Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem

Data: 2009-04-24 16:34:35
Autor: Tomasz Nowicki
Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem
Dnia Fri, 24 Apr 2009 15:43:37 +0200, michawar napisał(a):

Od wczoraj jestem mam nadzieje że szczęśliwym posiadaczem Vw Passata kombi rocznik 2001 pierwsza rejestracja luty 2002. Samochód kupiony w Polsce. Kupiłem od II właściciela przebieg 195 tyś, silnik 2.0 benzyna 115KM. Wyposażenie

Tego II właściciela to bym się troszkę obawiał - zwykle to handlarz i może
"nieco" ściemniać. Ale jeśli normalny użyszkodnik, to ujdzie.

raczej standartowe: ABS, 2xpoduszka, szyby elektryczne przód, el. lusterka i podgrzewane, samochód posiada pakiet komfort, centralny zamek, climatronik, alu felgi 15 lato, opony zimowe na felgach stalowych, tapicerka welur.

Ile trzeszczał?

T.

Data: 2009-04-24 16:55:52
Autor: michawar
Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem
Tego II właściciela to bym się troszkę obawiał - zwykle to handlarz
Drugi właściciel jeździł nim od 2006 roku to raczej nie handlarz.

Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem