Chcielibyscie mieszkac na ostanim pietrze ?

Data: 2009-06-24 09:30:48
Autor: Misiek
Chcielibyscie mieszkac na ostanim pietrze ?

Użytkownik "NOFX" <nofx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1lli0$f0p$1mx1.internetia.pl...
Witam
Chcielibyście mieszkać na 10/10 pietrze w wiezowcu ? Jakie są wady i zalety ?
Pozdrawiam

Niespecjalnie
Mimo wielu zalet (opisanych juz przez szacownych Kolegow)  jest i wiele uciazliwych dosc wad:
1. winda (awarie szczegolnie w starych blokach)
2. woda moze "nie dochodzic" (tak ciepla jak i zimna)
3. cieplo/zimno (w zimie do kaloryferow tez moze nie doplywac, w lecie nagrzany dach powoduje spora  cieplote heh)
4. wyzszy koszt ogrzewania (przy podzielnikach ciepla i stosoaniu tgw. wspolczynnikow.. dziala to na niekorzysc - wyzszy wspolczynnnik spowodowany wlasnie brakiem "sasiadow" z gory, a wiec cieplo "uciekac" ma ktoredy
5. mozliwosc zalania (ja wiem sasiad z gory tez moze zalac, ale czesciej zdarzaja sie niesczelne dachy heh)
6. wietrzysko...

Zeby nie bylo - ja mieszkam na 7-mym pietrze bloku z aktualnie nowymi windami (za ktore bede placic przez najblizsze 10 lat - splata kredytu zaciagnietego na kompleksowa wymiane wind w blokach gdzie wiekszosc mieszkan jest wlasnosciowa)
Nie raz dawniej zdarzalo sie ze OBIE windy nie dzialaly. W szczytowym momencie przez tydzien. Odpadala mozliwosc jezdzenia wind "w sasiednim bloku" bo to punktowce.

Chcielibyscie mieszkac na ostanim pietrze ?