Chciałem pokazac jak ksiądz molestuje dzieci.

Data: 2010-11-06 02:48:04
Autor: Grzegorz Z.
Chciałem pokazac jak ksiądz molestuje dzieci.
Krzysztof Kuszej: Chciałem zwrócić uwagę na problem pedofilii w Kościele katolickim, który w Polsce jest spychany na margines. Nie mogę pogodzić się z faktem, że osoby, których zadaniem jest kształtowanie postaw moralnych dzieci, krzywdzą je w straszny sposób, nadużywając ich zaufania.

Trochę głupio się tłumaczy, no ale każdy ma prawo do obrony.

A tą "matkę boską w pozie seksualnej" to muszę odszukać :)))

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Chciałem pokazac jak ksiądz molestuje dzieci.