Data: 2018-02-28 06:41:06 | |
Autor: Kris | |
ChciaĹbym pociÄ gnÄ Ä Orange za krawat. | |
W dniu środa, 28 lutego 2018 15:02:31 UTC+1 użytkownik kapitalikk napisał:
Chciałbym pociągnąć Orance za krawat. Znaczy pytasz konsultantów która jest godzina? Zegarka nie masz;) Po pewnym czasie dostałem odpowiedź, że wszystko ze strony Orange jest i było ok., więc nie ma podstaw do uznania reklamacji. Ale co chciałbyś uzyskać? Przez ile godzin "padła ci prędkość"? A dlaczego nie zakładasz ze jak rozmawiałeś z BOK to była awaria co potwierdzili a jak później składałeś reklamacje to awaria była już usunięta A tak w ogóle jest Twoim zwyczajem (oprócz nagrywania rozmów i pytania która godzina) czytanie regulaminu usługi? Poszukaj tam działu który ma tytuł bodajże "odpowiedzialność" Tam dość szczegółowo opisali jakie ew i za co mogą Tobie zapłacić kare umowna |
|