Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Thun: „Walczymy o to, Ĺźeby je zawieszać, za mraĹźać, ale ich nie zabierać”

Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Thun: „Walczymy o to, Ĺźeby je zawieszać, za mraĹźać, ale ich nie zabierać”

Data: 2019-08-06 21:46:09
Autor: Lord Donald
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Thun: „Walczymy o to, Ĺźeby je zawieszać, za mraĹźać, ale ich nie zabierać”
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Thun: ,,Walczymy o to, żeby je zawieszać, zamrażać, ale ich nie zabierać"

Straszne i skandaliczne są te słowa. To jest absolutny skandal. (...) Nie padały takie słowa za poprzednich rządów. Da się te stosunki inaczej ułożyć. (...) To są umiejętności. Jak tych umiejętności się nie ma to, to w kilka miesięcy się ich nie nabędzie. To jest kompletny brak zrozumienia tego, co to jest współpraca, dialog

http://wdolnymslasku.com/2019/02/18/chcialaby-aby-polsce-odebrac-fundusze-ue-thun-walczymy-o-to-zeby-je-zawieszac-zamrazac-ale-ich-nie-zabierac/?fbclid=IwAR1lyY2ptG62WNoyoOB-lPWIGDOjUL9pg8SID6_6UAnQLc3AtJahW63I2oE

Data: 2019-08-06 12:52:32
Autor: Bruno Brunowski
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Th un: „Walczymy o to, żeby je zawieszać, zamrażać, ale i ch nie zabierać”
UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje ruski trollportal! --
Bruno

Data: 2019-08-07 06:01:04
Autor: Runt
W dniu 2019-08-06 o 21:46, sowiecki kret nazywający siebie Lord Donald pisze:
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Thun: ,,Walczymy o to, żeby je zawieszać, zamrażać, ale ich nie zabierać"

Czego durniu nie rozumiesz? Thun (?) nie chciałaby Polska nie była pozbawiana funduszy ale gdyby naruszyła prawo to fundusze zostaną "zamrozone" lub "zawieszone" ale będą!

Gdzie jest powiedziane, że "Thun" chciałby je odebrać ty cymbale?

Tylko taki zakompleksiony fanatyk jak ty ulega histerii nowogrodzkiej.

Co za przygłupy!

--
Runt

Data: 2019-08-07 06:39:12
Autor: A. Filip
pisze:
[...]

A co mnie do kurwy nędzy obchodzi że grafini Thun _chce_ zamrażać?
Dla mnie jest pożyteczną idiotką (lub znacznie gorzej) dzięki której
inni będą mieli podkładkę żeby (w praktyce) odebrać.

To co się chce osiągnąć i to co się osiąga to "niekoniecznie" to samo.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-07 06:45:10
Autor: Runt
pisze:
[...]

Masz jeszcze "pożyteczny idioto" jakieś "mondrości" w temacie?
Nie obchodzi to po co zawracasz 4 litery nie mając nic do powiedzenia?

--
Runt

Data: 2019-08-07 08:06:38
Autor: A. Filip
pisze:
[...]

A co ty niby powiedziałeś "w temacie" poza wyzwiskami?
W swoim oku belki nie widzisz?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-07 17:25:10
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

A co mnie do kurwy nędzy obchodzi że grafini Thun _chce_ zamrażać?
Dla mnie jest pożyteczną idiotką (lub znacznie gorzej) dzięki której
inni będą mieli podkładkę żeby (w praktyce) odebrać.

filipek, ogarnij się gamoniu -- nadal nie rozumiesz ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-08-07 19:00:10
Autor: A. Filip
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
[...]

Rozumiem że ona/polityk _mówi_ że chce "tylko zamrażać".
Rozumiem że politycy z innych krajów chętnie skorzystają z
okazji/wykrętów które ta "pożyteczna idiotka" im dostarcza
by "zamrozić na święty nigdy" (w praktyce zabrać).

Ty żyjesz w świecie bajek dla dzieci na temat jak wyglądają polityczne
rozgrywki w ramach UE?  Nie odbiegają jakoś bardzo drastycznie od
innych rozgrywek politycznych.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-07 09:23:56
Autor: Jacek Bialy
[...]

To znaczy kiedy będą?  Czyli do kiedy miałyby być zawieszone?

JB

Data: 2019-08-07 09:29:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 7 sierpnia 2019 18:23:57 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Do momentu spełnienia przez dane państwo wymogów. Ewentualne odwołania rozstrzygał by TSUE.

--
Bruno

Data: 2019-08-07 09:43:24
Autor: Jacek Bialy
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Th un: „Walczymy o to, żeby je zawieszać, zamrażać, ale i ch nie zabierać”
   -- - Do momentu spełnienia przez dane państwo wymogów

Konkretnie to chodzi tu o państwo polskie. No więc kto w tym państwie miałby te wymogi spełnić?  Przecież nie PiS...

JB

Data: 2019-08-07 09:47:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 7 sierpnia 2019 18:43:26 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - Do momentu spełnienia przez dane państwo wymogów

Konkretnie to chodzi tu o państwo polskie. No więc kto w tym państwie miałby te wymogi spełnić?  Przecież nie PiS...

Problem PiS-u i obywateli którzy PiS wybrali. Może przemyślą swój wybór.

--
Bruno

Data: 2019-08-07 09:59:36
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A ty wierzysz, że po czymś takim wyborcy PiS zagłosują na Platformę Obywatelską, której reprezentantką jest pani Róża Thun?

JB

Data: 2019-08-07 10:09:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 7 sierpnia 2019 18:59:38 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

A ty wierzysz, że po czymś takim wyborcy PiS zagłosują na Platformę Obywatelską, której reprezentantką jest pani Róża Thun?

Zacznijmy od tego, że te propozycje o powiązaniu funduszy europejskich z praworządnością nie wyszła do PO, a z KE. Nowa szefowa KE, której wybór był "wielkim zwycięstwem" PiS, podtrzymuje te propozycje.

Pozostało starać się stępić te przepisy na ile można, gdyż na ich zablokowanie mamy marne szanse. Nie z naszą obecną dyplomacją.

--
Bruno

Data: 2019-08-07 10:18:02
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Zacznijmy od tego, że te propozycje o powiązaniu funduszy europejskich z praworządnością nie wyszła do PO, a z KE.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

No ale pani Thun pięknie się pod to podłożyła...  PiS nie wycofa się że swoich reform, gdyż utrzymywanie kasty sędziowskiej rodem z PRL kosztuje naszą gospodarkę więcej niż unijne dotacje.

JB

Data: 2019-08-07 10:22:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 7 sierpnia 2019 19:18:03 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

No ale pani Thun pięknie się pod to podłożyła...  PiS nie wycofa się że swoich reform, gdyż utrzymywanie kasty sędziowskiej rodem z PRL kosztuje naszą gospodarkę więcej niż unijne dotacje.

Ale PiS nie reformuje Sądów, on jedynie wybiera z kasty rodzynki rodem z PRL, by utworzyć swoją własną kastę, wierną Partii i BACZNOŚĆ!!! Naczelnikowi SPOCZNIJ!!!.

--
Bruno

Data: 2019-08-07 14:44:16
Autor: japanizer
On Wednesday, August 7, 2019 at 7:18:03 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:

> [...]

No ale pani Thun pięknie się pod to podłożyła...  PiS nie wycofa się że swoich reform, gdyż utrzymywanie kasty sędziowskiej rodem z PRL kosztuje naszą gospodarkę więcej niż unijne dotacje.

Przypomnij rodem skąd jest główny szef zmian w sądownictwie, Piotrowicz?

Data: 2019-08-07 15:36:17
Autor: Jacek Bialy
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Th un: „Walczymy o to, żeby je zawieszać, zamrażać, ale i ch nie zabierać”
   -- - Przypomnij rodem skąd jest główny szef zmian w sądownictwie, Piotrowicz?

Z peerelowskiej prokuratury - i co z tego?

Data: 2019-08-07 23:49:48
Autor: japanizer
On Thursday, August 8, 2019 at 12:36:18 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
-- - Przypomnij rodem skąd jest główny szef zmian w sądownictwie, Piotrowicz?

Z peerelowskiej prokuratury - i co z tego?

Czyli jak twój tatul i twoi kolesie z ubecji.

Data: 2019-08-08 06:15:00
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 00:36, Jacek Bialy pisze:
    -- - Przypomnij rodem skąd jest główny szef zmian w sądownictwie, Piotrowicz?

Z peerelowskiej prokuratury - i co z tego?

Nic? Arogancja władzy to nic?

--
Runt

Data: 2019-08-07 23:54:20
Autor: Jacek Bialy
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Th un: „Walczymy o to, żeby je zawieszać, zamrażać, ale i ch nie zabierać”

   -- - Nic? Arogancja władzy to nic?

Co niektórzy powinni dzisiaj cieszyć się że żyją, zamiast psioczyć na 'arogancję władzy'. Dziękować za chrześcijańskie traktowanie i wypierdalać pod kościół!

JB

Data: 2019-08-08 11:25:53
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 08:54, Jacek Bialy pisze:

[...]

Twoje obecne poglądy są identyczne z tymi, które głosiłeś jako PZPR-owiec i UB-ek/SB-k. Ciesz się komuchu, że zyjesz. Mogłeś wisieć zamiast liści ale chrześcijański naród dał się nabrać na twoje nawrócenie.

--
Runt

Data: 2019-08-07 11:29:24
Autor: Jacek Bialy
[...]

Możesz to nazywać jak chcesz, lecz problem jest w czym innym.
Otóż podstawą funkcjonowania sprawnego sądownictwa jest jego służebność wobec społeczeństwa. Tymczasem z wielu wypowiedzi prawników wywodzących się z peerelowskich środowisk wynika, że oni czegoś takiego w ogóle nie rozumieją. Oni są przeświadczeni o tym, że służą abstrakcyjnemu prawu, które traktują jako rodzaj religii zastępczej.

Jeśli weźmiesz pierwsze z brzegu dzieło Marksa lub Lenina, to się przekonasz, że najczęściej powtarzanymi tam epitetami są 'sługusy' i 'lokaje'. Marksiści nienawidzili wzajemnej ludzkiej służebnosci, która jest podstawą ludzkiej cywilizacji - nawet tej feudalnej. Dlatego stworzyli bezduszny system, w którym człowiek był przyuczony do tego, aby służyć bezosobowym bytom, takim jak 'masy', 'klasy' (najczęściej 'pracujące'), a w rzeczywistości totalitarnemu aparatowi i tworzonej przez niego ideologii. Dlatego na obszarach gdzie sprawowali władzę pozostał po nich stan cywilizacyjnej zapaści i ucieczka uzdolnionych jednostek do bardziej dla nich przyjaznych miejsc świata. Również światowy kapitał tworzą ludzie na swój sposób uzdolnieni, którzy źle czują się w krajach, gdzie urzędnicy państwowi traktują petentów jak swoich podwładnych, a sędziowie czują się rodzajem kasty kapłanów. Do takich miejsc chętniej zawitają nieudacznicy, którzy za łapówkę załatwią sobie jakiś kontrakt, albo wcisną niepełnowartościowy produkt.

JB

Data: 2019-08-07 12:03:31
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 7 sierpnia 2019 20:29:25 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

Jeśli weźmiesz pierwsze z brzegu dzieło Marksa lub Lenina, to się przekonasz, że najczęściej powtarzanymi tam epitetami są 'sługusy' i 'lokaje'. Marksiści nienawidzili wzajemnej ludzkiej służebnosci, która jest podstawą ludzkiej cywilizacji - nawet tej feudalnej. Dlatego stworzyli bezduszny system, w którym człowiek był przyuczony do tego, aby służyć bezosobowym bytom, takim jak 'masy', 'klasy' (najczęściej 'pracujące'), a w rzeczywistości totalitarnemu aparatowi i tworzonej przez niego ideologii. Dlatego na obszarach gdzie sprawowali władzę pozostał po nich stan cywilizacyjnej zapaści i ucieczka uzdolnionych jednostek do bardziej dla nich przyjaznych miejsc świata. Również światowy kapitał tworzą ludzie na swój sposób uzdolnieni, którzy źle czują się w krajach, gdzie urzędnicy państwowi traktują petentów jak swoich podwładnych, a sędziowie czują się rodzajem kasty kapłanów. Do takich miejsc chętniej zawitają nieudacznicy, którzy za łapówkę załatwią sobie jakiś kontrakt, albo wcisną niepełnowartościowy produkt.

W kwestii formalnej: obecne "reformy" systemu sprawiedliwości nie polegają na wpajaniu Sędziom wiary w jakieś altruistyczne wartości i uczeniu ich służby społeczeństwu. Chodzi o ponowne wyhodowanie nowo kasty ślepo podległej Partii. Kasta ma orzekać tak jak chce Partia i to Partia ma określać jakich wartości ma przestrzegać społeczeństwo. Czysty powrót do PRL.

--
Bruno

Data: 2019-08-07 13:52:47
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To nie jest możliwe - ich trzeba po prostu wysłać na emeryturę i umożliwić awanse ludziom nieskażonym totalitarnym systemem.

   -- - Chodzi o ponowne wyhodowanie nowo kasty ślepo podległej Partii. Kasta ma orzekać tak jak chce Partia i to Partia ma określać jakich wartości ma przestrzegać społeczeństwo. Czysty powrót do PRL.

Czysta projekcja - rugowanie starego peerelu ma służyć zainstalowaniu nowego. Czyli obrzucanie całego świata własnym gównem, to najczęściej spotykany psychologiczny mechanizm obronny - potrafią nim zarazić nawet ludzi z komuną nie związanych.
Sowietyzm jest pomyłką ludzkości i jej największym kryzysem. Gorsze od Sowietyzmu są tylko jego mutacje, lepiej dostosowane do zmieniających się warunków niż on sam. Musiałbyś mnie przekonać do tego, że Kaczyński i jego partia to właśnie taka mutacja. Wtedy mógłbym uznać, że stare peerelowskie kadry są mniej toksyczne od tego, co robi Kaczyński.
Jednak jestem przekonany co do tego, że to raczej środowiska Gazety Wyborczej są taką właśnie mutacją. Przecież w latach 90 udało im się osiągnąć to, czego nie zdołali polscy komuniści - uruchomić w ludzkich umysłach mechanizm autocenzury.

JB

Data: 2019-08-07 14:08:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 7 sierpnia 2019 22:52:48 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

To nie jest możliwe - ich trzeba po prostu wysłać na emeryturę i umożliwić awanse ludziom nieskażonym totalitarnym systemem.

Nie wielu zostało. Średnia wieku Sedziów to coś koło 40lat.

[...]

Nie. To się dzieje na prawdę. Giną listy poparcia sędziów do neoKRS, giną akta w Sądzie Najwyższym, powołani z partyjnego nadania rzecznicy dyscypliny próbują naciskać na sędziów wydających wyroki nie po myśli władzy, Trybunał Konstytucyjny jest sparaliżowany, a na czele stoi "komunistyczna" sędzia z bardzo miernymi wynikami w pracy.
To się dzieje tu i teraz.

--
Bruno

Data: 2019-08-07 14:15:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 7 sierpnia 2019 23:08:09 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> [...]

>    -- - Chodzi o ponowne wyhodowanie nowo kasty ślepo podległej Partii. Kasta ma orzekać tak jak chce Partia i to Partia ma określać jakich wartości ma przestrzegać społeczeństwo. Czysty powrót do PRL.
To się dzieje tu i teraz.

A na dokładkę twarzą tych zmian jest komunistyczny prokurator i aparatczyk, który w 1989 padł plackiem przed ołtarzem.

--
Bruno

Data: 2019-08-07 14:22:16
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

A kto mówi o wszystkich sędziach?  Chodzi o wierchuszkę, która ma toksyczny wpływ na resztę.

JB

Data: 2019-08-07 14:27:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 7 sierpnia 2019 23:22:17 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -

A kto mówi o wszystkich sędziach?  Chodzi o wierchuszkę, która ma toksyczny wpływ na resztę.

A to też pytania do ministra Zbysia. Za jego władzy średnia rośnie:
"Ministerstwo Sprawiedliwości na wniosek wicemarszałek Sejmu, poseł Nowoczesnej Barbary Dolniak, opublikowało dane o średnim wieku sędziów w sądach powszechnych (uwzględniając dane na 30 września 2013 r. oraz na 2 sierpnia 2017 r.). Wynika z nich jasno: sędziowie są coraz starsi. Ich wiek w sądach apelacyjnych wzrósł średnio z 54,8 roku do 55,2. W sądach okręgowych z 50,5 roku do 51,29, a w sądach rejonowych z 42,47 roku do 44,4 roku, a więc prawie od dwa lata.

Dodajmy, że sądów rejonowych jest najwięcej, więc wiek tamtejszych sędziów wpływa też istotnie na średnią wieku wszystkich sędziów. A ona wzrosła z 45,34 do 46,83, a więc o półtora roku."

https://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/308279965-W-sadach-orzekaja-coraz-starsi-sedziowie.html

Jakoś nic nie wskazuje to na szybką zmianę pokoleniową.

--
Bruno

Data: 2019-08-07 14:55:07
Autor: japanizer
On Wednesday, August 7, 2019 at 11:27:27 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:

> [...]
"Ministerstwo Sprawiedliwości na wniosek wicemarszałek Sejmu, poseł Nowoczesnej Barbary Dolniak, opublikowało dane o średnim wieku sędziów w sądach powszechnych (uwzględniając dane na 30 września 2013 r. oraz na 2 sierpnia 2017 r.). Wynika z nich jasno: sędziowie są coraz starsi. Ich wiek w sądach apelacyjnych wzrósł średnio z 54,8 roku do 55,2. W sądach okręgowych z 50,5 roku do 51,29, a w sądach rejonowych z 42,47 roku do 44,4 roku, a więc prawie od dwa lata.

Czyli średnio wychodzi, że sędziowie rejonowi przy upadku komuny mieli 14 lat i właśnie przechodzili mutację głosu, okręgowi - 20 lat i byli w trakcie studiów, a apelacyjni - 25, i byli świeżo upieczonymi studentami prawa.

Ho ho, rzeczywiście, sędziowie w Polsce są rodem z PRL! Trza zmienić ten system!

A tak na serio - ktoś szuka chłopców do bicia; za komuny szukano zrzutów stonki robionych przez Amerykanów, spekulantów wykupujących papier toaletowy, i otępiała część społeczeństwa się na to nabierała.
Teraz ta sama, otępiała część społeczeństwa nabiera się na "myśmy chcieli dobrze i Polska by płynęła mlekiem i miodem, ale to wszystko wina sędziów".

Od upadku komunizmu minęło 30 lat, i jak widać dla PiS bardzo wygodne jest podtrzymywanie mitów i półfaktów.

Data: 2019-08-07 15:26:17
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- --

To znaczy, że niewiele tej władzy posiada. Europka trzyma dziadków za nogi, a młodych nie dopuszczają. Być może Ziober za miękki jest... A gdyby go tak zamienić miejscami z Piotrowiczem? - Stary komuch, to będzie wiedział jak z nimi zatańczyć...

JB

Data: 2019-08-07 15:37:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 00:26:19 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> [...]

To znaczy, że niewiele tej władzy posiada. Europka trzyma dziadków za nogi, a młodych nie dopuszczają. Być może Ziober za miękki jest... A gdyby go tak zamienić miejscami z Piotrowiczem? - Stary komuch, to będzie wiedział jak z nimi zatańczyć...

Nie. Zbysiu trzyma. Po przejęciu władzy przez PiS Zbysiu do spółki z Adrianem wstrzymali powołania sędziów. Obecnie jest 700-800 wakatów. Niby na wiosnę procedury znów ruszyły, ale procedura powołania zajmuje okolu roku, a tempo wysyłania wniosków do KRS nie jest zbyt oszałamiające.

--
Bruno

Data: 2019-08-08 10:12:53
Autor: u2
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Thun: „Walczymy o to, Ĺźeby je zawieszać , zamraĹźać, ale ich nie zabierać”
W czerwcu prezydent Andrzej Duda odmówił dziesięciu osobom nominacji sędziowskich. Nie uzasadnił wówczas swojego działania."

e tam mogli wystąpić o uzasadnienie, wannabe sędziowie:)))))))

--
I love love

Data: 2019-08-07 15:52:15
Autor: Jacek Bialy
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Th un: „Walczymy o to, żeby je zawieszać, zamrażać, ale i ch nie zabierać”
   -- - Po przejęciu władzy przez PiS Zbysiu do spółki z Adrianem wstrzymali powołania sędziów.

Trudno mi uwierzyć, żeby prezydent Duda miał jakąkolwiek spółkę z ministrem Ziobrą (nie przypuszczam nawet, żeby się wzajemnie lubili). Przecież Duda zawetował ta ustawę obawiając się nadmiernego wpływu Ziobry. A Ziobro wydaje się być mocny, ale chyba tylko w gębie (zwłaszcza wtedy, gdy po trzykroć się powtarza).

JB

Data: 2019-08-07 15:58:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 00:52:16 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czarno-na-bialym-dlaczego-sedziowie-nie-otrzymali-nominacji,692506.html

"Konkursy na zwalniane z różnych powodów miejsca (sędziowie umierają bądź odchodzą z zawodu) powinna przeprowadzać Krajowa Rada Sądownictwa po wcześniejszym ogłoszeniu ich w Monitorze Polskim przez ministra sprawiedliwości. Zbigniew Ziobro zaniechał jednak ogłaszania konkursów, co sprawia, że procedura zastępowania odchodzących sędziów nie działa, a w sądach rośnie liczba wakatów.
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-brak-500-sedziow-wedlug-krs-odpowiedzialny-jest-minister-zio,nId,2365184

--
Bruno

Data: 2019-08-07 16:57:59
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Naprawdę, to oni odtwarzają piłsudczyznę, a nie PRL. Platforma pozwalała peerelowi swobodnie mutować - dlatego jest gorsza od SLD. Kukizowcy wysunęli śmiały projekt reformy sądów poprzez mechanizmy demokracji bezpośredniej. Jednak mafijne struktury potrafią się żywić taką demokracją podstawiajac swoje słupy (nic dziwnego, że przygarnął ich peeselek). Organizacje lewicowe robią tylko burdel z pedałami, co tylko wzmacnia narodówkę i pozycję kleru (a myślisz, że ten Białystok to nie była czasem ustawka?)  Debile od Korwina modlą się do 'Jego Ekscelencji Władimira Wladimirowicza'.
Był jeszcze nieglupi człowiek o nazwisku Gwiazdowski, ale już go nie ma. To ja już wolę na razie kaczą pilsudczyznę. Kaczor odejdzie, pilsudczyzna się posypie i pojawią się nowe opcje.

JB

Data: 2019-08-07 23:59:17
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 01:58:00 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Był jeszcze nieglupi człowiek o nazwisku Gwiazdowski, ale już go nie ma. To ja już wolę na razie kaczą pilsudczyznę. Kaczor odejdzie, pilsudczyzna się posypie i pojawią się nowe opcje.

PiS nie odtwarza piłsudczyzny, gdyż nie ma o niej bladego pojęcia. PiS odtwarza, szczególnie w sądownictwie PRL. Reformę firmuje towarzysz Piotrowicz, który kierownikiem szkolenia partyjnego i doskonale pamięta czego Partia wymagała od prokuratur i sądów. Teraz starają się powielić te wzorce. I przestań powtarzać tę bzdurę o komunistycznych sędziach. Średnia wieku w sądownictwie to czterdzieści parę lat.

--
Bruno

Data: 2019-08-08 01:50:14
Autor: japanizer
On Thursday, August 8, 2019 at 10:04:39 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
-- - PiS nie odtwarza piłsudczyzny, gdyż nie ma o niej bladego pojęcia

A co to za filozofia?  Zamieniać wszystkich na swojaków i Kaczka właśnie to robi. Dla mnie najważniejsze, aby przy tej okazji pozrywali personalną ciągłość a szczególnie towarzyskie więzy ze środowiskami SB.

Jeszcze raz: sędziowie rejonowi przy upadku komuny mieli 14 lat i właśnie przechodzili mutację głosu, okręgowi - 20 lat i byli w trakcie studiów, a apelacyjni - 25, i byli świeżo upieczonymi studentami prawa. Problemem są komunistyczni aparatczycy typu Piotrowicz z rzeczywistymi powiązaniami z ubecją, którzy obecnie zajmują się "reformami" wymiaru sprawiedliwości, a już od wielu lat powinni być na emeryturze (Piotrowicz ma 67 lat).

Data: 2019-08-08 02:52:47
Autor: japanizer
On Thursday, August 8, 2019 at 11:45:29 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
-- - Jeszcze raz: sędziowie rejonowi przy upadku komuny mieli 14 lat i właśnie przechodzili mutację głosu, okręgowi - 20 lat i byli w trakcie studiów, a apelacyjni - 25, i byli świeżo upieczonymi studentami prawa.

Jakiego 'upadku komuny'?  Światowy komunizm upadł wraz z upadkiem Muru Berlińskiego. W Polsce nie było upadku komunizmu i twoi młodzieńcy byli nadal wychowywani na sowieckich janczarów.

Tak, napisz jeszcze, że z Niemcami wciąż trwa wojna, a w Smoleńsku był zamach.

Poza tym nie chodzi o sędziów rejonowych, ani nawet okręgowych - co to za kariera dla esbeckiego synka lub wnusia?

Ty jesteś esbeckim synem, więc coś o tym wiesz, prawda?

Data: 2019-08-08 03:32:32
Autor: japanizer
On Thursday, August 8, 2019 at 12:15:03 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
> Poza tym nie chodzi o sędziów rejonowych, ani nawet okręgowych - co to za kariera dla esbeckiego synka lub wnusia?

   -- - Ty jesteś esbeckim synem, więc coś o tym wiesz, prawda?

Nu - nareszcie...  Brakło ci szmato argumentów, więc całkiem przechodzisz na bluzgi?   Zapamiętam to, a poznam cię pod każdą ksywką, boś głupi.

Mam wyszukać posty jak się chwaliłeś, ile to wódki z kolesiami z ubecji nie wypiłeś? W tamtych czasach z ubecją gadali inni ubecy lub kapusie.

Tak więc - sp.....j komunistyczna gnido.

Data: 2019-08-08 10:28:37
Autor: u2
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Thun: „Walczymy o to, Ĺźeby je zawieszać , zamraĹźać, ale ich nie zabierać”
A skąd ta pewność? Wśród krewnych i znajomych znajduje się wielu współpracowników i oficerów dawnych służb.

serio ? Mazguła już oficjalnie w peło ?:)

--
I love love

Data: 2019-08-09 04:34:36
Autor: japanizer
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Th un: „Walczymy o to, żeby je zawieszać, zamrażać, ale i ch nie zabierać”
On Friday, August 9, 2019 at 12:23:43 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
Największą krzywdę te wszystkie Wałęsy i Michniki zrobiły komunistom i swoim wyznawcom zwanym dzisiaj lemingami. Zamiast pogodzić się z prawdą i żyć w normalnym świecie, muszą teraz na starość żegnać się ze światem wirtualnym, który kiedyś uznali za prawdziwy. Do tego jak teraz żyć za dwa tys. emerytury? I te ciągłe wyczekiwania: kiedyż to wreszcie runie?...  Tylko co ma runąć? To, żeście się za późno obudzili?
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Właśnie dlatego, że w Polsce nie było upadku komuny

I tu się różnicie w ocenie wydarzeń z 99.999% Polaków, towarzyszu.

Data: 2019-08-09 10:42:54
Autor: Jacek Bialy
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Th un: „Walczymy o to, żeby je zawieszać, zamrażać, ale i ch nie zabierać”
    -- - odwrotnie, to Sekielski wyskoczył przed wyborami z filmem Tylko nie mów nikomu, a wcześniej był film Kler, nakręcony bynajmniej nie przez kler:)

Piąta woda po kisielu... Kler katolicki i jego parlamentarne przybudowki (ZChN) rozpętały wojnę obyczajową już na początku lat 90, kiedy należało przeprowadzić lustrację i dekomunizację. Przypomnij sobie aktywność Niesiołowskiego z tego okresu - z jednej strony gorliwie popierał lustrację, z drugiej pienił się na tematy burdeli, skrobanek, pornografii itd. Nic dziwnego, że prostym ludziom lustracja zaczęła się kojarzyć z zaglądaniem im do łóżek.

JB

Data: 2019-08-09 15:31:30
Autor: u2
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Thun: „Walczymy o to, Ĺźeby je zawieszać , zamraĹźać, ale ich nie zabierać”
W dniu 09.08.2019 o 15:11, japanizer@japanizer.org pisze:
Proste - do kościołów chodzi jakiś znikomy procent Czechów, w Niemczech samobiczujących się katolików jest również niewielu; a jak ktoś wierzy w szamanów, to zazwyczaj będą to pragmatyczni i pracowici protestanci.

japa protestant ? a łyżka na to niemożliwe:))))))))))))))))

A w Polsce - odwieczna Targowica 2.0. Zobacz, kto najlepiej wyszedł na przemianach w roku 1989. Nie, nie są to twoi kumple ubecy, jak sugerują na kazaniach w kościołach, lecz Kościół Katolicki, największy posiadacz ziemi i nieruchomości w Polsce.

niemiecka japa zazdrości:)))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-09 06:11:31
Autor: japanizer
On Friday, August 9, 2019 at 2:58:49 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
> [...]

> Właśnie dlatego, że w Polsce nie było upadku komuny

I tu się różnicie w ocenie wydarzeń z 99.999% Polaków, towarzyszu.
-- -- -- -- -- -- -- --

Na co tobie oceny, które się zmieniają jak chorągiew na wietrze? Ty lepiej zastanów się nad tym, dlaczego u takich Czechów, wschodnich Niemców lub Bałtów nikt dzisiaj nie przeżywa takiej traumy, jaka dzisiaj jest udziałem polskich postkomuszków i innych pokrewnych im lemingów?

Data: 2019-08-09 12:20:46
Autor: Zenek Kapelinder
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Th un: „Walczymy o to, żeby je zawieszać, zamrażać, ale i ch nie zabierać”
Slabo cisniesz pizdziak vel runt dziura w dupie.

Data: 2019-08-08 01:04:38
Autor: Jacek Bialy
[...]

Film 'Układ Zamknięty' jest oparty na zdarzeniach autentycznych i pokazuje, jak wykańcza się biznes z pobudek ideowo-historycznych.. Normalny człowiek nie pamiętałby takich zaszłości - komuś udało się to, mnie kiedyś tamto i po sprawie.... Ale to jest mściwa wspólnota hańby, która reaguje zupełnie inaczej niż normalni ludzie. Oni nie mogą scierpieć tego, że nie mają kontroli nad czyimś sukcesem. Zawiść z najwyższej półki, od której wszystko co potrafi samodzielnie oddychać ucieka na drugi koniec świata. Jeśli nie ma komu innemu, niech ich gonią Kaczki przy pomocy Piotrowiczów z PZPR. Inaczej zdechniemy tu wszyscy.

JB

Data: 2019-08-08 11:27:32
Autor: Runt
W dniu 2019-08-08 o 10:52, Jacek Bialy pisze:
    -- - A skąd ta pewność? Wśród krewnych i znajomych znajduje się wielu współpracowników i oficerów dawnych służb.

Peerelowskich struktur nie da się samorzutnie odtworzyć - nawet jak dawni towarzysze zejdą się do kupy, nie zrekonstruują takich personalnych struktur, jakie pod okiem służb były przez lata budowane (do tego dochodzi problem hierarchii i zwykłego zaplecza). Przykładem może być historia WSI, która to organizacja potrafiła z marszu budować polityczne partie takie jak BBWR lub PO.
Jednak po tym jak Antek ich pokaleczył, pozostała im wierchuszka z Dukaczewskim na czele - a gdzie zaplecze produkcyjne? Gdzie zespoły od prowadzenia gier? Gdzie regulacja przekaziorów? Gdzie sztaby socjologów i psychologów pracujących nad wizerunkiem tego czy owego? Po prostu ludziska rozeszli się po kątach, robotę znaleźli gdzie indziej i trudno na powrót sklecić to, co Antoni rozwalił.  Właśnie dlatego Petru wyszedł na błazna, bo gdyby nie pan Antoni, to Petru byłby dzisiaj premierem (tak, tak - z buraka zrobili prezydenta, do dlaczego pajac nie mógłby zostać premierem?)

JB

No właśnie! Dlaczego nie jesteś premierem albo prezydentem?

--
Runt

Data: 2019-08-08 11:56:43
Autor: u2
W dniu 08.08.2019 o 10:52, Jacek Bialy pisze:
gdyby nie pan Antoni, to Petru byłby dzisiaj premierem (tak, tak - z buraka zrobili prezydenta, do dlaczego pajac nie mógłby zostać premierem?)

ano, czyli wielkie dzięki dla Antka:)))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-08 01:18:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 10:04:39 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Najnowszy przypadek który wypłynął to niejaki Kujda.

--
Bruno

Data: 2019-08-08 02:45:28
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jakiego 'upadku komuny'?  Światowy komunizm upadł wraz z upadkiem Muru Berlińskiego. W Polsce nie było upadku komunizmu i twoi młodzieńcy byli nadal wychowywani na sowieckich janczarów. Poza tym nie chodzi o sędziów rejonowych, ani nawet okręgowych - co to za kariera dla esbeckiego synka lub wnusia?

JB

Data: 2019-08-08 02:50:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 11:45:29 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Mur berliński upadł w 1989 roku. Jak bardzo chcesz to możesz liczyć upadek komuny od wyborów 1991 roku. Nie wiele to zmienia.

--
Bruno

Data: 2019-08-08 04:17:19
Autor: Jacek Bialy
[...]

A broni ci ktoś szmaciarzu?  Rób co potrafisz, niech cię podziwiają!..
Buuuu ha-ha-ha!

JB

 W tamtych czasach z ubecją gadali inni ubecy lub kapusie.

Data: 2019-08-08 05:08:39
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nic z tego nie wyjdzie, bo prezydent esbek...
Gdyby był jakiś polski odpowiednik Aksamitnej Rewolucji, to wyszłoby na dobre wszystkim. Po pięciu latach nikt by się tym już nie zajmował. Jaruzel dostałby 5 lat w zawiasach a zneutralizowani i nieszkodliwi już postkomunisci znaleźliby sobie jakieś miejsce w nowej rzeczywistości. Poza tym gaz z Norwegii, przekopana Mierzeja, Trojmorze połączone siecią komunikacyjno-energetyczną.  A jeszcze lepiej, gdyby ten politruk nie wyprowadzał czołgów na ulice, bo ja bym robił co innego, zamiast ciebie tutaj zamęczać Bruno.

Data: 2019-08-09 03:16:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

Przynajmniej tak sobie to wyobrażałem w latach osiemdziesiątych, że po krótkim okresie bogoojczyźnianego uniesienia i w miarę bezbolesnych rozliczeń nastąpi fala jakiejś ogólnej kontestacji, na którą miałem nadzieję jeszcze się załapać..
JB

Data: 2019-08-09 03:23:42
Autor: Jacek Bialy
[...]

Właśnie dlatego, że w Polsce nie było upadku komuny, wy komuszki i lemingi będziecie ten upadek przeżywać do śmierci...

JB

Data: 2019-08-09 05:58:48
Autor: Jacek Bialy
[...]

Po roku 89 było tam trochę stresu i poczucia klęski, lecz ludzie już dawno zdążyli się w życiu na nowo poustawiać, a podział politycznej sceny odbiega coraz bardziej od starych resentymentów (nawet na Ukrainie coś takiego zaczyna się dziać). Tymczasem my w Polsce mamy nadal stan wojenny, a wyznawcy ewangelii jaruzelskiego zbawienia będą oglądać swój upadek do końca.

JB

Data: 2019-08-09 17:53:21
Autor: u2
Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Thun: „Walczymy o to, Ĺźeby je zawieszać , zamraĹźać, ale ich nie zabierać”
W dniu 09.08.2019 o 17:48, Jacek Bialy pisze:
To prawda - bez kreciej roboty Wyszyńskiego, Glempa i im podobnych, ludzie nie daliby się nabrać i komunizm by w Polsce upadł mniej więcej tak, jak w rzeczonych krajach. Poza tym zawsze, gdy wychodzi temat lustracji i dekomunizacji, kler wyskakuje z tematami seksualno-obyczajowymi. Komuch się wtedy cieszy, a kiedy dym opadnie, znowu patrzy na własną śmierć.

UB

Data: 2019-08-09 08:48:15
Autor: Jacek Bialy
[...]

Data: 2019-08-09 20:49:25
Autor: u2
W dniu 09.08.2019 o 19:42, Jacek Bialy pisze:
[...]

akurat niedawno Stefek N. wpadł z prostytutkami, to fałszywiec, dawno było wiadomo, że pierwszy sypnął swoją narzeczoną, oraz wszystkich kumpli, którzy planowali wysadzenie pomnika Lenia:)
--
I love love

Chciałaby, aby Polsce odebrać fundusze UE?! Thun: „Walczymy o to, Ĺźeby je zawieszać, za mraĹźać, ale ich nie zabierać”