Chemitrail grypa szaleje na swiecie-poczytajcie o Chemitrail to zrozumiecie wiecej!

Data: 2013-02-25 05:11:09
Autor: muto2100
Chemitrail grypa szaleje na swiecie-poczytajcie o Chemitrail to zrozumiecie wiecej!
Data: 2013-02-25 14:14:34
Autor: Bezznaczenia
Chemitrail grypa szaleje na swiecie-poczytajcie o Chemitrail to zrozumiecie wiecej!
W dniu 2013-02-25 14:11, muto2100 pisze:
http://www.zengardner.com/chemtrail-flu-have-you-had-it-yet/

jak masz srtake to idz sie wysraj do kibla bo nawet serwer grup dyskusyjnych ma dosyc tego twojego rozwolnienia.

Data: 2013-02-25 05:33:19
Autor: muto2100
On 25 Lut, 14:14, Bezznaczenia <ksia...@piszesz.com> wrote:
W dniu 2013-02-25 14:11, muto2100 pisze:

>http://www.zengardner.com/chemtrail-flu-have-you-had-it-yet/

jak masz srtake to idz sie wysraj do kibla bo nawet serwer grup
dyskusyjnych ma dosyc tego twojego rozwolnienia.

a  to  ty   no  przyznaj  sie  ile  dzis   psów  zaspokoi³e¶
lachoci±gu!

Data: 2013-02-25 14:35:55
Autor: u2
W dniu 2013-02-25 14:33, muto2100 pisze:
[...]

a  to  ty   no  przyznaj  sie  ile  dzis   psów  zaspokoiÅ‚eÅ›
lachociÄ…gu!

Wlasnie, debil nie potrafi podac sensownej informacji, tylko zasrywa grupe...-;)

Data: 2013-02-25 14:59:04
Autor: Bezznaczenia
W dniu 2013-02-25 14:35, u2 pisze:
[...]

Zre to gowno i sra nie strawionym

Data: 2013-02-25 15:38:25
Autor: u2
W dniu 2013-02-25 14:59, Bezznaczenia pisze:
[...]

Osiagnales poziom kaleckiego...-;)

Data: 2013-02-25 16:03:09
Autor: Bezznaczenia
W dniu 2013-02-25 15:38, u2 pisze:
[...]

Najprostsze wytlumaczenia sa sluszne nie ma co wazelinowac przyglupa, grupa dyskusyjna to nie klozet miejski.

Data: 2013-02-25 16:07:45
Autor: u2
W dniu 2013-02-25 16:03, Bezznaczenia pisze:
[...]

Ale ty wlasnie tak psp traktujesz...-;)

Data: 2013-02-25 16:12:06
Autor: Bezznaczenia
Chemitrail grypa szaleje na swiecie-poczytajcie o Chemitrail to zrozumiecie wiecej!

Ale ty wlasnie tak psp traktujesz...-;)

Wybacz ale ja nie wysyłam setki gowno wartych linkow do gazet na grupe podnoszac tym samym wyniki w googlach.

Jesli takiego prostego przekazu nie potrafisz zrozumiec to na chuj sie za polityke zabierasz ?

Data: 2013-02-25 16:17:11
Autor: u2
W dniu 2013-02-25 16:12, Bezznaczenia pisze:

[...]

Chlopcze kolorowy, sto razy wole linki muto2100 od twoich postow bez znaczenia...-;)

Data: 2013-02-25 17:20:35
Autor: Bezznaczenia
W dniu 2013-02-25 16:17, u2 pisze:
[...]

tylko ze grupa dyskusyjna nie powinna z zalozenia sluzyc czytelnikom gazet i naganiaczom pokroju muto.

polityka to sztuka osiagania celow a jak narazie to waszym celem jest sranie na siebie nawzajem.

Chemitrail grypa szaleje na swiecie-poczytajcie o Chemitrail to zrozumiecie wiecej!