Chceta flejma?

Data: 2009-05-12 07:06:50
Autor: Jan Strybyszewski
Chceta flejma?
Artur Bross pisze:
:-)

PS3, jako nastepca mojej ulubionej kiedys konsoli byla konsola marzen, ktora
w koncu mam, ale porownujac ja z iksBOXem, PS3 przegrywa w kazdej rundzie.

360 jest tanszy, fajniejszy, ma wiecej gier, dem, nowosci i bajerow. PS3
jest drogie, nie spelnia oczekiwan, gry sa brzydsze, ukazuja sie pozniej i
kosztuja wiecej, a <ekskluziwy> nie sa warte pierdniecia, w odniesieniu do
tego, na co kazano nam czekac tyle lat by w koncu wypuscic sprzet, ktory
tylko w zalozeniu mial byc najlepszy...

Flejm byłby dobry ale takie bajkiiiiii.

a) tanszy owszem bo wykastrowany toz nawet Elite ciezko porownac do PS3 (a jest tansze ledwie o 100zł)
b)  Fajniejszy ?  to takie fanbojowskie czyli jaki ... milszy w lozku, gotouje ?
c) wiecej gier, oczywiscie jest dĹ‚uzej na rynku wiec to prawda ma wiecej gier. Tyle ze 90% to multiplatformy wiec bez podniety.  A exlusivy coz "na dzis" X0 ma lepsze ale kupujac konsole dzis bym nie ufalaĹ‚ hitom od MS.
d) ceny gier to z dupy wacpan wyciagnales bo nie sa znaczaco rozne. A moze pogadamy ile to gier jest w pelnej lokalizacji na X0 ?
e) PS3 wyszedl rok po X0 i jest mocniejsza technicznie konsola poczawszy od wifi przez BR po Cella, czy duzy dysk (wiekszy od X0).

Data: 2009-05-12 04:59:55
Autor: czaju
Chceta flejma?
On 12 Maj, 07:06, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:

d) ceny gier to z dupy wacpan wyciagnales bo nie sa znaczaco rozne. A
moze pogadamy ile to gier jest w pelnej lokalizacji na X0 ?

Ale o czym tu gadać? Na X360 jest z pieć razy więcej (albo i lepiej)
zlokalizowanych gier.

Data: 2009-05-13 01:13:09
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 12-05-2009 o 13:59:55 <czaju@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Piec milionow razy wiecej.

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Data: 2009-05-13 02:11:32
Autor: czaju
Chceta flejma?
On 13 Maj, 01:13, gctechs <gctechs.usu...@wp.usunto.pl> wrote:

Piec milionow razy wiecej.

Japierpapier, aż tyle?!

Data: 2009-05-12 07:56:09
Autor: froggers
Chceta flejma?

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gub074$28$1inews.gazeta.pl...
Artur Bross pisze:
:-)

[...]

c) wiecej gier, oczywiscie jest dłuzej na rynku wiec to prawda ma wiecej gier. Tyle ze 90% to multiplatformy wiec bez podniety.  A exlusivy coz "na dzis" X0 ma lepsze ale kupujac konsole dzis bym nie ufalał hitom od MS.
[...]

Z tym czy jest mocniejsza to bym polemizowal, ale ma jeden wielki minus - kurewsko awaryjna
pozdr

Data: 2009-05-12 11:06:21
Autor: kamil
Chceta flejma?

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gub074$28$1inews.gazeta.pl...

c) wiecej gier, oczywiscie jest dluzej na rynku wiec to prawda ma wiecej gier. Tyle ze 90% to multiplatformy wiec bez podniety.  A exlusivy coz "na dzis" X0 ma lepsze ale kupujac konsole dzis bym nie ufalal hitom od MS.

"na dzis" w przypadku PS3 trwa juz kilka lat od premiery konsoli, bo mniej wiecej tyle czasu Sony obiecuje gruszki na wierzbie i zapowiada gre, ktora ma pokazac prawdziwa moc konsoli.  ;-)

d) ceny gier to z dupy wacpan wyciagnales bo nie sa znaczaco rozne. A moze pogadamy ile to gier jest w pelnej lokalizacji na X0 ?

Mi spik inglisz, mi cieszko uork and luk for praca.

Lokalizacja w czym? "Naaaaprzooood zolnierzeeeee, rozpieeeerdoooliiiic obcyyyyych" - tak wyglada 90% konsolowego grania, lokalizowanie tego jest zbedne a czesto wrecz niewskazane z uwagi na lektorzyny o temperamencie przewlekle chorego slimaka.

e) PS3 wyszedl rok po X0 i jest mocniejsza technicznie konsola poczawszy od wifi przez BR po Cella, czy duzy dysk (wiekszy od X0).

Co ty na tym dysku trzymasz? Pierdyion gier?

WIFI? Kabel z pracy przynioslem, przykrylem dywanem i dziala.

Cell? Pierdzenie marketingowe, bo do tej pory nie pojawila sie gra, ktora powalila by konkurencje na kolana, wiec ten Cell funta klakow nie wart.

BR to w zasadzie jedyna powazna zaleta PS3.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 12:17:51
Autor: Jan Strybyszewski
Chceta flejma?
kamil pisze:
[...]

Mysle ze cale 20 lat :)

[...]

Oczywiscie .... i 90% graczy chce lokalizacji. No ale czekaj ty na Xbox Live :)

e) PS3 wyszedl rok po X0 i jest mocniejsza technicznie konsola poczawszy od wifi przez BR po Cella, czy duzy dysk (wiekszy od X0).

Co ty na tym dysku trzymasz? Pierdyion gier?

PS Home heheh (nie mam PS3)

WIFI? Kabel z pracy przynioslem, przykrylem dywanem i dziala.

No pradziwy Hardcore kabel ethernet pod dywanem buahhahaha

Cell? Pierdzenie marketingowe, bo do tej pory nie pojawila sie gra, ktora powalila by konkurencje na kolana, wiec ten Cell funta klakow nie wart.

A kto mowil ze ma powalic ?

BR to w zasadzie jedyna powazna zaleta PS3.

Na ile ja wyceniasz

Data: 2009-05-12 11:36:40
Autor: kamil
Chceta flejma?

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gubie8$dsu$2inews.gazeta.pl...

[...]

;)

Oczywiscie .... i 90% graczy chce lokalizacji. No ale czekaj ty na Xbox Live :)

Czy 90% nie wiem, ale wiekszosc jest zbedna z uwagi na prostote rozgrywki. Chyba, ze naprawde musisz miec "moc" zamiast "power" w jakiejs scigalce. Live mam i tu sie zgadzam - polska pod tym wzgledem nie jest najszczesliwsza, ale widac nie kalkuluje sie uruchamianie uslugi na polskim rynku. Zreszta z PS3 tez nie jest cudownie, bo ludzie kombinuja z kontami w US i placeniem karta cioci zza granicy, bo polskie odrzuca, wiec to nie argument w zadna strone.

Co ty na tym dysku trzymasz? Pierdyion gier?

PS Home heheh (nie mam PS3)

Wiadomo, wirtualne spotkania z wirtualnymi przyjaciolmi w wirtualnej kawiarni za prawdziwe pieniadze to cos, dla czego warto PS3 kupic. ;)

No pradziwy Hardcore kabel ethernet pod dywanem buahhahaha

Nie planuje wspinac sie pod nim, a gdybys ty widzial co ludzie w powaznych firmach drutuja, nie bylo by ci do smiechu. ;)

Cell? Pierdzenie marketingowe, bo do tej pory nie pojawila sie gra, ktora powalila by konkurencje na kolana, wiec ten Cell funta klakow nie wart.

A kto mowil ze ma powalic ?

Sony? :-)

BR to w zasadzie jedyna powazna zaleta PS3.

Na ile ja wyceniasz

Na trzy piecdziesiat + cola, bo tyle na kino wydaje. Nie kreca mnie efekcjarskie holywoodzkie banaly, a niszowe kino nie wychodzi na BR i tak. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 20:17:20
Autor: SimonX
Chceta flejma?
Dnia 12-05-2009 o 12:36:40 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

Zreszta z PS3 tez nie jest cudownie, bo ludzie kombinuja z kontami w
US i placeniem karta cioci zza granicy, bo polskie odrzuca, wiec to nie
argument w zadna strone.

chyba jednak bzdury pleciesz
w polskim sklepie zaplacisz polska karta bez problemow

z kontami zagr. tez wiekszosc nie ma problemow, zawsze sa jakies wyjatki

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-06-08 10:50:12
Autor: Terror
Chceta flejma?
Dnia 12-05-2009 o 20:17:20 SimonX <sbronko@_usunmnie_gmail.com> napisał(a):

[...]

czyli zdarzaj± sie kłopoty? Różnica robi sie coraz mniejsza ;)

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-05-13 02:02:25
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 12-05-2009 o 12:06:21 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

[...]

Jak sadzisz ilu osobom tak naprawde przeszkadza, ze w Burnout Paradise maja
zle nagranego idiote zamiast oryginalnego didzeja? Statystyczny polski
bywalec hipermarketow (nie gracz tzw. hardcore'owy), gdy widzi gre po
polsku, i po angielsku, to ktora kupuje?

e) PS3 wyszedl rok po X0 i jest mocniejsza technicznie konsola poczawszy
od wifi przez BR po Cella, czy duzy dysk (wiekszy od X0).

Co ty na tym dysku trzymasz? Pierdyion gier?

A zeby nawet to byl pierdylion pierdyliardow, to jest sprawa uzytkownika.
A haracz na dyski micro$oftu to skandal i tyle.

WIFI? Kabel z pracy przynioslem, przykrylem dywanem i dziala.

Tja, makgajwer rulez.

Cell? Pierdzenie marketingowe, bo do tej pory nie pojawila sie gra, ktora
powalila by konkurencje na kolana, wiec ten Cell funta klakow nie wart.

Jak narazie to pierdzenie w postach. Wszyscy wiedza, hardware PS3 ma
nieznacznie wieksza wydajnosc niz X360, natomiast zupelnie inna  architekture.
Przyklad gry z PS3, ktora nie mogla by wyjsc na X360, ale z powodu innego  niz
pojemnosc nosnika? Prosze bardzo - Flower. A z ta "hidden power" to bedzie  tak
samo, jak z God of War 2 i PS2.
A tymczasem klocnikow swedzi i kto jest temu winien?

Data: 2009-05-13 11:17:06
Autor: kamil
Chceta flejma?

"gctechs" <gctechs.usunto@wp.usunto.pl> wrote in message news:op.utuc2btz6p94hhkalafior...
[...]

A to juz jego problem. Zreszta podaj moze jakas liste spolszczonych gier na PS3 i X360 i porownamy, bo wasze "Na PS3 jest wiecej" jest tyle warte, co moje "w ameryce bija murzynow".

Konkrety panie fanboy, konkrety prosze!

[...]

Wiekszosci uzytkownikow najwyrazniej odpowiada rozmiar dysku, co udowodnili kupujac X360 zamiast PS3.

WIFI? Kabel z pracy przynioslem, przykrylem dywanem i dziala.

Tja, makgajwer rulez.

Taa, debilny argument rulez. Mnie nie przeszkadza brak wifi, milionom posiadaczy tez, skoro jakos graja. Wiec?

Jak narazie to pierdzenie w postach. Wszyscy wiedza, hardware PS3 ma
nieznacznie wieksza wydajnosc niz X360, natomiast zupelnie inna architekture.

A Zenek umie wiecej na kartkowce od Gienka, tylko po prostu nie chce mu sie tego udowadniac wiec obydwaj dostaja 3+ ?

Przyklad gry z PS3, ktora nie mogla by wyjsc na X360, ale z powodu innego niz
pojemnosc nosnika? Prosze bardzo - Flower. A z ta "hidden power" to bedzie tak
samo, jak z God of War 2 i PS2.

Flower jest dostepne z PSN. Jaka jest wedlug ciebie techniczna bariera przed sciagnieciem jej z dowolnego innego zrodla jak XBL chocby (zakladajac ze gra wyszla by na X)?

A tymczasem klocnikow swedzi i kto jest temu winien?

Widzisz, ja nie brandzluje sie pojemnoscia dyskow BR i udowadniam na sile wyzszosc bozego narodzenia nad wielkanoca, tylko gram. A fanow PS3 najwyzej sporo gryzie, skoro nic lepszego do roboty nie maja.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 17:53:10
Autor: gctechs
Chceta flejma?
Dnia 13-05-2009 o 12:17:06 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

A to juz jego problem. Zreszta podaj moze jakas liste spolszczonych gier  na
PS3 i X360 i porownamy, bo wasze "Na PS3 jest wiecej" jest tyle warte, co
moje "w ameryce bija murzynow".

Np. seria Call of Duty - spolszczen brak, w/w Burnout Paradise - brak
(pomijajac jakosc). Z drugiej niektore gry np. Fallout 3 to lepiej, zeby  nie
byly sprzedawane w polskiej wersji (dlc).

Konkrety panie fanboy, konkrety prosze!

Marcus Fenix to cipa, a poza tym widzialem, jak w czasie loadingu robil  loda
Cole'owi.

Wiekszosci uzytkownikow najwyrazniej odpowiada rozmiar dysku, co  udowodnili
kupujac X360 zamiast PS3.

Tak, a potem na Allegro mamy specjalne kabelki do dyskow (czyli juz
jest kombinatorstwo). Potem jest narzekanie, ze przeciez na tym dysku
to tylko kilka gier mozna zainstalowac itd. To zreszta jak ogolnie patrze,
ze polityka Microsoftu na tym polega. Najpierw wszsytko ma byc piekne
i blyszczace, a potem juz tak fajnie nie jest. No i plac teraz kliencie,
jak chcesz miec dobrze. Oczywiscie "dobrze" tylko w przewidzianym przez
M$ zakresie. Zreszta niektorzy bardzo lubia jak im (oraz ich porteflom)
M$ "robi dobrze" :).

Taa, debilny argument rulez. Mnie nie przeszkadza brak wifi, milionom
posiadaczy tez, skoro jakos graja. Wiec?

Kombinuj, kombinuj. Chcesz mlotek?

A Zenek umie wiecej na kartkowce od Gienka, tylko po prostu nie chce mu  sie
tego udowadniac wiec obydwaj dostaja 3+ ?

Grafika w Red Alercie 3 na X360 oraz na PS3.
Framerate w Tom Clany's H.A.W.X. na jednej oraz na drugiej konsoli.

Flower jest dostepne z PSN. Jaka jest wedlug ciebie techniczna bariera  przed
sciagnieciem jej z dowolnego innego zrodla jak XBL chocby (zakladajac ze  gra
wyszla by na X)?

Trawa. Xbox nie obliczy tego w takiej jakosci (bylo pisane pod SPE Cell'a).

Widzisz, ja nie brandzluje sie pojemnoscia dyskow BR i udowadniam na sile
wyzszosc bozego narodzenia nad wielkanoca, tylko gram. A fanow PS3  najwyzej
sporo gryzie, skoro nic lepszego do roboty nie maja.

To nie ja zaczalem ten watek. A zaczal sie on od "polewania" po PS3. Jak
ktos wypisuje nieprawdziwe informacje, to postanwilem je skorygowac, to  chyba
nic dziwnego.

Data: 2009-05-14 12:04:47
Autor: kamil
Chceta flejma?

"gctechs" <gctechs.usunto@wp.usunto.pl> wrote in message news:op.utvk2wk76p94hhkalafior...
Dnia 13-05-2009 o 12:17:06 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

Np. seria Call of Duty - spolszczen brak, w/w Burnout Paradise - brak

Czyli jednak gejowate polskie glosy "do aataaaakuuuu" sa lepsze od oryginalnej wersji. No tosmy sobie podyskutowali..

[...]

Oczywiscie - MS jest nieslubnym dzieckiem szatana i hannibala lectera, a Sony kocha kwiatki, przyrode i rozdaje wszystko za darmo. W cenie konsoli wyzszej od Xa Elite.

Taa, debilny argument rulez. Mnie nie przeszkadza brak wifi, milionom
posiadaczy tez, skoro jakos graja. Wiec?

Kombinuj, kombinuj. Chcesz mlotek?

Siec przewodowa to kombinowanie. Boli cie glowa, czy tak po prostu trujesz bez sensu?

Grafika w Red Alercie 3 na X360 oraz na PS3.
Framerate w Tom Clany's H.A.W.X. na jednej oraz na drugiej konsoli.

Strategia padem to zart, niezaleznie od grafiki, wiec nie planuje nawet tego uruchamiac.

http://uk.gamespot.com/features/6191251/index.html
http://uk.gamespot.com/features/6162742/index.html

"Our first graphics comparison between the two consoles showed that the Xbox 360 looked better on most of the games, oftentimes drastically so. The second graphics comparison showed that the PlayStation 3 looked nearly as good as the Xbox 360 in some games, and actually looked better in a few as well"

"The game looks beautiful on both systems, but we did notice that the Xbox 360 has sharper textures with better 3D-depth simulation"

"The 360 has better high dynamic range lighting in the Camaro image. We're not sure if the PS3 version blurs the background tree leaves on purpose, but it's another noticeable difference. The lighting in the street shot appears more realistic on the 360, but the building textures are sharper on the PS3. We also seem to be missing some lighting and a few landmarks in the rearview mirror of the PS3 version. "

Mozemy tak sobie wyciagac przyklady do znudzenia, faktem jest ze systemy sa zblizone i trzeba byc naprawde znudzonym maniakiem pixeli, zeby sleczec przed TV z lupa dopatrujac sie roznic.

Trawa. Xbox nie obliczy tego w takiej jakosci (bylo pisane pod SPE Cell'a).

No to mamy pierwsza od premiery konsoli gre, ktora wykorzystuje moc PS3. Szkoda ze to jakas popierdolka dla zony na pol godziny po kolacji.

To nie ja zaczalem ten watek. A zaczal sie on od "polewania" po PS3. Jak
ktos wypisuje nieprawdziwe informacje, to postanwilem je skorygowac, to chyba nic dziwnego.

Na razie nie korygujesz, tylko wymyslasz nieistotne dla posiadaczy wady X360.

Pozdrawiam
Kamil

Chceta flejma?