Chciałam. I juz sie odechcialam.

Data: 2013-07-19 22:54:33
Autor: X-Man
Chciałam. I juz sie odechcialam.
"Majka" <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com> wrote in message news:ef511354-9cb3-4f21-a6e3-8ccbadc75695googlegroups.com...
Chciałam ulepszyć mój starowieńki i słaby komputer ASUS eee 901 (SSD
4GiB plus SSD 8GiB, win XP).
Ulepszenie miało polegać na wymianie dysku 8GiB(removable) na 64GiB,
oraz na zainstalowaniu win7.
Znalazłam chwilową promocję takiego dysku:
http://www.ceneo.pl/17361808
kupiłam 1/4 taniej niż widać na stronie, włożyłam do komputera, i... nic.
Objaw: komputer rusza i natychmiast po 1 sekundzie wyłącza się.
Ze starymi dyskami jest OK, jak i z jednym starym (4GiB) tez OK.
Pytanie:
dostałam zepsuty dysk?
Albo:
Czy nie każdy dysk będzie pracował z tym ASUSem eee pc 901?
Jeśli nie każdy, to który powinnam kupić?

kiedyś też chciałem się w to bawić ale naprawdę szkoda pieniędzy weź ten dysk oddaj bo on jest wart więcej niż pół tego Asusa (ostatnio sprzedałem takiego z modemem 3G i 2GB ram za 350zł) sprzedaj tą padakę i kup coś innego to jest muł jakich mało i nic z tym nie zrobisz...

Pzdr
Piotrek

Chciałam. I juz sie odechcialam.