Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Chevrolet - znów problemy

Chevrolet - znów problemy

Data: 2010-03-20 11:38:57
Autor: Chevy
Chevrolet - znów problemy

Użytkownik "pavellz" <pavellz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho1u07$m8e$1news.onet.pl...
Witam,

znów się podzielę swoją opinią o tej jakże wspaniałej marce.
Pisałem już o cenach przeglądów (Spark - 800 zł za przegląd
gwarancyjny).
Firma dobiła mnie ostatnio terminem naprawy. Okazało się
że po 26000 żywota dokonała przekładnia kierownicza
(jeżdzę slalomem pomiędzy dziurami, więc strasznie
jej nie przeciążałem). Serwis stwierdził że naprawi to na gwarancji,
ale... okazuje się że części są w większości w Holandii, a niektóre
w Korei, a więc... czas naprawy 2 tygodnie z opcją przedłużenia.
Łza się w oku kręci na wspomnienie matiza, który w ciągu dwóch dni
w byle stodole mógł być rozkręcony i skręcony z powrotem.

Każdy producent tak olewa klienta? Boję się, bo po roku doświadczeń
z tym autem rośnie powoli lista rzeczy do wymiany, a jednak mimo
wszystko chciałbym nim czasem jeździć. Części od matiza średnio
pasują (często to są drobne różnice, niemniej na tyle duże,
że i tak musisz kupić 1,5x droższą część z logo GM, a nie Daewoo na pudełku).
Dodam że z usterek zaliczyłem rozładowany akumulator (a bo tak mu uciekł
nagle prąd), niezwijające się pasy, wiatrak wentylatora, uszczelkę wałka...
Już moja stara Łada 2107 była bardziej odporna...

No... Jak chociaż jedną osobę tym postem zrażę do kupna tego badziewia
to mam chociaż satysfakcję że im sprzedaż spadnie. Już lepiej jeździjcie
do tych dziadków z niemiec po prawdziwe samochody...

ciekawi mnie czy prawdziwe chevrolety (made in usa) tez taki badziew ...?? posiada ktos fure z USA ??

Data: 2010-03-20 07:06:31
Autor: JAM
Chevrolet - znów problemy
On Mar 20, 6:38 am, "Chevy" <ch...@horsemotor.com> wrote:
Użytkownik "pavellz" <pave...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:ho1u07$m8e$1news.onet.pl...





> Witam,

> znów się podzielę swoją opinią o tej jakże wspaniałej marce.
> Pisałem już o cenach przeglądów (Spark - 800 zł za przegląd
> gwarancyjny).
> Firma dobiła mnie ostatnio terminem naprawy. Okazało się
> że po 26000 żywota dokonała przekładnia kierownicza
> (jeżdzę slalomem pomiędzy dziurami, więc strasznie
> jej nie przeciążałem). Serwis stwierdził że naprawi to na gwarancji,
> ale... okazuje się że części są w większości w Holandii, a niektóre
> w Korei, a więc... czas naprawy 2 tygodnie z opcją przedłużenia..
> Łza się w oku kręci na wspomnienie matiza, który w ciągu dwóch dni
> w byle stodole mógł być rozkręcony i skręcony z powrotem.

> Każdy producent tak olewa klienta? Boję się, bo po roku doświadczeń
> z tym autem rośnie powoli lista rzeczy do wymiany, a jednak mimo
> wszystko chciałbym nim czasem jeździć. Części od matiza średnio
> pasują (często to są drobne różnice, niemniej na tyle duże,
> że i tak musisz kupić 1,5x droższą część z logo GM, a nie Daewoo na
> pudełku).
> Dodam że z usterek zaliczyłem rozładowany akumulator (a bo tak mu uciekł
> nagle prąd), niezwijające się pasy, wiatrak wentylatora, uszczelkę
> wałka...
> Już moja stara Łada 2107 była bardziej odporna...

> No... Jak chociaż jedną osobę tym postem zrażę do kupna tego badziewia
> to mam chociaż satysfakcję że im sprzedaż spadnie. Już lepiej jeździjcie
> do tych dziadków z niemiec po prawdziwe samochody...

ciekawi mnie czy prawdziwe chevrolety (made in usa) tez taki badziew ...??
posiada ktos fure z USA ??

Te koreanskie Daewoo sa kiepskie takze w USA. Z tym, ze w USA
sprzedaja jedynie Aveo i jest to obecnie jeden z najtanszych
samochodow na rynku amerykanskim,

JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

Chevrolet - znów problemy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona