Chciał zaoszczędzić na benzynie

Data: 2009-12-09 20:52:35
Autor: boukun
Chciał zaoszczędzić na benzynie
Super Express | 2009-12-10 (00:00)
Eksplozja w samochodzie żony ministra Radosława Sikorskiego nie była zamachem. Życie Anne Applebaum było zagrożone z powodu skąpstwa męża - donosi Super Express. Według pierwszych ekspertyz, przyczyną wybuchu auta była przestarzała instalacja gazowa.

Po sobotnim wybuchu auta żona ministra Sikorskiego dostała ochronę BOR. Podejrzewano, że był to zamach, ale okazało się, że przyczyną eksplozji Jeepa Liberty za 150 tys. zł była przestarzała instalacja gazowa - czytamy w Super Expresie.

      REKLAMA  Czytaj dalej

Dlaczego tak drogie auto przerobiono na gaz? - "To dziwne. Widziałem jak mieszka minister Sikorski. Nie sądzę by musiał oszczędzać." - powiedział na łamach Super Expressu prezes Zespołu Rzeczoznawców Techniki Samochodowej, dr inż. Włodzimierz Sel. Jego zdaniem montowanie instalacji gazowej w takim Jeepie jest trudne i ryzykowne.

Czyżby tak majętnego ministra jak Sikorski, który jest właścicielem pałacu z parkiem za 6 milionów złotych, nie było stać na benzynę? - pyta Super Express.GIF89a

Data: 2009-12-09 12:53:30
Autor: Hans Kloss
On 9 Gru, 20:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 przyczyną eksplozji Jeepa
Liberty za 150 tys. zł była przestarzała instalacja gazowa

Jeden z moich znajomych tak określa pewien typ ludzi "nawet jak już
kupi tego  jaguara (ferrari, porsche) to i tak przerobi go na gaz". I
radzio chyba  z tych właśnie, w których żadne pieniądze nie zmienią
mentalności nędzarza i łachmyty
J-23

Data: 2009-12-09 22:27:34
Autor: sofu

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tu sie zgadzam z tobą.
Jak ja kupiłem S-ke to mi co chwila ktos pieprzył, ze moze bym przerobił na
gaz? A to w warsztacie gdzie olej wymieniam, a to na przegladzie, tak w
rozmowach.
Ludzie nie moga pojac, ze ktos kogo stac na taki samochód nie chce w nim nic
zmieniac. Nie chce go psuć, nie chce zeby smierdziało wszedzie gazem, żeby
stał sie mułowaty. Wsiadam, odpalam  samochód i jedzie bez zadnej regulacji
i cudowania z instalacjami.

sofu

Data: 2009-12-09 13:48:36
Autor: Hans Kloss
On 9 Gru, 22:27, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

Tu sie zgadzam z tobą.
Jak ja kupiłem S-ke to mi co chwila ktos pieprzył, ze moze bym przerobił na
gaz?

Chciałbym to zobaczyć- nowa eska przerobiona na gaz, chyba bym się
zakwiczał ze śmiechu. Chociaż z drugiej strony- może warto?
Może ministrem byś w ten sposób  został? ;)
J-23

Data: 2009-12-09 22:40:42
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Widzisz coś złego w oszczędzaniu? Wiesz jak ja widzę takich bezsensownie rozrzutnych to zaraz bym dał w ryj...

Data: 2009-12-09 15:20:42
Autor: Hans Kloss
Chciał zaoszczędzić na benzynie
Jadrys napisał(a):
Widzisz co zlego w oszczedzaniu?

Wręcz przeciwnie, oszczędność uważam za cenną zaletę

Wiesz jak ja widz takich bezsensownie rozrzutnych to zaraz bym da w ryj....
Ja aż taki krwiożerczy nie jestem (jego kasa, jego sprawa) ale
istotnie jak się czyta że ktoś kupuje SUV-a za 150 tysięcy, mocnego
zrywnego i bezpiecznego po czym wyrzuca kasę na instalację gazową po
to tylko żeby z tego autka zrobić mulastego złoma to różne myśli mogą
człowiekowi przyjść do głowy.....
J-23

Data: 2009-12-10 09:42:59
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:
Jadrys napisał(a):

[...]

Osobiście uważam że w SUV-ie instalacja gazowa by była jak najbardziej na miejscu. Przyniosłaby same pozytywy właścicielowi i środowisku naturalnemu.
Natomiast pomysł z zasilaniem gazem samochodów typowo sportowych mija się trochę z celem..  Takich samochodów nie kupuje się dla oszczędności.

Data: 2009-12-09 23:39:42
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Jadrys napisał:
Hans Kloss pisze:
[...]

  :D

Sensowne byłoby nabycie hybrydowego Lexusa albo Hondy FCX na ogniwa paliwowe... Oszczędza się poprzez ograniczenie ilości śmieci zostawionych potomnym.
Oszczędzać się powinno adekwatnie do możliwości i ew. statusu...

--
Sławek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2009-12-10 09:41:22
Autor: Jadrys
Slawek SWP pisze:
Użytkownik Jadrys napisał:
Hans Kloss pisze:
[...]

Bo ja wiem czy te motoryzacyjne nowości to "ograniczenie śmieci"? Z pewnością nie ma nadzień dzisiejszy jeszcze dopracowanych narzędzi do utylizacji tych nowych napędów. A przynajmniej powszechnie dostępnych warsztatów z takową usługą.   --

Chciał zaoszczędzić na benzynie