Chcieli mi bike'a zajumać ?

Data: 2012-05-31 08:14:38
Autor: piotrt
Chcieli mi bike'a zajumać ?
Witam
ostatnio wpadł mi w oko dziwny kształt odciśnięty na obudowie mojego
starego zjechanego ulocka, jakiś taki zbyt regularny jak na
przypadkowe uderzenie no i tym bardziej zdziwko mnie złapało jak się
okazało że po drugiej stronie jest taki sam jeno po przekątnej - jak w
lustrzanym odbiciu
wyraźnie wygląda jakby ktoś używał narzędzia z ząbkowanymi szczękami -
widać też ślad zsunięcia się tych szczęk z plastyku a w odległości ok
3 cm w linii  "tarki" jest wyraźne wgniecenie w obudowie
co to za narządzie - żaba hydrauliczna? jakoś nie mogę sobie tego
wyobrazić
może Wy szanowni preclowicze macie jakieś pomysły

http://imgur.com/a/cXoVo#0

pozdro
Piotr

Data: 2012-05-31 23:57:34
Autor: Liwiusz
Chcieli mi bike'a zajumać ?
W dniu 2012-05-31 17:14, piotrt pisze:
[...]

Co do tych "znaków" (od razu kojarzą mi się "polami kukurydzy ;) się nie wypowiem, ale z ciekawości spytam - jaki bike, ile wart i gdzie zostawiany?

--
Liwiusz

Data: 2012-06-04 02:33:12
Autor: piotrt
Chcieli mi bike'a zajumać ?
On 31 Maj, 23:57, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

wypowiem, ale z ciekawości spytam - jaki bike, ile wart i gdzie zostawiany?

jak dla mnie bike fajny (urban hybrid) w cenie ok 3 tysi a zostawiany
w Wawie - w wielu miejsca jako że go wykorzystuje głównie
komunikacyjnie

Chcieli mi bike'a zajumać ?