Che, che...

Data: 2010-03-04 21:16:08
Autor: Endriu
Che, che...
"Bild": Splajtowani Grecy! Sprzedajcie nam Korfu!
http://tiny.pl/hgmf9

A tak pięknie miało być .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-04 21:20:21
Autor: Endriu
Che, che...
"Bild": Splajtowani Grecy! Sprzedajcie nam Korfu!
http://tiny.pl/hgmf9

A tak pięknie miało być .....

Kto jeszcze chce do strefy Euro ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-04 21:54:32
Autor: marfi
Che, che...
Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hmp30s$v0i$1news.interia.pl...
"Bild": Splajtowani Grecy! Sprzedajcie nam Korfu!
http://tiny.pl/hgmf9

A tak pięknie miało być .....

Kto jeszcze chce do strefy Euro ?.

  Chcesz się przył±czyć się do strefy Fatso czyli do funta :)

--
marfi

Data: 2010-03-04 22:18:06
Autor: Adam Sito
Che, che...
 Chcesz się przył±czyć się do strefy Fatso czyli do funta :)

Patrz±c na portfel kredytów hipotecznych to raczej do Szwajcarii, Lichtensteinu i Niemiec (jedna gmina) gdzie obowi±zuje CHF.

--
AS

Data: 2010-03-04 22:24:59
Autor: marfi
Che, che...
Użytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hmp820$2lu$1news.onet.pl...
 Chcesz się przył±czyć się do strefy Fatso czyli do funta :)

Patrz±c na portfel kredytów hipotecznych to raczej do Szwajcarii, Lichtensteinu i Niemiec (jedna gmina) gdzie obowi±zuje CHF.

  Ale Endriu liże dupę Fatso a nie jakiemu¶ Szwajcarowi :)

--
marfi

Data: 2010-03-04 21:39:29
Autor: fatso
Che, che...
marfi wrote:
Użytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmp820$2lu$1news.onet.pl...
Chcesz się przyłączyć się do strefy Fatso czyli do funta :)

PatrzÄ…c na portfel kredytĂłw hipotecznych to raczej do Szwajcarii, Lichtensteinu i Niemiec (jedna gmina) gdzie obowiÄ…zuje CHF.

Ale Endriu liĹĽe dupÄ™ Fatso a nie jakiemuĹ› Szwajcarowi :)

Ma racje jesli mi dupe lize bo ona jest nader smaczna.
Wracajac do spraw zasadniczych to dziwi mnie ten ped lemingow do euro.
Euro jest dobre dla pierwsze piatki europejskiej, oryginalnej wspolnoty wegla i stali.
Mniej dobre im dalej sie oddalimy od centrum.
Dziwi mnie Tusk z jego tesknota do bata, moze on tak ma juz od urodzenia jako genetycznie
ryzy germanin. Ja wam tutaj wielokrotnie przypominalem na grupie WGPW cudowny dzien
ocalenia, owe odrzucenie lancuchow prekursora euro w Wlk Brytanii. Mam na mysli tzw Czarna
Srode, bedzie juz temu lat chyba 17-scie. Niemal nazajutrz po tej klesce funta zaczal sie okres
niespotykanej prosperity. Nawet teraz, przechodzac gleboka zapasc w tzw credit crunch,
Wlk Brytania byla w stanie wiele zrobic by sobie skutki kryzysu zlagodzic.
Ot, chociazby ja sam, zylem jak paczek w masle ,wydoilem dojna krowe na pol miliona zlotych,
kupilem wiele zestawow srebrnych dzbanuszkow na czarna godzine .A teraz sie z wyruchanych
moich wrogow publicznie smieje:

Halszka

Rusaj me,oj rusaj,ty corny baranie
Bo tam gdzie jo lubiach, nie kozdy dostanie!
I choćbyś me rusał i ze razy tysionc
Jo bych wincej kciała boś ty kochać przysiong

Rusaj me, oj rusaj, muzynie ty bzytki
Rusał i mój Jontek,ino nazbyt chybki
I choćbyś me rusał nawet dzionek marny
Jo bych wincej kciała boś ty juhas śwarny

Rusaj me, oj rusaj, diable ty rogaty
Kiej bede gaĹşdzina, pĂłjde na roraty
Dulara to ksindzu na tace ja rzuce
Na, bierz klecho piniondz bo na Greenpoint wrĂłce!

Rusaj me, oj rusaj, choćby przez chomąto
Ale najpierw zapłać u Jaśka z Toronto
I choćbyś me rusał za jeden oscypek
Lepse to niźli Jontka tyci, mały pipek!

fatso

o kurde, nie to mialem tutaj wkleic a toto, jak nizej:

http://tiny.cc/ooksU

Data: 2010-03-04 13:50:10
Autor: macieks
Che, che...
On 4 Mar, 22:39, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:

o kurde, nie to mialem tutaj wkleic a toto, jak nizej:

http://tiny.cc/ooksU

Jest ten artykuł w jakiej¶ większej formie/możliwej do przeczytania..
No chyba, że Ľle co¶ klikam :)

Data: 2010-03-04 22:14:22
Autor: fatso
Che, che...
macieks wrote:
On 4 Mar, 22:39, fatso<fatso60...@ntlworld.com>  wrote:

o kurde, nie to mialem tutaj wkleic a toto, jak nizej:

http://tiny.cc/ooksU

Jest ten artykuł w jakiejś większej formie/możliwej do przeczytania.
No chyba, ĹĽe Ĺşle coĹ› klikam :)

http://forum.gazeta.pl/forum/w,54,108193123,108193123,Idy_marcowe_nadchodza_musze_sie_strzec.html

Data: 2010-03-05 23:39:35
Autor:
Che, che...
macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):
On 4 Mar, 22:39, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:

> o kurde, nie to mialem tutaj wkleic a toto, jak nizej:
>
> http://tiny.cc/ooksU

Jest ten artykuł w jakiej¶ większej formie/możliwej do przeczytania.
..
No chyba, że Ľle co¶ klikam :)

Tutaj trochę inna wersja. I mniej zbajerowany format:

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23803223-suspended-doctor-paid-pound-100000-lost-earnings-admits-failing-in-duty-of-care.do

lub krócej:

http://latwy.pl/fatso

Data: 2010-03-06 12:36:47
Autor: fatso
Che, che...
newsroomy@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:
macieks<mmmacieksss@gmail.com>  napisaĹ‚(a):

[...]

Tutaj trochÄ™ inna wersja. I mniej zbajerowany format:

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23803223-suspended-doctor-paid-pound-100000-lost-earnings-admits-failing-in-duty-of-care.do

lub krĂłcej:

http://latwy.pl/fatso

troche tam lza bo:

* ja ich kosztowalem nie ÂŁ100K ale ÂŁ250K bo wliczam tu ÂŁ30-40K na najdrozszych adwokatow
ja sie bronilem sam i nie wydalem grosza. Po tym jak sie spotkamy w Starsburgu ich koszta sie podwoja.
* Poradzic babci , ze ma wpierdalac mars bar jesli zaslabnie w nocy, okryje sie zimnym potem- to bardzo dobra rada.
Jesli na miejscu znajdzie sie lekarz to on oczywiscie dziala inaczej- ale o tym to juz nie pisza.

* jesli bedzie zainteresowanie to podam tekst z Sunday Times'a- jednej z 6-ciu najpoczytniejszaych gazet swiata.

fatso

Data: 2010-03-06 13:26:17
Autor: Gonzo
Che, che...
fatso wrote:

* jesli bedzie zainteresowanie to podam tekst z Sunday Times'a- jednej z 6-ciu najpoczytniejszaych gazet swiata.
Poprosze :)

Data: 2010-03-06 13:41:00
Autor: fatso
Che, che...
Gonzo wrote:
fatso wrote:

* jesli bedzie zainteresowanie to podam tekst z Sunday Times'a- jednej z 6-ciu najpoczytniejszaych gazet swiata.
Poprosze :)
sluze uprzejmie:
http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/health/article7017975.ece

Data: 2010-03-06 19:12:44
Autor: kc
Che, che...
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/health/article7017975.ece

"An investigation found his inadequate care had not contributed to the death of a patient."

Przypadkiem natkn±łem się na to :

http://www.encyclopedia.com/doc/1G1-187694900.html

Chyba jednak batonik mógł się przyczynić. :(

pozdrawiam

kc

Data: 2010-03-06 20:27:27
Autor: fatso
Che, che...
  kc wrote:
fatso<fatso60347@ntlworld.com>  napisaĹ‚(a):

http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/health/article7017975.ece

"An investigation found his inadequate care had not contributed to the death
of a patient."

Przypadkiem natknÄ…Ĺ‚em siÄ™ na to :

http://www.encyclopedia.com/doc/1G1-187694900.html

Chyba jednak batonik mógł się przyczynić. :(

pozdrawiam

kc

Babcia miala poziom glukozy we krwi 6.2 mMol/L czyli w normie. Zaden batonik nie byl jej potrzebny.
Zmarla nagle nastepnego dnia bo peklo jej serduszko, miala cichy zawal jakis tydzien wczesniej.
Trudno, tak sie zdarza. To sie nazywa haemopericardium i nie ma na to lekarstwa, rzecz w 100% smiertelna.
Sa kraje gdzie dozycie babci do 86 roku uwaza sie za sukces. Niestety nie wsrod tego narodu gdzie najpierw
oszukiwano mnie, ze to ja jestem winien smierci. Pozniej usilowano zrobic ze mnie idiote i podano mi kielich
cykuty- ale ja nie Soktrates, odmowilem wypicia. Teraz robia ze mnie chyba wariata a ja sie nie daje, kopsam
ostro w zeby, no i juz skasowalem nieco szmalu., wezme wiecej nim sie ta tragi-farsa zakonczy.

fatso

Data: 2010-03-06 20:40:17
Autor: kc
Che, che...
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
Babcia miala poziom glukozy we krwi 6.2 mMol/L czyli w normie. Zaden batonik nie byl jej potrzebny.
fatso

Skoro tak, to nie mogę ci nie wierzyć. Po prostu czytam to :

"The GP was disqualified from working in the NHS after he recommended the patient eat a Mars bar and have an energy drink, believing the woman had low blood sugar."

i tamto i st±d moje w±tpliwo¶ci

pozdrawiam

kc

PS. Ale komentarze pod artykułami też niezbyt przychylne. Jeden nawet mnie zdenerwował :) (ten o hydrauliku).

Data: 2010-03-06 21:30:30
Autor: fatso
Che, che...
  kc wrote:

[...]

i tamto i stąd moje wątpliwości

pozdrawiam

kc

PS. Ale komentarze pod artykułami też niezbyt przychylne. Jeden nawet mnie
zdenerwował :) (ten o hydrauliku).

Tutaj prasa lze jak w Polsce za Gomulki, zamiast jednak walczyc z klamstwami to ja wybralem inna metode:
staram sie przeciagnac ich na moja strone. Dotad walczylem o honor i racje w milczeniu. Znikad pomocy
bo organizacje medyczne GMC i moja lokalna, zbyt silne. Moj wlasny posel mnie olal sikiem prostym.
Co pozostaje nagiemu wsrod wilkow? Obralem metode, ktora jak widac przynosi efekty: przechwalam sie,
ile im szmalu wyrwalem i wycieram wrogom nos w gownie. To bardzo boli szeregowego podatnika.

Kilka tygodni temu zglosil sie przy drzwiach mlody reporter z The Times. Z ukrycia czail sie fotograf gotowy
sfotografowac mnie rano w gaciach, jak wystawiam nieogolenego ryja na zewnatrz mej nory. Mieli wlasnie
na tapecie lekarzy i do Murzyna nigeryjsko-niemieckiego co wykonczyl tu dwoje pacjentow, i mnie postanowili dolaczyc.
Zamiast ta bande pogonic to ja ich wciagnalem do srodka, poczestowalem herbata i spedzilem z reporterem 3 godziny.
Kilka dni pozniej juz pojawil sie u mnie Senior Reporter i jak widac z tekstu, wypowiada sie rzecznik Partii Liberalow.
Czekam na szanse zaproszenia do przedstawienia moich racji tutaj przed komisja parlamentarna. Wtedy zaspiewam
jak kanarek, pod tzw parliamentary priviledge, gdzie nikt nie moze mnie podac do sadu i wygrac bo ma szmal na adwokatow.
Aha- ja naprawde tej babuni nie zabilem. Oni juz tego tricku nawet nie probuja, teraz mowia ,ze jestem niebezpieczny dla siebie i pacjentow.
Czyli wariat. I to jest prawda, jak widac z mojej produkcji na tej grupie.
Diagnoza- Wariat podklinicznej natury- bo na to nie ma zadnych dowodow poza moim wyznaniem wyzej. Psychiatrzy radzieccy
za tow Lonki Brezniewa mieli na takich "Freaks of nature" swoja metode: owijali ich w przescieradla, polewali woda i wystawiali
na slonce. Plotno wysychalo i sie kurczylo, z faceta wyciskalo kosci. Od razu sie deklarowal ze kocha Zwiazek Radziecki.

fatso

Data: 2010-03-07 01:43:20
Autor: viper
Che, che...

[...]

fatso, brutalna prawda jest taka, że mimo tego że złożyłe¶ hołd Królowej to angolem nie jete¶ i nie będziesz... może za trzy pokolenia... i niestety maj± cię tam za ¦wińskiego Ryja... zarzuty oczywi¶cie s± absurdalne, ale to jest typowy przejaw nastrojów antyimigracyjnych... do ziomala by się w życiu  tak nie przypieprzali... ponieważ żona jest lekark± ja takie sprawy trochę znam i lepiej nie chwal się zbyt gło¶no szmalem który im wyrwałe¶... będ± szukali sposobu by ci go odebrac... a jak mówi± pisma szukajcie a znajdziecie... znam bardzo podobn± sprawę, co prawda z Niemiec, i klimaty i szczegóły s± bardzo inne, ale dziewczyna też na pocz±tku triumfowała, a teraz ma duży kłopot... dlatego radzę ci, olej ich i wracaj do kraju... niby wkoło same ¦wińskie Ryje, ale jeste¶ nasz ziom i u nas zawsze będziesz miał poważanie... a jak mawiaj± w¶ród ¶lepców jednooki królem he he... ale w sumie to miło słyszec że nasz rodak nie daje się i otoczony przez dożartych angoli kopie ich sprytnie po jajach... dlatego wła¶nie że Polacy maj± tak± naturę już za parę lat będziemy w czołówce europy...

Data: 2010-03-07 06:49:22
Autor: fatso
Che, che...
viper wrote:

fatso, brutalna prawda jest taka, że mimo tego że złożyłeś hołd Królowej to
angolem nie jeteś i nie będziesz... może za trzy pokolenia... i niestety mają
cię tam za Świńskiego Ryja... zarzuty oczywiście są absurdalne, ale to jest
typowy przejaw nastrojĂłw antyimigracyjnych... do ziomala by siÄ™ w ĹĽyciu  tak
nie przypieprzali... poniewaĹĽ ĹĽona jest lekarkÄ… ja takie sprawy trochÄ™ znam i
lepiej nie chwal się zbyt głośno szmalem który im wyrwałeś... będą szukali
sposobu by ci go odebrac... a jak mĂłwiÄ… pisma szukajcie a znajdziecie... znam
bardzo podobną sprawę, co prawda z Niemiec, i klimaty i szczegóły są bardzo
inne, ale dziewczyna też na początku triumfowała, a teraz ma duży kłopot...
dlatego radzę ci, olej ich i wracaj do kraju... niby wkoło same Świńskie Ryje,
ale jesteś nasz ziom i u nas zawsze będziesz miał poważanie... a jak mawiają
wśród ślepców jednooki królem he he... ale w sumie to miło słyszec że nasz
rodak nie daje siÄ™ i otoczony przez doĹĽartych angoli kopie ich sprytnie po
jajach... dlatego właśnie że Polacy mają taką naturę już za parę lat będziemy w
czołówce europy...

czesc Viper, dzieki za rade i slowa otuchy. Sytuacja byla dla mnie generalnie dramatyczna te 2.5 roku temu.
Ale wlasnie wczoraj obchodzilem 63 urodziny, przyleciala do mnie moja Mondrusia+ rozne szyneczki i polskie
kielbaski. Po wypiciu paru dobrych win razem "zit' stalo lutshie, zit' stalo viesielieje"- jak mawial tow. Stalin.
Nie tylko bowiem uzyskalem zwloke w wykonaniu wyroku na sobie ale pobieram juz dwie male renty no i zarejestrowalem sie
jako bezrobotny dziadek. Dzieki temu nie tylko, ze wyrywam krolowej co dwa tygodnie jakies ÂŁ190+ inne swiadczenia ale co bardziej
wazne, zalatwilem na perlowo skurwieli z Lloyds Insurance. Otoz te hieny wyrwaly kiedys ode mnie ÂŁ8K jako ubezpieczenie
pozyczki komercyjnej ÂŁ25K. Bylem na musiku wtedy, nie ubezpieczysz sie to szmalu nie dostaniesz. Boze moj, jak oni sie wywijali od placenia!
Zyd bardzo tego nie lubi gdy mu sie kaze czasem wyrwany szmal oddac. No i oddali, po interwencji finansowego Ombudsmana dopiero.
Splacaja za mnie pozyczke co miesiac, wychodzi jakies ÂŁ630, oplaca sie mi byc teraz bezrobotnyn lekarzem.

A co do sprawy zasadniczej powyzej, to General Medical Council szykuje sie wlasnie mnie dorznac: zaprosili wlasnie do tzw Tele-conference,
podsuwaja mi nawet adwokata. Juz wiem co zrobie: grzecznie odmowie udzialu w tym Freak-Show piszac, ze ja nie Elephant Man ani tez
zadna ze mnie Woman with Three Breasts. Co jedynie zwyczajny maly polski szlachetka i syn Winkingow.

fatso

Data: 2010-03-07 11:23:24
Autor: viper
Che, che...

[...]

fatso, wszystkiego naj naj... a w prezencie urodzinowym bajeczka...
raz mały ptaszek jesieni± jak co roku wybrał się w podróż do cieplejszych miejsc... ale że mu się w główce wewnętrzny kompas popieprzył to miast na południe udał się na północ... robiło się coraz zimniej... w końcu znużony przysiadł na ziemi no i zamarzł... ale przechodził tamtędy renifer i przypadkiem zrobił na niego kupę... ptaszkowi zrobiło się ciepło i miło...szybko odtajał, podjadł sobie, wystawił główkę i zacz±ł rado¶nie ¶wiergolic... ale niestety przechodził nieopodal lis polarny, wyci±gn±ł ptaszka z kupy, starannie go oczy¶cił i zjadł... ta krótka bajeczka ma aż trzy morały... nie każdy kto cię obsrywa jest twoim wrogiem... nie każdy kto cię z gówna wyci±ga jest twoim przyjacielem... i wreszcie morał najważniejszy...jak ci jest dobrze i miło to zamknij dziób i siedĽ cicho... Jeszcze raz wszystkiego najlepszego... zdrowia i własnego muzeum sreber... oczywi¶cie w Otwocku...

Data: 2010-03-08 22:35:39
Autor: kc
Che, che...
No, no, no! Gratuluję odwagi. Nie wiem czy w Polsce jest odpowiednik GMC, ale pewnie tak. Je¶li to wygrasz, to nie słuchaj innych rad, tylko mojej: nie wracaj do Otwocka. pozdrawiam i

good luck

kc

Data: 2010-03-06 20:53:50
Autor: fatso
Che, che...
fatso wrote:
[...]

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23803223-suspended-doctor-paid-pound-100000-lost-earnings-admits-failing-in-duty-of-care.do lub krĂłcej:

http://latwy.pl/fatso

czy mozesz laskawie naprostowac ten artykul- wygladam tam bardzo nobliwie
http://tiny.cc/lalEK

Trzeba poczekac a gdy szmatlawiec sie pokaze to odwrocic na strone 6-ta.

Data: 2010-03-07 10:55:07
Autor: Lech Dubrowski
Che, che...
czy mozesz laskawie naprostowac ten artykul- wygladam tam bardzo nobliwie
http://tiny.cc/lalEK

Trzeba poczekac a gdy szmatlawiec sie pokaze to odwrocic na strone 6-ta.

Jesli dobrze zrozumialem to oni dzialaja tak jak nasze urzedy skarbowe. Najpierw trzeba im zaplacic, a potem dlugo udawadniac ze nalezy sie zwrot

Leszek

Data: 2010-03-07 10:17:57
Autor: fatso
Che, che...
Lech Dubrowski wrote:
[...]

dokladnie tak bylo z tym Lloydsem

Data: 2010-03-04 22:41:25
Autor: marfi
Che, che...
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:lMVjn.74484$h21.6891newsfe07.ams2...
marfi wrote:
[...]

Smacznego Endriu :)

--
marfi

Data: 2010-03-04 22:49:30
Autor: marfi
Che, che...
[...]

Teraz czy odgrzewasz kotleta?
http://forum.gazeta.pl/forum/w,902,99590561,,Rekordowy_sezon_turystyczny_w_Zakopanem.html?v=2

BTW: Krokusy niedługo będą kwitnąć na halach - przyjeżdżasz popatrzyć :)

--
marfi

Data: 2010-03-04 22:28:38
Autor: Adam Sito
Che, che...
 Ale Endriu liże dupę Fatso a nie jakiemu¶ Szwajcarowi :)

Sreberka rodowe w spadku ma dostać ? ;-) Trochę za¶niedziałe już zapewne te arabskie lampki i widelczyki Napoleona;-)

--
AS

Che, che...