Chciałbym móc powiedzieć premierowi Tuskowi w ocz y: spieprzaj dziadu !

Data: 2010-05-06 13:56:38
Autor: Charlie delta
Chciałbym móc powiedzieć premierowi Tuskowi w ocz y: spieprzaj dziadu !
nawet za cenę wyroku sądowego, posłem nie zamierzam być;)

http://kataryna.salon24.pl/178159,glos-z-kabiny

a może łagodniej, nie badź świnią, zło uczynione w dwójnasób do ciebie
i twojej rodziny powróci

Data: 2010-05-06 14:17:02
Autor: Charlie delta
On 6 Maj, 22:56, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com> wrote:
nawet za cenę wyroku sądowego, posłem nie zamierzam być;)

http://kataryna.salon24.pl/178159,glos-z-kabiny

a może łagodniej, nie badź świnią, zło uczynione w dwójnasób do ciebie
i twojej rodziny powróci

kataryna

ta POsrana plota dziennikarskich sługusów z żółtej stacji - w domyśle
"ląduj, dziadu" to moja myśl

COPYRIGHT do mnie należy;)

parę postów niżej

Chciałbym móc powiedzieć premierowi Tuskowi w ocz y: spieprzaj dziadu !