Chelsea - Barca

Data: 2009-05-06 21:37:21
Autor: Cavallino
Chelsea - Barca
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtsnhi$q6o$1inews.gazeta.pl...
Stratosferyczni powinni przegrywac juz 0:3. Alves faulowal Maloude w polu karnym a upadek Drogby spowodowal Abidal.

Bramka miód.

Fuks jak jasna cholera.
Niemal kopia strzału Sasina z derbów.

Data: 2009-05-06 21:41:07
Autor: UGI
Chelsea - Barca

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Fuks jak jasna cholera.
Niemal kopia strzału Sasina z derbów.

Tamto to byl lob, Sasin nawet nie wiedzial gdzie jest bramkarz i chcial raczej wrzucac na pole karne. A tu byla decyzja by strzelac i sie udalo. Fuks to moze dlatego ze mu siadło niewiarygodnie. Co nie umniejsza urodzie.

Data: 2009-05-06 21:45:42
Autor: Cavallino
Chelsea - Barca
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtsp4h$60d$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

Fuks jak jasna cholera.
Niemal kopia strzału Sasina z derbów.

Tamto to byl lob, Sasin nawet nie wiedzial gdzie jest bramkarz

A Essien to chciał w poprzeczkę trafić?
Też zamknął oczy, huknął w ciemno i wpadło.
Taki sam fuks.

Data: 2009-05-06 20:29:14
Autor: Przemek Budzyński
Chelsea - Barca
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

niemal kopia? He, he.....jeśli przyjąć, że gol Sasina był w ogóle strzałem. A
nie był. Był próbą zablokowania wyprowadzenia piłki przez Wisłę z własnej połowy.

Data: 2009-05-06 22:02:30
Autor: UGI
Chelsea - Barca

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

A Essien to chciał w poprzeczkę trafić?
Też zamknął oczy, huknął w ciemno i wpadło.
Taki sam fuks.

Wolalbym bys wyjasnil mi Twoje kryteria charakteryzujace fuks bo jesli gola Hajty z 60 metrów nie chciales uznac za fuks to tu tym bardziej nie byl. Byla decyzja, bylo wykonanie. Zupelnie nieporownywalne do Sasina, któremu wyszlo co innego niz probowal zrobic.

Znajac zycie Barca awansuje. To co zmarnowal Drogba, łoo jezu.

Data: 2009-05-07 08:57:06
Autor: bodyn
Chelsea - Barca
Cavallino pisze:
[...]

Na tym polega strzal dobrego zawodnika. Ze jak mu siadzie to walsnie tam gdzie chce a nie w jupitery.
I zamknal oczy?? A gdzie ty to widzisz

Data: 2009-05-07 09:20:35
Autor: Cavallino
Chelsea - Barca
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnijto.o2.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Jasne.
Tyle że jestem dziwnie spokojny, że on chcial tak jak Sasin, czyli w kierunku bramki i nic więcej.

Chelsea - Barca