Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha

Data: 2009-11-11 06:27:18
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
poszukuje roweru do miasta - mieszczucha:

cena - do ok.2200 PLN
kierownica - prosta
naped - dwa blaty z przodu, obojetnie ile z tylu, singlespeed chyba
nie tym razem.
kola - z jakimis waskimi oponami, przyopuszczam ze z tym nie bedzie
problemu
hamulce: V-brake'i wystarcza
budowa / rama - chcialbym , zeby tylne kolo bylo natyle blisko
pionowej rury, zeby dalo sie spiac Ulockiem Kryptonite New York -
okazuje sie, ze w goralu jest w miare duzy przeswit i ten ulock jest
za waski.
ogolnie sylwetka - cienka rama, w miare waski (no tutaj to tylko
kierownica decyduje).

na razie zaczalem sie rozgladac, widzac, ze bogata oferte ma Trek i
Cannondale / troche Scottow.

jestem poczatkujacy w tym temacie (zawsze mialem gorala) wiec chetnie
wyslucham Waszych propozycji,

Dzieki,
Marcepan

Data: 2009-11-11 07:19:38
Autor: tadek
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
On 11 Lis, 15:27, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:
[...]

jeżeli będziesz jeździł po mieście w którym są tramwaje zbyt wąskie
opony nie są najszczęśliwszym rozwiązaniem. Ja roweru za 2 tys. zł
bałbym się zostawić zabezpieczonym u-lokiem

Data: 2009-11-11 07:23:17
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Nov 11, 3:19 pm, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

opony nie są najszczęśliwszym rozwiązaniem. Ja roweru za 2 tys. zł
bałbym się zostawić zabezpieczonym u-lokiem

nie bedzie tramwajow i rower bede pewnie zostawial tak jak obecny za
3.5k - nie przypiety w podziemnym parkingu w biurowcu :) (pomimo ze
mowie o tym ulocku, to jestem podjarany, zeby zapinac, bo wlasnie
kupilem, ale znajac mnie, to po kilku miesiacach moze mi sie znudzic).

Data: 2009-11-11 17:12:52
Autor: Fabian
tadek wrote:
jeżeli będziesz jeździł po mieście w którym są tramwaje zbyt wąskie
opony nie są najszczęśliwszym rozwiązaniem. Ja roweru za 2 tys. zł

be ze du ra ;)

Fabian.

Data: 2009-11-11 08:45:48
Autor: mindxx
On 11 Lis, 17:12, Fabian <fab...@niemampocztyaniadresu.pl> wrote:
tadek wrote:
> jeżeli będziesz jeździł po mieście w którym są tramwaje zbyt wąskie
> opony nie są najszczęśliwszym rozwiązaniem. Ja roweru za 2 tys. zł

be ze du ra ;)

Fabian.

nie no. żadna bzdura.
przecież wiadomo, że jak jedziesz rowerem z wąskimi oponami obok
tramwaju, to Ci może opona spaść z obręczy. tak to jakoś działa ;)

a bardziej serio: żeby nie wpaść w torowisko i się w nim nie
zaklinować, wystarczy trochę uważać :)

pzdr.

Data: 2009-11-11 18:14:09
Autor: Adrian S.
mindxx wrote:

przecież wiadomo, że jak jedziesz rowerem z wąskimi oponami obok
tramwaju, to Ci może opona spaść z obręczy.

 z zazdrości :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-11-11 19:08:29
Autor: mt
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
tadek pisze:
[...]
jeżeli będziesz jeździł po mieście w którym są tramwaje zbyt wąskie
opony nie są najszczęśliwszym rozwiązaniem.

Bo?
Jeżdżę po mieście, w którym są tramwaje rowerem na wąskich oponach i jakoś nie odczuwam dyskomfortu z tego powodu.

--
marcin

Data: 2009-11-11 21:14:36
Autor: szaman
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
mt wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Jeżdżę po mieście, w którym są tramwaje rowerem na wąskich oponach i jakoś nie odczuwam dyskomfortu z tego powodu.

Ja jadąc szosą, eolę czasem nadłożyć drogi, żeby7 nie musieć przejeżdżać przez torowiska o dziwnym kącie ułożenia względem jeszdni:)

sz

Data: 2009-11-12 07:34:51
Autor: Saurus
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
On 11 Lis, 19:08, mt <telep...@interia.pl> wrote:
tadek pisze:
[...]

> [...]

Jeżdżę po mieście, w którym są tramwaje rowerem na wąskich oponach i
jakoś nie odczuwam dyskomfortu z tego powodu.

Wydaje mi się że najgorsze są opony które mają szerokość w sam raz
żeby się zaklinować w szynie. Przy naprawdę wąskiej oponie da radę
jechać w szynie i przygotować się na wyskok albo nawet zatrzymać ale
jak szersza tam się wciśnie to skutkuje to natychmiastową glebą. W
porównaniu do obu nadal lepsze bardzo szerokie.

Data: 2009-11-12 19:13:40
Autor: Barbara
[...]

słuszna uwaga, zgadzam się, pozdrawiam
Basia

Data: 2009-11-11 18:41:02
Autor: Sebastian Pawłowski
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
cena - do ok.2200 PLN
[...]
wiec chetnie wyslucham Waszych propozycji

Obecnie zamęczam codzienną jazdą: http://coolbike.pl/index.php?main_page=rower_info&cPath=95&products_id=209

Co prawda nie spełnia części Twoich warunków, ale mimo wszystko polecam.

Data: 2009-11-11 22:20:32
Autor: Titus Atomicus
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
In article <hdf0fu$5c4$1@inews.gazeta.pl>,
 "Sebastian  Pawłowski" <pitagor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> cena - do ok.2200 PLN
[...]
> [...]

Co prawda nie spełnia części Twoich warunków, ale mimo wszystko polecam.

Ojej, jaka drozyzna.
:-(
A nie moglibyscie sie zadowolic jakims uzywanym holendrem za jedna trzecia tej ceny?

TA

Data: 2009-11-12 19:24:34
Autor: Sebastian Pawłowski
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
A nie moglibyscie sie zadowolic jakims uzywanym holendrem za jedna trzecia tej ceny?

Ja tak kupiłem :) - był używany

Data: 2009-11-12 09:27:28
Autor: Rafal
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
A moze Wheeler 3700? Tyle, ze kierownica do wymiany na prosta.
Model 2008 za jakies 1500 do kupienia a 2009 po 1700.
Jak masz dobry sklep, to taniej tez kupisz. ;)

Pozdrawiam,
Rafal

Data: 2009-11-12 02:00:10
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Nov 12, 8:27 am, "Rafal" <labo_bez_sp...@epf.pl> wrote:
[...]

Myslalem bardziej o takiej sylwetce:

http://www.planet-x-warehouse.co.uk/wp-content/uploads/2009/10/Planet-X-Kaffenback-with-Flat-Bars.jpg
http://www.cotic.co.uk/product/bikes/roadrat/flat_bar/complete_flat_bar_bike_espr.jpg

Przy czyb obydwa sa w cenie okolo 2800-3000 PLN, wiec szukam jakiejs
alternatywy....

Data: 2009-11-12 04:03:15
Autor: Zip
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
On 12 Lis, 11:00, "frank.castle0...@googlemail.com"

http://www.planet-x-warehouse.co.uk/wp-content/uploads/2009/10/Planet...http://www.cotic.co.uk/product/bikes/roadrat/flat_bar/complete_flat_b...

Przy czyb obydwa sa w cenie okolo 2800-3000 PLN, wiec szukam jakiejs
alternatywy....

To wydaje się być sensowną alternatywą. Wiem że miało być na V-kach
ale wsumie jak dają sensowne tarcze w takiej cenie to czemu by nie
skorzystać. Myślę że jak dobrze poszukasz to znajdziesz to troche
taniej o jakieś 200PLN:
http://www.kross.pl/594-g625-k3193-street_scraper_8.html
Jest jeszcze coś z modeli w 2009 co jest tył V-ki przód Tarcza ale
IMHO wygląda brzydko ;)
http://www.kross.pl/580-g525-k2197-deceiver.html

Pozdrawiam

Data: 2009-11-12 04:06:13
Autor: Zip
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
Data: 2009-11-12 16:51:21
Autor: Natalia
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
Witam,
dziekuje za podany link. Bardzo przydatny.
Pozdrawiam,
Natalia

Data: 2009-11-12 11:43:59
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 12 Nov, 15:51, "Natalia" <a...@wp.pl> wrote:
Witam,
dziekuje za podany link. Bardzo przydatny.
Pozdrawiam,
Natalia

ze niby ktory?

Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha