Data: 2012-10-29 05:42:36 | |
Autor: Adam Klobukowski | |
Chemiczne sprawdzenie uszczelki pod głowicą | |
Witam
Wykonano dla mnie "Spr. uszczelki pod głowicą (chemiecznie)". Na czym to polega i czy jest wiarygodnym testem szczelności? AdamK |
|
Data: 2012-10-29 13:23:42 | |
Autor: tÎż | |
Chemiczne sprawdzenie uszczelki pod głowicą | |
Adam Klobukowski wrote:
Wykonano dla mnie "Spr. uszczelki pod gĹowicÄ (chemiecznie)". Na czym to Jak wyjdzie, Ĺźe jest zĹa, to jest zĹa (ew. jest jakaĹ powaĹźna awaria w stylu pÄkniÄtej gĹowicy), a jak wyjdzie, Ĺźe jest dobra, to nie wiadomo. -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2012-10-29 14:35:59 | |
Autor: Nex@pl | |
Chemiczne sprawdzenie uszczelki pod gĹowicÄ | |
W dniu 2012-10-29 14:23, tÎż pisze:> Adam Klobukowski wrote:
> >> Wykonano dla mnie "Spr. uszczelki pod gĹowicÄ (chemiecznie)". Na czym to >> polega i czy jest wiarygodnym testem szczelnoĹci? > > Jak wyjdzie, Ĺźe jest zĹa, to jest zĹa (ew. jest jakaĹ powaĹźna awaria w > stylu pÄkniÄtej gĹowicy), a jak wyjdzie, Ĺźe jest dobra, to nie wiadomo. > Pewnie dodanie barwnika UV czy cos w tym stylu do pĹynu chĹodzÄ cego a potem Ĺwiecenie lampÄ i obserwacja czy gdzieĹ sie bĹyszczy. Takie pierwsze skojarzenie |
|
Data: 2012-10-29 15:18:31 | |
Autor: tÎż | |
Chemiczne sprawdzenie uszczelki pod głowicą | |
Nex@pl wrote:
Pewnie dodanie barwnika UV czy cos w tym stylu do pĹynu chĹodzÄ cego a Bardziej bym stawiaĹ na badanie skĹadu pĹynu chĹodzÄ cego czy tam oleju. A nie zawsze przedmuch jest taki, Ĺźe zanieczyszcza wyraĹşnie pĹyny. -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2012-10-29 13:47:33 | |
Autor: lleeoo | |
Chemiczne sprawdzenie uszczelki pod gĹowicÄ | |
W dniu 2012-10-29 13:42, Adam Klobukowski pisze:
Witam Sprawdza siÄ obecnoĹÄ spalin w ukĹadzie chĹodzenia, jakiĹ poglÄ d na sprawÄ po tym moĹźna mieÄ ale pewnoĹci nie. |
|
Data: 2012-10-29 20:51:38 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Chemiczne sprawdzenie uszczelki pod głowicą | |
Dnia Mon, 29 Oct 2012 05:42:36 -0700 (PDT), Adam Klobukowski napisał(a):
Witam Nie wiem czy to jakaś nowa metoda, czy może jakiś mistrz marketingu tak nazwał test polegający na sprawdzeniu czy w układzie chłodzenia pojawia się dwutlenek węgla. Generalnie tego typu metody polegają na sprawdzeniu czy z zewnętrznej strony uszczelki olej nie przedostaje się do cieczy chłodzącej (to widać na powierzchni płynu), oraz czy z wewnętrznej strony uszczelki gazy spalinowe nie przedostają się do cieczy chłodzącej (i to powoduje pojawienie się CO2 w układzie chłodzenia). Nie wiem co tu za jeszcze inną "chemię" można stosować. Są to metody które bardzo wiarygodnie pokazują że uszczelka puszcza, natomiast nie są gwarantem jej szczelności w każdych warunkach. |
|
Data: 2012-11-02 00:43:24 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
Chemiczne sprawdzenie uszczelki pod głowicą | |
Dnia Mon, 29 Oct 2012 05:42:36 -0700 (PDT), Adam Klobukowski napisał(a):
Witam Sprawdzenie, czy w płynie chłodniczym są gazy spalinowe. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |