Checklista dla Zodiaca

Data: 2010-05-27 11:11:23
Autor: --Kondor-->
Checklista dla Zodiaca
Witam.
Ponieważ budowa naszego Zodiaca na BMW R1100S dobiega powoli końca to
zacząłem się nosić z napisaniem checklisty (preflight insp), prawie
jak w normalnym certyfikowanym samolocie. Czyli w jakiej kolejności  i
co 1)Przed uruchomieniem,  2)Przed startem
Cisnienia i temperatury oleju, paliwo, kran, żyroskop zakrętomierza,
światła, radio itp
Silnik BMW nie ma iskrowników, ustawień mieszanki, nie przewiduje
próby silnika w instrukcji.
Godzina w guglach bez efektu (mnóstwo odnośników, ale zupełnie nie to
o co mi chodzi)
Czy ktoś ma taką checklistę albo namiar skąd ściągnąć?

Chcę, żeby każdy ze wspólników biorąc samolot wypełnił i podpisał taką
listę, tzn sprawdził(!). Parę lat temu znajomy wsiadł na chybcika do
ULL, poleciał i na 300m się okazało że nie ma paliwa.

Dziękuję z góry
Kondor

Checklista dla Zodiaca