DVD sa mniej wytrzymale niz BD;

Link poproszę

http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc#Hard-coating_technology

Stawiasz na nich kawe, czy dajesz psu jako frisbee? Bo ja mam w domu kilkunastoletnie CD (a i nawet troche starszych winyli), ktorym nie zaszkodzila slaba powloka ochronna.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 17:46:49
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
gctechs pisze:

5) Plyty DVD sa mniej wytrzymale niz BD;

Link poproszę

http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc#Hard-coating_technology

OK - BD ma ScratchGuard. Gdzie jest porównanie, że płyty DVD są mniej wytrzymałe niż BD? To, że jest jakaś ochrona jeszcze niewiele znaczy.

Data: 2009-05-15 00:39:15
Autor: Artur Bross
Chceta flejma?

A.D. 2009-05-13 01.42, w op.utub5tls6p94hh@kalafior, "gctechs"
<gctechs.usunto@wp.usunto.pl> napisal/a:

[...]

No pewnie!

SONY, PS3, jak dla mnie jest sprzetem bardziej doroslym niz 360, ktore jest
zwykla zabawka. PS3 wyglada elegancko, pracuje cicho i w ogole jest seksi!
:-)

Tylko ze, gdybym nie mial konsoli MS, a tylko PS3 to bylbym bardzo smutny
bo:
1) nie moglbym zagrac w PGR3/4, ktore to gry maja pod soba nawet GranTurismo
- jesli idzie o <jazde>...
2) nie moglbym pograc w cala mase dem, ktorych na PS3 nie wypuszczaja
3) nie moglbym kupowac gier (czasami uzywanych, czasami zupelnie nowych) za
1/3 ceny gier na PS3...
4) nie moglbym pograc w te wszystkie <rimejki> typu LodeRunner czy inne
SpeedBalle...
5) nie moglbym spokojnie sluchac muzyki z ajpoda, ktorego do SONY nie sposob
podlaczyc
6) nie mialbym AVATARA! ;-) :-P
7) nie mialbym Crackdown, ktora to gra jest prawie lepsza od GTA4... :-O
8) musialbym kupic drugie PS3... A tak, za polowe ceny mam iksboksa!
9) nie wiedzialbym dlaczego Fenix to cipa... :-)

Data: 2009-05-18 00:51:59
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 15-05-2009 o 00:39:15 Artur Bross <go_art@hotmail.com> napisał(a):

[...]

Nie rozumiem zachwytow nad tym PGR - wyscigi traktorow, mozna furmanka po
miescie pojezdzic, zaoraz pole itd. Mozna Syrenke w stodole odblowowac -
to takie fajne ten PGR Racer ?

5) nie moglbym spokojnie sluchac muzyki z ajpoda, ktorego do SONY nie  sposob
podlaczyc

Po co komu ten szajs od apple

6) nie mialbym AVATARA! ;-) :-P

Mialbys.

7) nie mialbym Crackdown, ktora to gra jest prawie lepsza od GTA4... :-O

A swistak sieeedzi...

8) musialbym kupic drugie PS3... A tak, za polowe ceny mam iksboksa!

Ts, bez osprzetu.

9) nie wiedzialbym dlaczego Fenix to cipa... :-)

Wiedzialbys z wersji PC, Super Extended XXX Deleted Scenes Edition.
Marcus Fenix wogole nawet nie ma platka, wszyscy go jada od przodu,  analnie,
oralnie itd. Wyszedl z wiezienia i jeszcze mu malo, teraz w trakcie  loadingow
oraz w menu sobie uzywa.

Data: 2009-05-18 05:08:42
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 18-05-2009 o 00:51:59 gctechs <gctechs.usunto@wp.usunto.pl>  napisał(a):

Marcus Fenix wogole nawet nie ma platka, wszyscy go jada od przodu,

mialo byc "ptaka". nic nie szkodzi.

Data: 2009-05-18 05:14:07
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 18-05-2009 o 05:08:42 gctechs <gctechs.usunto@wp.usunto.pl>  napisał(a):

mialo byc "ptaka". nic nie szkodzi.

ze dwa razy - tez nie szkodzi, prawda?

Data: 2009-05-13 09:50:52
Autor: Jan Strybyszewski
Chceta flejma?
Artur Bross pisze:
[...]

No faktycznie ... drobiazg X0 nie działa ale jest fajna bo jest fajna.

Data: 2009-05-13 11:01:27
Autor: kamil
Chceta flejma?

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gudu6m$h1o$1inews.gazeta.pl...
Artur Bross pisze:
[...]

No faktycznie ... drobiazg X0 nie dziala ale jest fajna bo jest fajna.

Bylo kupic w sklepie, a nie okazne na allegro bez paragonu, to i 3 lata gwarancji by sie znalazly. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 11:59:06
Autor: doslaw
Chceta flejma?
kamil_pl pisze:
[...]

1. Nie da sie kopiowac sejwĂłw, przez co mozna zapomniec o np. action replay i wgraniu save do Pro Evolution Soccer z poprawionymi herbami, nazwiskami pilkarzy etc

a kto gra te drewniane pilkarzyki jakimi jest PES ?

pomijajac aspekt graficzny, to chlopki biegaja prawie tak samo jak w jakis pilkach noznych na amidze

a w fifie to sejwy  riplejow mozesz sobie z PCta obejrzec i nawet sobie zgrasz we fleszu na twardy dysk i przeslac na nasza klase ;)
a reszta(zespoly, ludzie , wyniki) updatuje sie na zywo przy kazdym odpaleniu gry

Data: 2009-05-12 15:17:27
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
kamil_pl pisze:

Jednak widze 3 minusy Xboxa360:
1. Nie da sie kopiowac sejwów, przez co mozna zapomniec o np. action replay i wgraniu save do Pro Evolution Soccer z poprawionymi herbami, nazwiskami pilkarzy etc

Piłka nożna to kupa, nie interesuje mnie zupełnie. A czasem przeszkadza jak zamiast doktora House jest jakiś gówniany mecz.

2. Nie ma Metal Gear Sold 4

Nie jestem zainteresowany.

3. Nie bedzie nigdy Gran Turismo

Nie jestem zainteresowany.

Xklocek ma mnóstwo prawdziwych wad a nie tylko te subiektywne ;)

Data: 2009-05-12 14:50:41
Autor: kamil
Chceta flejma?

"Greg McRazy" <a.czy.to@wazne.pl> wrote in message news:4a0976e8$1news.home.net.pl...

Xklocek ma mnóstwo prawdziwych wad a nie tylko te subiektywne ;)

A gupie ludzie kupujom hentniej nisz zarombiaszcze plejstejszyn. Ale moze zestaw komunijny owroci wyniki sprzedazy?

Produkt i jego zalety sa tyle warte, ile klienci sa w stanie za nie zaplacic.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 17:45:42
Autor: Greg McRazy
Chceta flejma?
kamil pisze:

Produkt i jego zalety sa tyle warte, ile klienci sa w stanie za nie zaplacic.

Sam mam xklocka :)

Data: 2009-05-12 07:06:50
Autor: Jan Strybyszewski
Chceta flejma?
Artur Bross pisze:
:-)

[...]

Flejm byłby dobry ale takie bajkiiiiii.

a) tanszy owszem bo wykastrowany toz nawet Elite ciezko porownac do PS3 (a jest tansze ledwie o 100zł)
b)  Fajniejszy ?  to takie fanbojowskie czyli jaki ... milszy w lozku, gotouje ?
c) wiecej gier, oczywiscie jest dłuzej na rynku wiec to prawda ma wiecej gier. Tyle ze 90% to multiplatformy wiec bez podniety.  A exlusivy coz "na dzis" X0 ma lepsze ale kupujac konsole dzis bym nie ufalał hitom od MS.
d) ceny gier to z dupy wacpan wyciagnales bo nie sa znaczaco rozne. A moze pogadamy ile to gier jest w pelnej lokalizacji na X0 ?
e) PS3 wyszedl rok po X0 i jest mocniejsza technicznie konsola poczawszy od wifi przez BR po Cella, czy duzy dysk (wiekszy od X0).

Data: 2009-05-12 04:59:55
Autor: czaju
Chceta flejma?
On 12 Maj, 07:06, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

d) ceny gier to z dupy wacpan wyciagnales bo nie sa znaczaco rozne. A
moze pogadamy ile to gier jest w pelnej lokalizacji na X0 ?

Ale o czym tu gadać? Na X360 jest z pieć razy więcej (albo i lepiej)
zlokalizowanych gier.

Data: 2009-05-13 01:13:09
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 12-05-2009 o 13:59:55 <czaju@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Piec milionow razy wiecej.

Data: 2009-05-13 02:11:32
Autor: czaju
Chceta flejma?
On 13 Maj, 01:13, gctechs <gctechs.usu...@wp.usunto.pl> wrote:

Piec milionow razy wiecej.

Japierpapier, aż tyle?!

Data: 2009-05-12 07:56:09
Autor: froggers
Chceta flejma?

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:gub074$28$1inews.gazeta.pl...
Artur Bross pisze:
:-)

[...]

Z tym czy jest mocniejsza to bym polemizowal, ale ma jeden wielki minus - kurewsko awaryjna
pozdr

Data: 2009-05-12 11:06:21
Autor: kamil
Chceta flejma?

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gub074$28$1inews.gazeta.pl...

c) wiecej gier, oczywiscie jest dluzej na rynku wiec to prawda ma wiecej gier. Tyle ze 90% to multiplatformy wiec bez podniety.  A exlusivy coz "na dzis" X0 ma lepsze ale kupujac konsole dzis bym nie ufalal hitom od MS.

"na dzis" w przypadku PS3 trwa juz kilka lat od premiery konsoli, bo mniej wiecej tyle czasu Sony obiecuje gruszki na wierzbie i zapowiada gre, ktora ma pokazac prawdziwa moc konsoli.  ;-)

d) ceny gier to z dupy wacpan wyciagnales bo nie sa znaczaco rozne. A moze pogadamy ile to gier jest w pelnej lokalizacji na X0 ?

Mi spik inglisz, mi cieszko uork and luk for praca.

Lokalizacja w czym? "Naaaaprzooood zolnierzeeeee, rozpieeeerdoooliiiic obcyyyyych" - tak wyglada 90% konsolowego grania, lokalizowanie tego jest zbedne a czesto wrecz niewskazane z uwagi na lektorzyny o temperamencie przewlekle chorego slimaka.

e) PS3 wyszedl rok po X0 i jest mocniejsza technicznie konsola poczawszy od wifi przez BR po Cella, czy duzy dysk (wiekszy od X0).

Co ty na tym dysku trzymasz? Pierdyion gier?

WIFI? Kabel z pracy przynioslem, przykrylem dywanem i dziala.

Cell? Pierdzenie marketingowe, bo do tej pory nie pojawila sie gra, ktora powalila by konkurencje na kolana, wiec ten Cell funta klakow nie wart.

BR to w zasadzie jedyna powazna zaleta PS3.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 12:17:51
Autor: Jan Strybyszewski
Chceta flejma?
kamil pisze:
[...]

Mysle ze cale 20 lat :)

[...]

Oczywiscie .... i 90% graczy chce lokalizacji. No ale czekaj ty na Xbox Live :)

e) PS3 wyszedl rok po X0 i jest mocniejsza technicznie konsola poczawszy od wifi przez BR po Cella, czy duzy dysk (wiekszy od X0).

Co ty na tym dysku trzymasz? Pierdyion gier?

PS Home heheh (nie mam PS3)

WIFI? Kabel z pracy przynioslem, przykrylem dywanem i dziala.

No pradziwy Hardcore kabel ethernet pod dywanem buahhahaha

Cell? Pierdzenie marketingowe, bo do tej pory nie pojawila sie gra, ktora powalila by konkurencje na kolana, wiec ten Cell funta klakow nie wart.

A kto mowil ze ma powalic ?

BR to w zasadzie jedyna powazna zaleta PS3.

Na ile ja wyceniasz

Data: 2009-05-12 11:36:40
Autor: kamil
Chceta flejma?

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gubie8$dsu$2inews.gazeta.pl...

[...]

Czy 90% nie wiem, ale wiekszosc jest zbedna z uwagi na prostote rozgrywki. Chyba, ze naprawde musisz miec "moc" zamiast "power" w jakiejs scigalce. Live mam i tu sie zgadzam - polska pod tym wzgledem nie jest najszczesliwsza, ale widac nie kalkuluje sie uruchamianie uslugi na polskim rynku. Zreszta z PS3 tez nie jest cudownie, bo ludzie kombinuja z kontami w US i placeniem karta cioci zza granicy, bo polskie odrzuca, wiec to nie argument w zadna strone.

Co ty na tym dysku trzymasz? Pierdyion gier?

PS Home heheh (nie mam PS3)

Wiadomo, wirtualne spotkania z wirtualnymi przyjaciolmi w wirtualnej kawiarni za prawdziwe pieniadze to cos, dla czego warto PS3 kupic. ;)

No pradziwy Hardcore kabel ethernet pod dywanem buahhahaha

Nie planuje wspinac sie pod nim, a gdybys ty widzial co ludzie w powaznych firmach drutuja, nie bylo by ci do smiechu. ;)

Cell? Pierdzenie marketingowe, bo do tej pory nie pojawila sie gra, ktora powalila by konkurencje na kolana, wiec ten Cell funta klakow nie wart.

A kto mowil ze ma powalic ?

Sony? :-)

BR to w zasadzie jedyna powazna zaleta PS3.

Na ile ja wyceniasz

Na trzy piecdziesiat + cola, bo tyle na kino wydaje. Nie kreca mnie efekcjarskie holywoodzkie banaly, a niszowe kino nie wychodzi na BR i tak. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 20:17:20
Autor: SimonX
Chceta flejma?
Dnia 12-05-2009 o 12:36:40 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

Zreszta z PS3 tez nie jest cudownie, bo ludzie kombinuja z kontami w
US i placeniem karta cioci zza granicy, bo polskie odrzuca, wiec to nie
argument w zadna strone.

chyba jednak bzdury pleciesz
w polskim sklepie zaplacisz polska karta bez problemow

z kontami zagr. tez wiekszosc nie ma problemow, zawsze sa jakies wyjatki

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-06-08 10:50:12
Autor: Terror
Chceta flejma?
Dnia 12-05-2009 o 20:17:20 SimonX <sbronko@_usunmnie_gmail.com> napisał(a):

[...]

czyli zdarzają sie kłopoty? Różnica robi sie coraz mniejsza ;)

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-05-13 02:02:25
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 12-05-2009 o 12:06:21 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

[...]

Jak sadzisz ilu osobom tak naprawde przeszkadza, ze w Burnout Paradise maja
zle nagranego idiote zamiast oryginalnego didzeja? Statystyczny polski
bywalec hipermarketow (nie gracz tzw. hardcore'owy), gdy widzi gre po
polsku, i po angielsku, to ktora kupuje?

e) PS3 wyszedl rok po X0 i jest mocniejsza technicznie konsola poczawszy
od wifi przez BR po Cella, czy duzy dysk (wiekszy od X0).

Co ty na tym dysku trzymasz? Pierdyion gier?

A zeby nawet to byl pierdylion pierdyliardow, to jest sprawa uzytkownika.
A haracz na dyski micro$oftu to skandal i tyle.

WIFI? Kabel z pracy przynioslem, przykrylem dywanem i dziala.

Tja, makgajwer rulez.

Cell? Pierdzenie marketingowe, bo do tej pory nie pojawila sie gra, ktora
powalila by konkurencje na kolana, wiec ten Cell funta klakow nie wart.

Jak narazie to pierdzenie w postach. Wszyscy wiedza, hardware PS3 ma
nieznacznie wieksza wydajnosc niz X360, natomiast zupelnie inna  architekture.
Przyklad gry z PS3, ktora nie mogla by wyjsc na X360, ale z powodu innego  niz
pojemnosc nosnika? Prosze bardzo - Flower. A z ta "hidden power" to bedzie  tak
samo, jak z God of War 2 i PS2.
A tymczasem klocnikow swedzi i kto jest temu winien?

Data: 2009-05-13 11:17:06
Autor: kamil
Chceta flejma?

"gctechs" <gctechs.usunto@wp.usunto.pl> wrote in message news:op.utuc2btz6p94hhkalafior...
[...]

A to juz jego problem. Zreszta podaj moze jakas liste spolszczonych gier na PS3 i X360 i porownamy, bo wasze "Na PS3 jest wiecej" jest tyle warte, co moje "w ameryce bija murzynow".

Konkrety panie fanboy, konkrety prosze!

[...]

Wiekszosci uzytkownikow najwyrazniej odpowiada rozmiar dysku, co udowodnili kupujac X360 zamiast PS3.

WIFI? Kabel z pracy przynioslem, przykrylem dywanem i dziala.

Tja, makgajwer rulez.

Taa, debilny argument rulez. Mnie nie przeszkadza brak wifi, milionom posiadaczy tez, skoro jakos graja. Wiec?

Jak narazie to pierdzenie w postach. Wszyscy wiedza, hardware PS3 ma
nieznacznie wieksza wydajnosc niz X360, natomiast zupelnie inna architekture.

A Zenek umie wiecej na kartkowce od Gienka, tylko po prostu nie chce mu sie tego udowadniac wiec obydwaj dostaja 3+ ?

Przyklad gry z PS3, ktora nie mogla by wyjsc na X360, ale z powodu innego niz
pojemnosc nosnika? Prosze bardzo - Flower. A z ta "hidden power" to bedzie tak
samo, jak z God of War 2 i PS2.

Flower jest dostepne z PSN. Jaka jest wedlug ciebie techniczna bariera przed sciagnieciem jej z dowolnego innego zrodla jak XBL chocby (zakladajac ze gra wyszla by na X)?

A tymczasem klocnikow swedzi i kto jest temu winien?

Widzisz, ja nie brandzluje sie pojemnoscia dyskow BR i udowadniam na sile wyzszosc bozego narodzenia nad wielkanoca, tylko gram. A fanow PS3 najwyzej sporo gryzie, skoro nic lepszego do roboty nie maja.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 17:53:10
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 13-05-2009 o 12:17:06 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

A to juz jego problem. Zreszta podaj moze jakas liste spolszczonych gier  na
PS3 i X360 i porownamy, bo wasze "Na PS3 jest wiecej" jest tyle warte, co
moje "w ameryce bija murzynow".

Np. seria Call of Duty - spolszczen brak, w/w Burnout Paradise - brak
(pomijajac jakosc). Z drugiej niektore gry np. Fallout 3 to lepiej, zeby  nie
byly sprzedawane w polskiej wersji (dlc).

Konkrety panie fanboy, konkrety prosze!

Marcus Fenix to cipa, a poza tym widzialem, jak w czasie loadingu robil  loda
Cole'owi.

Wiekszosci uzytkownikow najwyrazniej odpowiada rozmiar dysku, co  udowodnili
kupujac X360 zamiast PS3.

Tak, a potem na Allegro mamy specjalne kabelki do dyskow (czyli juz
jest kombinatorstwo). Potem jest narzekanie, ze przeciez na tym dysku
to tylko kilka gier mozna zainstalowac itd. To zreszta jak ogolnie patrze,
ze polityka Microsoftu na tym polega. Najpierw wszsytko ma byc piekne
i blyszczace, a potem juz tak fajnie nie jest. No i plac teraz kliencie,
jak chcesz miec dobrze. Oczywiscie "dobrze" tylko w przewidzianym przez
M$ zakresie. Zreszta niektorzy bardzo lubia jak im (oraz ich porteflom)
M$ "robi dobrze" :).

Taa, debilny argument rulez. Mnie nie przeszkadza brak wifi, milionom
posiadaczy tez, skoro jakos graja. Wiec?

Kombinuj, kombinuj. Chcesz mlotek?

A Zenek umie wiecej na kartkowce od Gienka, tylko po prostu nie chce mu  sie
tego udowadniac wiec obydwaj dostaja 3+ ?

Grafika w Red Alercie 3 na X360 oraz na PS3.
Framerate w Tom Clany's H.A.W.X. na jednej oraz na drugiej konsoli.

Flower jest dostepne z PSN. Jaka jest wedlug ciebie techniczna bariera  przed
sciagnieciem jej z dowolnego innego zrodla jak XBL chocby (zakladajac ze  gra
wyszla by na X)?

Trawa. Xbox nie obliczy tego w takiej jakosci (bylo pisane pod SPE Cell'a).

Widzisz, ja nie brandzluje sie pojemnoscia dyskow BR i udowadniam na sile
wyzszosc bozego narodzenia nad wielkanoca, tylko gram. A fanow PS3  najwyzej
sporo gryzie, skoro nic lepszego do roboty nie maja.

To nie ja zaczalem ten watek. A zaczal sie on od "polewania" po PS3. Jak
ktos wypisuje nieprawdziwe informacje, to postanwilem je skorygowac, to  chyba
nic dziwnego.

Data: 2009-05-14 12:04:47
Autor: kamil
Chceta flejma?

"gctechs" <gctechs.usunto@wp.usunto.pl> wrote in message news:op.utvk2wk76p94hhkalafior...
Dnia 13-05-2009 o 12:17:06 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

Np. seria Call of Duty - spolszczen brak, w/w Burnout Paradise - brak

Czyli jednak gejowate polskie glosy "do aataaaakuuuu" sa lepsze od oryginalnej wersji. No tosmy sobie podyskutowali..

[...]

Oczywiscie - MS jest nieslubnym dzieckiem szatana i hannibala lectera, a Sony kocha kwiatki, przyrode i rozdaje wszystko za darmo. W cenie konsoli wyzszej od Xa Elite.

Taa, debilny argument rulez. Mnie nie przeszkadza brak wifi, milionom
posiadaczy tez, skoro jakos graja. Wiec?

Kombinuj, kombinuj. Chcesz mlotek?

Siec przewodowa to kombinowanie. Boli cie glowa, czy tak po prostu trujesz bez sensu?

Grafika w Red Alercie 3 na X360 oraz na PS3.
Framerate w Tom Clany's H.A.W.X. na jednej oraz na drugiej konsoli.

Strategia padem to zart, niezaleznie od grafiki, wiec nie planuje nawet tego uruchamiac.

http://uk.gamespot.com/features/6191251/index.html
http://uk.gamespot.com/features/6162742/index.html

"Our first graphics comparison between the two consoles showed that the Xbox 360 looked better on most of the games, oftentimes drastically so. The second graphics comparison showed that the PlayStation 3 looked nearly as good as the Xbox 360 in some games, and actually looked better in a few as well"

"The game looks beautiful on both systems, but we did notice that the Xbox 360 has sharper textures with better 3D-depth simulation"

"The 360 has better high dynamic range lighting in the Camaro image. We're not sure if the PS3 version blurs the background tree leaves on purpose, but it's another noticeable difference. The lighting in the street shot appears more realistic on the 360, but the building textures are sharper on the PS3. We also seem to be missing some lighting and a few landmarks in the rearview mirror of the PS3 version. "

Mozemy tak sobie wyciagac przyklady do znudzenia, faktem jest ze systemy sa zblizone i trzeba byc naprawde znudzonym maniakiem pixeli, zeby sleczec przed TV z lupa dopatrujac sie roznic.

Trawa. Xbox nie obliczy tego w takiej jakosci (bylo pisane pod SPE Cell'a).

No to mamy pierwsza od premiery konsoli gre, ktora wykorzystuje moc PS3. Szkoda ze to jakas popierdolka dla zony na pol godziny po kolacji.

To nie ja zaczalem ten watek. A zaczal sie on od "polewania" po PS3. Jak
ktos wypisuje nieprawdziwe informacje, to postanwilem je skorygowac, to chyba nic dziwnego.

Na razie nie korygujesz, tylko wymyslasz nieistotne dla posiadaczy wady X360.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 10:45:18
Autor: KuFeL
Chceta flejma?
Artur Bross pisze:
:-)

[...]

kiepska prowokacja ;) moje ps2 tez w koncie lezy i pewnie jesieni czeka albo emerytury. Po pracy wole na rowerze pojezdzic niz zaszywac sie przed ekranem w mieszkaniu...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-05-12 12:10:54
Autor: KuFeL
Chceta flejma?
doslaw pisze:
KuFeL pisze:
Artur Bross pisze:
:-)

[...]

aaaaaaaaaaaaaa :/ staje sie anafabeta :( a jeszcze hmm...20 lat temu bylem w czolowce w klasie (0 bledow)jesli chodzi o dyktanda....

czy tylko mnie to dotyczy???

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-05-12 17:06:24
Autor: shmayek
Chceta flejma?
KuFeL pisze:
[...]

Mam to samo :( Przez szybkie pisanie na klawiaturze czasem zdarzaja sie straszne bledy, pol biedy jak je wylapiesz, gorzej jak pojdzie w jakims waznym mailu.

--
shmayek
GT: shm PL

Data: 2009-05-13 09:17:02
Autor: Catalyst
Chceta flejma?

"KuFeL" <kufel@o2.pl> wrote in message news:gubhvb$auk$2inews.gazeta.pl...

czy tylko mnie to dotyczy???

Nie - nie tylko Ciebie :) Sprawdzanie pisowni w wordzie, firefoxie i gdzie tylko powoduje, ze stajemy sie debilami ortograficznymi :) Choc STARAM sie nie walic byków to czasem jak dowale to mi sie glupio robi

Data: 2009-05-13 10:29:23
Autor: KuFeL
Chceta flejma?
Catalyst pisze:

[...]

nie korzystam ze automatycznej korekty w jezyku polskim bo nie korzystam z ogonkow, wiec de facto co drugie slowo mi podkresla ;)

NTG - co warunkuje poprawnosc ortograficzna pomijajac dyslektykow? Pamietam ze szkoly ze zawsze mowilo sie zeby czytac jak najwiecej, bo dzieki temu nie ma problemow z ortografia. Dzis sie czyta, ale glownie krotnie newsy w sieci. Ksiazek czytam dzis znaczenie mniej niz kiedys... pewnie to tez ma wplyw.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-05-13 10:48:55
Autor: Catalyst
Chceta flejma?

"KuFeL" <kufel@o2.pl> wrote in message news:gue16s$5c$1inews.gazeta.pl...
[...]

na bank to ma wplyw a do tego utrwalanie byków czytajac newsy/fora/komenty :)

Data: 2009-05-13 11:37:10
Autor: Cezar
Chceta flejma?
Uzytkownik "Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisal w wiadomosci news:gue1ho$2i8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Potwierdzam. Jako ortofaszysta sam sie momentami gubie... No, ale jak tu sie nie poddac, gdy widzisz setny raz : 'Morze PS3 wyjdzie na prostom'...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-05-13 11:22:27
Autor: kamil
Chceta flejma?

Catalyst pisze:

[...]

Od ogladania rajdow nikt jeszcze nistrzem swiata nie zostal. Praktyki potrzeba, bo sam czytam kilkadziesiat ksiazek w roku i bledow robie coraz wiecej - po prostu brak regularnego cwiczenia w szkole swoje robi. Szczegolnie kiedy praktycznie nie uzywa sie pewnych slow w jezyku potocznym.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 13:14:01
Autor: PW
Chceta flejma?
Artur Bross pisze:
:-)

[...]

Eee tam...
PS3 służy do:
- chodzenia po fajnym menu
- grania w exclusive'y (GT, K2, Uncharted, i inne)
- oglądania filmów DVD/BR
- wymyśl coś sam...
- szpanowania sprzętem (X360 w porównaniu do PS3 to tania chińszczyzna)

I tak kiedyś znowu kupię PS3, a teraz zadowalam się tanią chińszczyzną ;)

--
PW

Data: 2009-05-13 07:19:27
Autor: mariuszborkiet
Chceta flejma?
On May 11, 9:32 pm, Artur Bross <go_...@hotmail.com> wrote:
:-)

PS3, jako nastepca mojej ulubionej kiedys konsoli byla konsola marzen, ktora
w koncu mam, ale porownujac ja z iksBOXem, PS3 przegrywa w kazdej rundzie..

w kwestii peryferiow tez?

Chceta flejma?