Chevrolet - znĂłw problemy

Data: 2010-03-20 14:44:52
Autor: Krzysiek Kielczewski
Chevrolet - znĂłw problemy
On 2010-03-20, pavellz <pavellz@poczta.onet.pl> wrote:

Każdy producent tak olewa klienta? Boję się, bo po roku doświadczeń
z tym autem rośnie powoli lista rzeczy do wymiany, a jednak mimo
wszystko chciałbym nim czasem jeździć.

Jeśli mogę poradzić: jak już masz listę to staraj się zrobić wszystko za
jednym zamachem.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-20 15:16:20
Autor: pavellz
Chevrolet - znów problemy
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnhq9kaf.9bp.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-03-20, pavellz <pavellz@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Dzięki, tak też pomyślałem. Boję się tylko czy na tę listę w tym tempie
nie będą nieustannie wskakiwały kolejne pozycje. :)

Pzdr
Paweł

Data: 2010-03-22 21:02:05
Autor: pavellz
Chevrolet - znów problemy

[...]

Kolejna kwestia - termin się przesuwa. Jeden pan mówi o jednym terminie,
drugi podaje inny. Potem dowiaduję się że podana ilość dni oczekiwania
to są dni robocze. Ciekawe czym jeszcze zaskoczy mnie ten pseudo-samochód.
Jeśli tak ma być za każdą usterką to chyba czym prędzej zmieniam auto
na 15 - letniego Golfa, naprawialnego przez każdego p. Mietka,
który praktyki odbywał w GSie.

Zastanawiam się powoli nad kampanią podobną do tego gościa
z rdzewiejącym Mercedesem. :)

Pozdrawiam
Paweł

Chevrolet - znĂłw problemy