Chciał zaoszczędzić na benzynie

Data: 2009-12-09 12:53:30
Autor: Hans Kloss
Chciał zaoszczędzić na benzynie
On 9 Gru, 20:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 przyczyną eksplozji Jeepa
Liberty za 150 tys. zł była przestarzała instalacja gazowa

Jeden z moich znajomych tak określa pewien typ ludzi "nawet jak już
kupi tego  jaguara (ferrari, porsche) to i tak przerobi go na gaz". I
radzio chyba  z tych właśnie, w których żadne pieniądze nie zmienią
mentalności nędzarza i łachmyty
J-23

Data: 2009-12-09 22:27:34
Autor: sofu

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tu sie zgadzam z tobą.
Jak ja kupiłem S-ke to mi co chwila ktos pieprzył, ze moze bym przerobił na
gaz? A to w warsztacie gdzie olej wymieniam, a to na przegladzie, tak w
rozmowach.
Ludzie nie moga pojac, ze ktos kogo stac na taki samochód nie chce w nim nic
zmieniac. Nie chce go psuć, nie chce zeby smierdziało wszedzie gazem, żeby
stał sie mułowaty. Wsiadam, odpalam  samochód i jedzie bez zadnej regulacji
i cudowania z instalacjami.

sofu

Data: 2009-12-09 13:48:36
Autor: Hans Kloss
On 9 Gru, 22:27, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

Tu sie zgadzam z tobą.
Jak ja kupiłem S-ke to mi co chwila ktos pieprzył, ze moze bym przerobił na
gaz?

Chciałbym to zobaczyć- nowa eska przerobiona na gaz, chyba bym się
zakwiczał ze śmiechu. Chociaż z drugiej strony- może warto?
Może ministrem byś w ten sposób  został? ;)
J-23

Data: 2009-12-09 22:40:42
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Widzisz coś złego w oszczędzaniu? Wiesz jak ja widzę takich bezsensownie rozrzutnych to zaraz bym dał w ryj...

Data: 2009-12-09 15:20:42
Autor: Hans Kloss
Chciał zaoszczędzić na benzynie
Jadrys napisał(a):
Widzisz co zlego w oszczedzaniu?

Wręcz przeciwnie, oszczędność uważam za cenną zaletę

Wiesz jak ja widz takich bezsensownie rozrzutnych to zaraz bym da w ryj....
Ja aż taki krwiożerczy nie jestem (jego kasa, jego sprawa) ale
istotnie jak się czyta że ktoś kupuje SUV-a za 150 tysięcy, mocnego
zrywnego i bezpiecznego po czym wyrzuca kasę na instalację gazową po
to tylko żeby z tego autka zrobić mulastego złoma to różne myśli mogą
człowiekowi przyjść do głowy.....
J-23

Data: 2009-12-10 09:42:59
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:
Jadrys napisał(a):

[...]

Osobiście uważam że w SUV-ie instalacja gazowa by była jak najbardziej na miejscu. Przyniosłaby same pozytywy właścicielowi i środowisku naturalnemu.
Natomiast pomysł z zasilaniem gazem samochodów typowo sportowych mija się trochę z celem..  Takich samochodów nie kupuje się dla oszczędności.

Data: 2009-12-09 23:39:42
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Jadrys napisał:
Hans Kloss pisze:
[...]

  :D

Sensowne byłoby nabycie hybrydowego Lexusa albo Hondy FCX na ogniwa paliwowe... Oszczędza się poprzez ograniczenie ilości śmieci zostawionych potomnym.
Oszczędzać się powinno adekwatnie do możliwości i ew. statusu...

--
Sławek SWP
Małpę od człowieka odróżnia się po zachowaniach ludycznych z tym, że trafiają się przypadki niemal nieodróżnialne...

Data: 2009-12-10 09:41:22
Autor: Jadrys
Slawek SWP pisze:
Użytkownik Jadrys napisał:
Hans Kloss pisze:
[...]

Bo ja wiem czy te motoryzacyjne nowości to "ograniczenie śmieci"? Z pewnością nie ma nadzień dzisiejszy jeszcze dopracowanych narzędzi do utylizacji tych nowych napędów. A przynajmniej powszechnie dostępnych warsztatów z takową usługą.   --

Chciał zaoszczędzić na benzynie