Chceta flejma?

Data: 2009-05-12 13:14:01
Autor: PW
Chceta flejma?
Artur Bross pisze:
:-)

PS3, jako nastepca mojej ulubionej kiedys konsoli byla konsola marzen, ktora
w koncu mam, ale porownujac ja z iksBOXem, PS3 przegrywa w kazdej rundzie.

360 jest tanszy, fajniejszy, ma wiecej gier, dem, nowosci i bajerow. PS3
jest drogie, nie spelnia oczekiwan, gry sa brzydsze, ukazuja sie pozniej i
kosztuja wiecej, a <ekskluziwy> nie sa warte pierdniecia, w odniesieniu do
tego, na co kazano nam czekac tyle lat by w koncu wypuscic sprzet, ktory
tylko w zalozeniu mial byc najlepszy...

Eee tam...
PS3 służy do:
- chodzenia po fajnym menu
- grania w exclusive'y (GT, K2, Uncharted, i inne)
- oglądania filmów DVD/BR
- wymyśl coś sam...
- szpanowania sprzętem (X360 w porównaniu do PS3 to tania chińszczyzna)

I tak kiedyś znowu kupię PS3, a teraz zadowalam się tanią chińszczyzną ;)

--
PW

Chceta flejma?