Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem

Data: 2009-04-25 08:45:14
Autor: Fenio
Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem
michawar wrote:
Od wczoraj jestem mam nadzieje że szczęśliwym posiadaczem Vw Passata
kombi rocznik 2001 pierwsza rejestracja luty 2002. Samochód kupiony w
Polsce. Kupiłem od II właściciela przebieg 195 tyś, silnik 2.0
benzyna 115KM.

Fajne autko ale szkoda że z przestarzałym silnikiem 8V.

Fenio

Data: 2009-04-25 19:59:06
Autor: fuen
Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem
Fajne autko ale szkoda że z przestarzałym silnikiem 8V.

czy to ten silnik z lat 90 tych ze smoczym apetytem na paliwo ?

Data: 2009-04-25 20:26:38
Autor: Ania
Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem
Fajne autko ale szkoda że z przestarzałym silnikiem 8V.

czy to ten silnik z lat 90 tych ze smoczym apetytem na paliwo ?

ciekawe ile bedzie Ci bral oleju :-)
(bylo pisane jak chyba pytales czy warto)

pozdr MK

Data: 2009-04-26 13:44:30
Autor: Fenio
fuen wrote:
czy to ten silnik z lat 90 tych ze smoczym apetytem na paliwo ?

Po kosmetycznych zmianach dla spełnienia nowych norm emisji spalin. Taki odgrzewany kotlet co jest dosyć typowe u VW.

Fenio

Chciałemsiępochwalić nowym nabytkiem