Data: 2010-03-20 08:44:19 | |
Autor: rudy | |
Chevrolet - znów problemy | |
pavellz pisze:
Każdy producent tak olewa klienta? Boję się, bo po roku doświadczeń skoda tak samo ;) jesli cie to pocieszy padł mi wtryskiwacz - miesiac czekania przyszedł wtryskiwacz - okazało sie ze rowniez katalizator trzeba wymienic - kolejny mieisac przyszedł katalizator - to okaząło sie ze drug katalizator sie w miedzyczasie skończył- wiec trzeci miesiac czekania... -- Wojciech Rudziński http://www.pralkoporadnik.pol.pl - wszystko o pralce AMICA http://www.forumprawne.eu - alternatywne forum - darmowe porady prawne |
|
Data: 2010-03-20 09:27:10 | |
Autor: Nex@pl | |
Chevrolet - znów problemy | |
Najbardziej żałosne jest to, że jak sam zamówisz taką cześć kurierem z drugiego końca świata to w 3 do 5 dni jest u Ciebie, a w salonach jakoś miesiąc czekania...
|
|
Data: 2010-03-20 10:28:15 | |
Autor: Katanka | |
Chevrolet - znów problemy | |
Nex@pl" <"nex[wytnij_to] wrote:
Najbardziej żałosne jest to, że jak sam zamówisz taką cześć kurierem z Bo maja zbiorcze transporty raz na 3-4 tygodnie :) Oczywiście w celach oszczędności. -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl |
|
Data: 2010-03-20 11:02:14 | |
Autor: Nex@pl | |
Chevrolet - znów problemy | |
W dniu 2010-03-20 10:28, Katanka pisze:
Ich oszczędności ;) Nie klienta. |
|
Data: 2010-03-20 12:22:59 | |
Autor: pavellz | |
Chevrolet - znów problemy | |
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2753$nd3$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-20 10:28, Katanka pisze: Z pewnością i zapewne nie powinno dziwić to, że każdy podmiot gospodarczy dąży do maksymalizacji zysków, z tym że pytanie na ile ta maksymalizacja zysków może postępować i kiedy oszczędności negatywnie wpływają na marketing i sprzedaż. Zastanawia mnie to ile czasu jeszcze polski klient będzie traktowany po macoszemu? Trochę to dziwi w obliczu kryzysu w branży i faktu, że jednak sprzedaż aut w Polsce nie jest najgorsza, a więc rynek wydaje się być wart zainteresowania. Swoją drogą polityka Chevroleta w Polsce znów nastręcza wielu pytań o swój sens. O ile Aveo jest jeszcze atrakcyjną ofertą cenową z racji na wytwarzanie go na miejscu (chociaż kiedy byłem nim zainteresowany dealer oferował mi egzemplarz ściągany z Korei, bo te z Polski szły na Ukrainę), to obecne kroki są co najmniej dziwne. Nowy Spark kosztuje prawie tyle samo co Aveo, oferując stylistykę dla miłośników Hot Wheelsów, mało miejsca w środku, już nie wspominając o tym że nie jest to jakaś fura pełnych nowoczesnych rozwiązań, skoro na pierwszy rzut oka dostrzegam części ze swojego Sparka. Jedyne co mi się podobało to nafaszerowanie auta airbagami. Dziwne że GM nie widzi konkurencji Hyundaia, Kii, Dacii, które w sumie chyba skuteczniej odgryzają kawałki tego segmentu rynku. Pzdr Paweł |
|
Data: 2010-03-20 14:35:26 | |
Autor: Marcin Kiciński | |
Chevrolet - znów problemy | |
rudy pisze:
I tak czekałeś bez samochodu? Bo jak mi we Fiacie padł na gwarancji silniczek wycieraczek, to czekałem na nowy tydzień i miałem auto zastępcze. Pozdrawiam -- Marcin Kiciński Grande Punto 360° 1.4 77KM |