Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha

Data: 2009-11-12 09:27:28
Autor: Rafal
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
A moze Wheeler 3700? Tyle, ze kierownica do wymiany na prosta.
Model 2008 za jakies 1500 do kupienia a 2009 po 1700.
Jak masz dobry sklep, to taniej tez kupisz. ;)

Pozdrawiam,
Rafal

Data: 2009-11-12 02:00:10
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Nov 12, 8:27 am, "Rafal" <labo_bez_sp...@epf.pl> wrote:
[...]

Myslalem bardziej o takiej sylwetce:

http://www.planet-x-warehouse.co.uk/wp-content/uploads/2009/10/Planet-X-Kaffenback-with-Flat-Bars.jpg
http://www.cotic.co.uk/product/bikes/roadrat/flat_bar/complete_flat_bar_bike_espr.jpg

Przy czyb obydwa sa w cenie okolo 2800-3000 PLN, wiec szukam jakiejs
alternatywy....

Data: 2009-11-12 04:03:15
Autor: Zip
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha

http://www.planet-x-warehouse.co.uk/wp-content/uploads/2009/10/Planet...http://www.cotic.co.uk/product/bikes/roadrat/flat_bar/complete_flat_b...

Przy czyb obydwa sa w cenie okolo 2800-3000 PLN, wiec szukam jakiejs
alternatywy....

To wydaje się być sensowną alternatywą. Wiem że miało być na V-kach
ale wsumie jak dają sensowne tarcze w takiej cenie to czemu by nie
skorzystać. Myślę że jak dobrze poszukasz to znajdziesz to troche
taniej o jakieś 200PLN:
http://www.kross.pl/594-g625-k3193-street_scraper_8.html
Jest jeszcze coś z modeli w 2009 co jest tył V-ki przód Tarcza ale
IMHO wygląda brzydko ;)
http://www.kross.pl/580-g525-k2197-deceiver.html

Pozdrawiam

Data: 2009-11-12 04:06:13
Autor: Zip
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
Data: 2009-11-12 16:51:21
Autor: Natalia
Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha
Witam,
dziekuje za podany link. Bardzo przydatny.
Pozdrawiam,
Natalia

Data: 2009-11-12 11:43:59
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 12 Nov, 15:51, "Natalia" <a...@wp.pl> wrote:
Witam,
dziekuje za podany link. Bardzo przydatny.
Pozdrawiam,
Natalia

ze niby ktory?

Chcialbym sobie kupic jakiegos zgrabnego mieszczucha