Chciałem przypomnieć szanownemu państwu fakty niezbite!

Data: 2010-06-30 12:12:36
Autor: no kto
Chciałem przypomnieć szanownemu państwu fakty niezbite!
Polityka to jest sport co karze surowo beztroskę. Polityka jest w
większości krajów opanowana przez hieny. Polityka to nie jest sprawa
dla takich co się do hien przymilają.

Polska była ukarana wielokrotnie w swojej historii za BEZTROSKĘ i
zaufanie do hien.

Wielokrotnie ją rozbierano i upuszczano krwi. Wobec każdego większego
konfliktu militarnego w ostatnich stuleciach Polska stała z otwarta,
bezbronna i nieprzygotowana. PRZY OKAZJI KAŻDEGO WIĘKSZEGO KONFLIKTU
MILITARNEGO W OSTATNICH STULECIACH TRACĄC NIE MNIEJ NIŻ 30% LUDNOŚCI.

Czy historia Polski nie uczy odpowiedzialności?

Pytam się WAS: co dzisiaj skłania do założenia, że era dominacji
politycznej a zatem i wojen się skończyła?

Co skłania was do założenie, że hieny ościenne z pokojem i dobrobytem
na ustach nie wydoją was jak miały to w zwyczaju przez ostatnie wieki?

Pytam się, która z tych miękkich ugodowych nie-całkiem-suwerennych
Bronisław i Donn weźmie na siebie odpowiedzialność za ofiary w
następnym konflikcie wojennym?

Kto dziś ośmieli się stwierdzić, że wielkość ofiar w następnym
konflikcie militarnym z udziałem Polski nie odpowiada wprost niemocy
dzisiejszej polskiej władzy?

Pytam się czy historia nie nauczyła was, że miłość bliźniego, rodaka
musi być czasem szorstka?

Co was usprawiedliwia wobec historii?  Co jest tym argumentem, który
pozwala wam głosować w wyborach prezydenckich na kandydata Bronisława
Komorowskiego, który według jednych miał teczkę w KGB, a według
drugich sponsorują go Niemcy?

Jak się usprawiedliwcie przed wyrokami historii, kiedy los nie będzie
sprzyjał Polsce tak jak sprzyja jeszcze dzisiaj?

Czy naprawdę myślicie, że Polska przez tyle wieków naciskana, gnębiona
przez sąsiadów i krwawiąca zasługuje dzisiaj postawą Polaków na lepszy
los niż przez ostatnie wieki?

Popatrzcie na inne kraje, może to wy dzisiaj powinniście się uczyć od
nich patriotyzmu? A jeśli nie patriotyzmu to przynajmniej
samostanowienia.

<to jeszcze za trudne?> [powtórzenia czynią mistrzem]

Data: 2010-06-30 22:01:35
Autor: awe

Użytkownik "no kto" <nokto1975@o2.pl> napisał w wiadomości news:34c60cac-ac14-40d7-8900-7eb18b10030er27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

bardzo sluszna uwaga. podobnie myslimy
awe

Chciałem przypomnieć szanownemu państwu fakty niezbite!