Chciałem pokazac jak ksiądz molestuje dzieci.

Data: 2010-11-06 01:44:40
Autor: Canucki
Chciałem pokazac jak ksiądz molestuje dzieci.
Zalosny jest ten malarzyna.  "Moje obrazy nie są dziennikarskim zapisem sytuacji" ale jednoczesnie rzekomo stara sie byc precyzyjnym.  I to nie w sensie graficznych detali ale realiow odtwarzanych scen.  Rzekomo motywem tej "tworczosci" jest uwrazliwienie spoleczenstwa na zbrodnie pedofilii ale... w cenie 5,000zl sztuka.  To dopiero sztuka!!

Krzysztof Canucki

--

Chciałem pokazac jak ksiądz molestuje dzieci.