Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)

Data: 2014-04-09 23:34:00
Autor: WOJO
Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
Jako że ostatnio poprawne politycznie media drążą niby temat pewnej posłanki która popełniła wykroczenie ale nie mogła zapłacić mandatu bo takie poprawo... Ale jakoś mam dziwny poczucie niedosytu. :-)
Czy poseł może pokazać funkcjonariuszowi dowód osobisty + prawo jazdy i spokojnie zapłacić mandat jeśli chce to naprawdę zrobić i po sprawie? Czy znowu popaprana ściema "chcę ale nie mogę"???

(P)oseł, jak każdy obywatel może pokazać PJ, a na pytanie o DO odesłać na bambus.
"Chcę, ale nie mogę" to zwykła ściema!
Pozdrawiam.
WOJO

Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)