Chciałbym ożenić się z Żydówką...

Data: 2009-10-08 11:34:49
Autor: Tzva Adonai
Chciałbym ożenić się z Żydówką...
.... ale czułbym się jak skończony kretyn, gdybym szukał żony według
kryterium narodowościowego... Jak dotąd nie spotkałem kobiety z którą
mógłbym spędzić resztę życia... I nie wiem czy znajdę... Nie rozumiem
ludzi, którzy zawierają małżeństwa tylko ze strachu przed samotnością
i ze zwierzęcej potrzeby bliskości... W moim przypadku w grę wchodzi
tylko autentyczne uczucie...

Data: 2009-10-08 11:42:28
Autor: Marek
On 8 Paź, 20:34, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Uczucie w stosunku do narodu zydowskiego ?

Data: 2009-10-08 21:08:56
Autor: Tzva Adonai
Chciałbymożenićsię z Żydówką...
Uczucie w stosunku do narodu zydowskiego ?

Sama świadomość tego, że moje dzieci byłyby Żydami, stanowiłaby większe poczucie
jedności z narodem żydowskim niż puste deklaracje i tatuaże na ciele...

Data: 2009-10-08 13:01:27
Autor: Marek
On 8 Paź, 21:08, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> Uczucie w stosunku do narodu zydowskiego ?

Sama świadomość tego, że moje dzieci byłyby Żydami, stanowiłaby większe poczucie
jedności z narodem żydowskim niż puste deklaracje i tatuaże na ciele...

Wiekszosc ludzi zeni sie z milosci do konkretnej kobiety...

Czemu nie dasz ogloszena matrymonialnego w zydowskiej gazecie ?

Data: 2009-10-08 22:42:52
Autor: raff
Marek pisze:
[...]

ale jego kręcą trans...

[...]