Chceta flejma?

Data: 2009-05-12 10:45:18
Autor: KuFeL
Chceta flejma?
Artur Bross pisze:
:-)

PS3, jako nastepca mojej ulubionej kiedys konsoli byla konsola marzen, ktora
w koncu mam, ale porownujac ja z iksBOXem, PS3 przegrywa w kazdej rundzie.

360 jest tanszy, fajniejszy, ma wiecej gier, dem, nowosci i bajerow. PS3
jest drogie, nie spelnia oczekiwan, gry sa brzydsze, ukazuja sie pozniej i
kosztuja wiecej, a <ekskluziwy> nie sa warte pierdniecia, w odniesieniu do
tego, na co kazano nam czekac tyle lat by w koncu wypuscic sprzet, ktory
tylko w zalozeniu mial byc najlepszy...

kiepska prowokacja ;) moje ps2 tez w koncie lezy i pewnie jesieni czeka albo emerytury. Po pracy wole na rowerze pojezdzic niz zaszywac sie przed ekranem w mieszkaniu...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-05-12 12:10:54
Autor: KuFeL
Chceta flejma?
doslaw pisze:
KuFeL pisze:
Artur Bross pisze:
:-)

[...]

aaaaaaaaaaaaaa :/ staje sie anafabeta :( a jeszcze hmm...20 lat temu bylem w czolowce w klasie (0 bledow)jesli chodzi o dyktanda....

czy tylko mnie to dotyczy???

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-05-12 17:06:24
Autor: shmayek
Chceta flejma?
KuFeL pisze:
[...]

Mam to samo :( Przez szybkie pisanie na klawiaturze czasem zdarzaja sie straszne bledy, pol biedy jak je wylapiesz, gorzej jak pojdzie w jakims waznym mailu.

--
shmayek
GT: shm PL

Data: 2009-05-13 09:17:02
Autor: Catalyst
Chceta flejma?

"KuFeL" <kufel@o2.pl> wrote in message news:gubhvb$auk$2inews.gazeta.pl...

czy tylko mnie to dotyczy???

Nie - nie tylko Ciebie :) Sprawdzanie pisowni w wordzie, firefoxie i gdzie tylko powoduje, ze stajemy sie debilami ortograficznymi :) Choc STARAM sie nie walic byków to czasem jak dowale to mi sie glupio robi

Data: 2009-05-13 10:29:23
Autor: KuFeL
Chceta flejma?
Catalyst pisze:

[...]

nie korzystam ze automatycznej korekty w jezyku polskim bo nie korzystam z ogonkow, wiec de facto co drugie slowo mi podkresla ;)

NTG - co warunkuje poprawnosc ortograficzna pomijajac dyslektykow? Pamietam ze szkoly ze zawsze mowilo sie zeby czytac jak najwiecej, bo dzieki temu nie ma problemow z ortografia. Dzis sie czyta, ale glownie krotnie newsy w sieci. Ksiazek czytam dzis znaczenie mniej niz kiedys... pewnie to tez ma wplyw.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-05-13 10:48:55
Autor: Catalyst
Chceta flejma?

"KuFeL" <kufel@o2.pl> wrote in message news:gue16s$5c$1inews.gazeta.pl...
[...]

na bank to ma wplyw a do tego utrwalanie byków czytajac newsy/fora/komenty :)

Data: 2009-05-13 11:37:10
Autor: Cezar
Chceta flejma?
Uzytkownik "Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisal w wiadomosci news:gue1ho$2i8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Potwierdzam. Jako ortofaszysta sam sie momentami gubie... No, ale jak tu sie nie poddac, gdy widzisz setny raz : 'Morze PS3 wyjdzie na prostom'...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-05-13 11:22:27
Autor: kamil
Chceta flejma?

Catalyst pisze:

[...]

Od ogladania rajdow nikt jeszcze nistrzem swiata nie zostal. Praktyki potrzeba, bo sam czytam kilkadziesiat ksiazek w roku i bledow robie coraz wiecej - po prostu brak regularnego cwiczenia w szkole swoje robi. Szczegolnie kiedy praktycznie nie uzywa sie pewnych slow w jezyku potocznym.

Pozdrawiam
Kamil

Chceta flejma?