Chciał wałkować leszczy a tu lipa

Data: 2017-10-02 11:36:53
Autor: dantes
Chciał wałkować leszczy a tu lipa

https://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/fachowcy-pl-piotr-surmacki-newconnect-gielda,115,0,2371699.html

Poniżej sam
cr?me de la cr?me:

{...}
"Prezes przekonuje, że w firmie nic złego się nie dzieje, a ostatnie realne
działania wyjdą tylko na dobre. Za gigantyczny, ponad 90-procentowy spadek
ceny akcji, a więc i wartości rynkowej, wini głównie samych inwestorów,
którzy mają nie rozumieć specyfiki biznesu."

Tiaaaa... nie wyszło mi "bo leszcze som gupie"

"Inwestorzy chcą zarabiać i trudno im się dziwić - kto by nie chciał.
Niektórzy chcieliby jednak zarabiać bez żadnego ryzyka, a najlepiej dużo
zarabiać i bez żadnego ryzyka. Niestety tak się nie da - jak chce się
zarobić dużo to trzeba uwzględnić, że z tym związane jest większe ryzyko" -
pisze Surmacki w szczerym wpisie na swoim profilu facebookowym."

Tiaaaa... duzo zarabiać bez ryzyka tj. puścić gównowarte papiery na
giełde... "Tytuł tego wpisu mógłby brzmieć: 'Jak straciłem 150 mln zł w miesiąc' -
chciałem dodać emoji 'uśmieszek', ale wcale nie jest mi do śmiechu. A
mogłem posłuchać Michała Wroczyńskiego i już od kilu lat mieszkać w San
Francisco i tam rozwijać biznes... no ale trudno - nie posłuchałem więc
rozwijam go tutaj ze wszystkimi tego konsekwencjami" - czytamy (pisownia
oryginalna)."

Chłopie tych pieniędzy nigdy nie miałeś... jeć do San Francisco i
rozwijaj...
papę na dachach...

Chciał wałkować leszczy a tu lipa