Data: 2010-03-20 14:44:52 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Chevrolet - znĂłw problemy | |
On 2010-03-20, pavellz <pavellz@poczta.onet.pl> wrote:
Każdy producent tak olewa klienta? Boję się, bo po roku doświadczeń Jeśli mogę poradzić: jak już masz listę to staraj się zrobić wszystko za jednym zamachem. Pzdr, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2010-03-20 15:16:20 | |
Autor: pavellz | |
Chevrolet - znów problemy | |
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnhq9kaf.9bp.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-03-20, pavellz <pavellz@poczta.onet.pl> wrote:Dzięki, tak też pomyślałem. Boję się tylko czy na tę listę w tym tempie nie będą nieustannie wskakiwały kolejne pozycje. :) Pzdr Paweł |
|
Data: 2010-03-22 21:02:05 | |
Autor: pavellz | |
Chevrolet - znów problemy | |
Dzięki, tak też pomyślałem. Boję się tylko czy na tę listę w tym tempieKażdy producent tak olewa klienta? Boję się, bo po roku doświadczeń Kolejna kwestia - termin się przesuwa. Jeden pan mówi o jednym terminie, drugi podaje inny. Potem dowiaduję się że podana ilość dni oczekiwania to są dni robocze. Ciekawe czym jeszcze zaskoczy mnie ten pseudo-samochód. Jeśli tak ma być za każdą usterką to chyba czym prędzej zmieniam auto na 15 - letniego Golfa, naprawialnego przez każdego p. Mietka, który praktyki odbywał w GSie. Zastanawiam się powoli nad kampanią podobną do tego gościa z rdzewiejącym Mercedesem. :) Pozdrawiam Paweł |
|