Chciał byc internowany!

Data: 2013-09-04 17:53:38
Autor: Mark Woydak
Chciał byc internowany!
A okazało się, że wszyscy go olali.

"Bronił też Bronisława Komorowskiego, któremu Kaczyński zarzucił związki ze służbami specjalnymi. - Mam wielką satysfakcję być współpracownikiem prezydenta. Kiedy on demonstrował swój patriotyzm, szedł do więzienia, nie było zbyt wielu odważnych, więc te insynuacje o szemranych kontaktach są obrzydliwe. To dość typowe dla tego polityka. Ja uważam, że jest to coś całkowicie dysklasyfikującego - stwierdził."

Jarek może udowodnić swoją patriotyczną przeszłość. Do dziś ma opornik który nosił w klapie piżamy!!!

MW

Chciał byc internowany!