Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)

Data: 2014-04-09 22:27:20
Autor: z
Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
Jako że ostatnio poprawne politycznie media drążą niby temat pewnej posłanki która popełniła wykroczenie ale nie mogła zapłacić mandatu bo takie poprawo... Ale jakoś mam dziwny poczucie niedosytu. :-)
Czy poseł może pokazać funkcjonariuszowi dowód osobisty + prawo jazdy i spokojnie zapłacić mandat jeśli chce to naprawdę zrobić i po sprawie? Czy znowu popaprana ściema "chcę ale nie mogę"???

Data: 2014-04-09 22:00:43
Autor: Budzik
Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

No własnie tez mnie to rozsmieszyło.
I czy w razie czego nie moze powiedziec: to tylko to samo nazwisko ale ja nie jestem tym posłem.
Pomijam juz fakt, ze ciekawe, kto rozpoznalby taka nikomu nie znana posłankę...

Data: 2014-04-10 12:13:07
Autor: tixe
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA30AEC1195D39budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

To zapewne byłoby wprowadzeniem funkcjoniariusza w błąd i okłamaniem, co za tym idzie przestępstwem, ale niemożliwym do ukarania, bo przecież immunitet.
Polska...

Data: 2014-04-10 11:08:01
Autor: Budzik
Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
Użytkownik tixe tixe@world.com ...

[...]

Na pewno można by to było zrobić w taki sposób, aby można to było dwojako zrozumieć.

Np.:
Ja posłem, hahahaha...

Data: 2014-04-10 13:18:51
Autor: z
Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
W dniu 2014-04-10 13:08, Budzik pisze:
Ja posłem, hahahaha...

Wy tu sobie jaja robicie a taka krejzi posłanka śmieje się Wam w twarz i rżnie blondynkę. O aspekcie tak trudnym do realizacji przez dwie kadencje jak ukrócenie immunitetu już nie wspominając.

Data: 2014-04-10 13:00:58
Autor: Budzik
[...]

Ależ ja mówie zupełnie powaznie.
Chociaż rzeczywiście skarzenie się *ustawodawcow* na to ze prawo nie pozwala im płacic mandatów to sa rzeczywiście jaja.

Data: 2014-04-10 15:35:06
Autor: tixe

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA30B9572BC1FDbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Równie śmieszne jest utajnianie nazwiska i wizerunku oskarzonego, nawet gdy ten wyraznie zyczy sobie, by te byly znane!
Widzialem spryciarza ktory to obszedl i pozowal fotografom z ksiazka swojego autorstwa z wyraznie widocznym nazwiskiem na okladce oczywiscie :)

Data: 2014-04-14 11:30:41
Autor: Piotrek
W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 15:00:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik z z@z.pl ...

> Ależ ja mówie zupełnie powaznie.

Chociaż rzeczywiście skarzenie się *ustawodawcow* na to ze prawo nie pozwala im płacic mandatów to sa rzeczywiście jaja.

Ale jak to im nie pozwala skoro sam pamiętam wypowiedź
jakiegoś posła twierdzącego, że nie chowa się przed mandatami za immunitetem. Wychodzi na to, że albo jednak
wolno im je płacić, albo ten, o którym piszę, tak bardzo
płakał i prosił, że z litości policjanci nagięli prawo
i pozwolili mu przyjąć mandat.

Data: 2014-04-14 19:00:48
Autor: Budzik
Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
Użytkownik Piotrek pilarp@poczta.onet.pl ...

> [...]

Ale jak to im nie pozwala skoro sam pamiętam wypowiedź
jakiegoś posła twierdzącego, że nie chowa się przed mandatami za immunitetem.

Jeżeli masz na myśli Żelichowskiego to on w tym samym zdaniu przyznał sie, ze mandaty bierze na siebie bodaj jego zona.

Wychodzi na to, że albo jednak
wolno im je płacić, albo ten, o którym piszę, tak bardzo
płakał i prosił, że z litości policjanci nagięli prawo
i pozwolili mu przyjąć mandat.

W TV widziałem przełożonego tych strazników ktory stwierdził, ze jak tylko pani była wspaniała sportsmenka -> poseł bez honoru machneła legitymacją poselską to juz nie mogli jej wystawić mandatu.
Gdyby tego nie zrobiła, mandat by wystawili w nieswiadomosci, ze to posłanka.

Data: 2014-04-15 08:55:44
Autor: m
W dniu 14.04.2014 21:00, Budzik pisze:
[...]

Czy tylko ja mam trudność w zrozumieniu w/w 2 zdań?

p. m.

Data: 2014-04-15 13:00:48
Autor: Budzik
Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
Użytkownik m mvoicem@gmail.com ...

Nie wiem.
Ale chętnie wyjasnie. Co jest niejasne?

Data: 2014-04-15 16:45:48
Autor: m
W dniu 15.04.2014 15:00, Budzik pisze:
[...]

Domyślam się że masz na myśli że jakby pani była tylko sportsmenką to by mogli wystawić, ale jako poseł bez honoru machnęła legitymacją poselską i przez to nie mogli jej wystawić mandatu. Ale pewności nie mam :).

p. m.

Data: 2014-04-15 21:52:46
Autor: Budzik
[...]

W pewnym sensie.
Mam na mysli, ze pani była swietna sportsmenką, ale jak tylko dorwała się do władzy to w takich własnie sytuacjach pokazuje brak honoru.
I nie przekonuje mnie to dziecinne tłumaczenie ze nie mogła zapłacic bo jest posłem.
nie pokazywac legitymacji, przeprosic, dac tradycyjne dokumenty i przyjąc mandat. Ale do tego trzeba miec odrobinę przyzwoitości.

Data: 2014-04-16 10:49:02
Autor: ajt
W dniu 2014-04-15 23:52, Budzik pisze:

nie pokazywac legitymacji, przeprosic, dac tradycyjne dokumenty i przyjąc
mandat. Ale do tego trzeba miec odrobinę przyzwoitości.

No tak, ale policjanci mają zwyczaj/polecenie (jakoś tam prawnie umotywowane) pytania o miejsce pracy i źródło dochodów, być może w celu dopasowania kwoty mandatu.
No i co taka zawodowa posłanka ma w tym momencie odpowiedzieć? :)
Andrzej
www.radom.ws

Data: 2014-04-16 10:52:23
Autor: z

Data: 2014-04-16 11:17:45
Autor: Budzik
Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
Użytkownik ajt ajt@usunajt.com.pl ...

[...]

Serio?
A jak myslałem, ze zadają głupie pytania, bo im się nudzi.

No i co taka zawodowa posłanka ma w tym momencie odpowiedzieć? :)

Jak nie wie, jak zapłacić mandat i co odpowiedzieć, zeby to było możliwe, to ja nie chcę takiego posła. Trochę inwencji! A co ty byś odpowiedział w takiej sytuacji gdybyś był posłem?

Data: 2014-04-17 02:36:20
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 16 Apr 2014, ajt wrote:

No tak, ale policjanci mają zwyczaj/polecenie (jakoś tam prawnie umotywowane)
pytania o miejsce pracy i źródło dochodów,

  Moment, moment.
  To jest nieporozumienie "u źródła".
  Taka informacja jest potrzebna temu, kto chce wystąpić do sądu
o ukaranie, np. grzywną. Dajmy na to policjantowi.
  Ma ją przekazać razem z zarzutami.
  To ma być *obiektywna* informacja, zebrana przez kierującego
wniosek o ukaranie, a nie stanowisko karanego!
  Jak wnioskujący o ukaranie chce we wniosku pisać to co karany
(no dobra, obwiniony) uważa, to niech pisze "nie popełnił
wykroczenia takiego a takiego" :P
  Rozumiesz kiks?
  KPW nakazuje dostarczenie sądowi informacji o tym:
- o co jest obwiniony
- gdzie pracuje itede
  Ale to NIE MAJĄ być swobodne wynurzenia obwinionego!
  Przecież to nie jego stanowisko jest podstawą oskarżania.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-04-09 23:34:00
Autor: WOJO
[...]

(P)oseł, jak każdy obywatel może pokazać PJ, a na pytanie o DO odesłać na bambus.
"Chcę, ale nie mogę" to zwykła ściema!
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-04-14 22:50:08
Autor: Sonn
W dniu 2014-04-09 22:27, z pisze:
[...]

Poseł tak naprawdę mandat może przyjąć bez najmniejszego problemu. Wystarczy nie powoływać się na to, że jest posłem. Dotyczy to przede wszystkim tzw. drobnicy parlamentarnej typu poseł Piździszewski z Dolnej Koziej Wólki. W przypadku tych znanych z czołówki, raczej mandatu po prostu nie dostaną bo są znani i wiadomo o nich, że sa posłami, więc żaden funkcjonariusz nie wystawi im mandatu.

Inna sprawa z prokuratorami i sędziami. Przyjęcie przez nich mandatu grozi postępowaniem dyscyplinarnym z uwagi na rażące naruszenie ustawy, która stanowi że prokurator/sędzia za wykroczenia odpowiada jedynie dyscyplinarnie.

--
Sonn

Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)