Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem

Data: 2009-04-24 21:03:26
Autor: zinek
Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem

Użytkownik "michawar" <michawar@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6929.00000274.49f1c209newsgate.onet.pl...
Witam.
Od wczoraj jestem mam nadzieje że szczęśliwym posiadaczem Vw Passata kombi
rocznik 2001 pierwsza rejestracja luty 2002. Samochód kupiony w Polsce. Kupiłem
od II właściciela przebieg 195 tyś, silnik 2.0 benzyna 115KM. Wyposażenie
raczej standartowe: ABS, 2xpoduszka, szyby elektryczne przód, el. lusterka i
podgrzewane, samochód posiada pakiet komfort, centralny zamek, climatronik, alu
felgi 15 lato, opony zimowe na felgach stalowych, tapicerka welur.

no i fajny sprzet - gratulaccje i oby sluzyl dlugo iszczesliwie ;) szerokosci zycze.
naklejke grupowa planujesz przykleic ? chociaz po takim przywitaniu to pewnie nie ;)
pozdro 600

Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem