Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem

Data: 2009-04-24 16:49:46
Autor: 085
Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem
Użytkownik "michawar" <michawar@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6929.00000274.49f1c209newsgate.onet.pl...
Witam.
Od wczoraj jestem mam nadzieje że szczęśliwym posiadaczem Vw Passata kombi
rocznik 2001 pierwsza rejestracja luty 2002. Samochód kupiony w Polsce. Kupiłem
od II właściciela przebieg 195 tyś, silnik 2.0 benzyna 115KM.

bez LPG ? :)

szerokiej drogi, zul

Data: 2009-04-24 17:01:52
Autor: michawar
Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem
bez LPG ? :)

szerokiej drogi, zul

Według mnie do LPG nadają się kuchenki gazowe. Samochody są na benzynę :)
A czy to taka duż różnica czy samochód spali 10 czy 12 litrów na 100km przy przebiegach 10 tyś km rocznie ?

Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem