Chen z Izraela...

Data: 2009-08-13 08:18:49
Autor: Tzva Adonai
Chen z Izraela...
Data: 2009-08-13 08:24:27
Autor: Tzva Adonai
Chen z Izraela...
On 13 Sie, 17:18, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=7KdWv-3f3gQ

Żydówki to najpiękniejsze kobiety na Ziemi, bez dwóch zdań...

Data: 2009-08-13 18:01:35
Autor: Panslavista
Chen z Izraela...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
On 13 Sie, 17:18, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=7KdWv-3f3gQ

Żydówki to najpiękniejsze kobiety na Ziemi, bez dwóch zdań...

Szerokie potwory gębowe więc i pizdy szerokie.
Musisz wkładać sępinosa aby zadowolić...

Data: 2009-08-13 19:32:40
Autor: Jerzy Tabortowski
Chen z Izraela...
Tzva Adonai pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=7KdWv-3f3gQ

A na cholerę jej te badziewie w nosie, że sparafrazuję twój ulubiony film ??

Data: 2009-08-13 19:38:04
Autor: Tzva Adonai
Chen z Izraela...
Tzva Adonai pisze:

A na cholerÄ&#65533; jej te badziewie w nosie, Ĺźe sparafrazujÄ&#65533; twĂłj ulubiony film ??

Nie w nosie, tylko na języku... Jody miała piercing w szesnastu miejscach na
ciele - na lewym sutku, pięć w uchu, w prawym nozdrzu, w lewej brwi, w wardze, w
łechtaczce i w języku... Vincenta zaintrygował szczególnie język, więc zapytał:
"I'm curious why would you get a stud in your tongue?"...

Data: 2009-08-13 19:46:54
Autor: Jerzy Tabortowski
Chen z Izraela...
[...]

Ty ślepy jesteś, jakieś złote gówno ma w nosie. No ... chyba że to koszerne złote gówno.

Data: 2009-08-13 19:49:17
Autor: Tzva Adonai
Chen z Izraela...
Ty ślepy jesteś, jakieś złote gówno ma w nosie. No ... chyba że to koszerne złote gówno.

W scenie którą przywołałeś jest polski akcent... Odtwórczyni roli Jody to
Rosanna Arquette, córka polskiej Żydówki, hipiski i lewicowej aktywistki Oliwii
Nowak...

Data: 2009-08-13 20:47:38
Autor: Panslavista
Chen z Izraela...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]

Rosanna Arquette, córka polskiej Żydówki, hipiski i lewicowej aktywistki

To nie jest polski akcent, tylko parchaty smród...

Data: 2009-08-13 20:49:23
Autor: Jerzy Tabortowski
Chen z Izraela...
To nie jest polski akcent, tylko parchaty smród...

Tak jest

Data: 2009-08-13 20:53:04
Autor: Jerzy Tabortowski
Chen z Izraela...
W scenie którą przywołałeś jest polski akcent... Odtwórczyni roli Jody to
Rosanna Arquette, córka polskiej Żydówki, hipiski i lewicowej aktywistki Oliwii
Nowak...

Ja nie przywołałem sceny, zadałem pytanie, dlaczego Chen ma jakieś gówno w nosie, to była parafraza.

Data: 2009-08-13 21:20:50
Autor: Tzva Adonai
Chen z Izraela...
w nosie, to była parafraza.

Przecież ci idioto udowodniłem, że to nie była parafraza, a już na pewno nie
parafraza kwestii z filmu o którym wspomniałeś...

Data: 2009-08-13 21:25:29
Autor: Jerzy Tabortowski
Chen z Izraela...
Przecież ci idioto udowodniłem, że to nie była parafraza, a już na pewno nie
parafraza kwestii z filmu o którym wspomniałeś...

Zrób logiczny rozbiór swojego bałaknięcia ...
Podpowiem: "nie parafraza ... a już na pewno nie parafraza"

Data: 2009-08-13 21:29:01
Autor: Tzva Adonai
Chen z Izraela...
Zrób logiczny rozbiór swojego bałaknięcia ...

Bałakania, jeśli już...

Podpowiem: "nie parafraza ... a już na pewno nie parafraza"

Nie mam ochoty na gierki słowno-logiczne z idiotą....

Data: 2009-08-13 21:33:34
Autor: Jerzy Tabortowski
Chen z Izraela...
Nie mam ochoty na gierki słowno-logiczne z idiotą....

Boś cienki w gierkach i kiepieły nie styka.

Chen z Izraela...