Chevy Volt wchodzi na rynek z koncem roku

Data: 2010-02-16 20:51:19
Autor: Pete
Chevy Volt wchodzi na rynek z koncem roku

"Pszemol"
Tak uslyszałem w niedzielę, na chicagowskim AutoShow.

Jest w ogole cos nowego na tych targach w tym roku?  Bo ten Volt to juz tam byl na wystawie rok temu...

Jest nowa Beemka 5-series?

Pozdr.
Pete

Data: 2010-02-17 15:05:39
Autor: Pszemol
Chevy Volt wchodzi na rynek z koncem roku

Data: 2010-02-17 21:31:52
Autor: Pete
Chevy Volt wchodzi na rynek z koncem roku

"Pszemol" wrote
Odżałuj te 11 dolców i sam się przekonaj co nowego... :-)

No wlasnie znajomy mowil ze lipa... ale i tak sie przejde.  Kobita sie rozglada za samochodem, wiec moze cos jej wpadnie w oko...

Pozdr.
Pete

Data: 2010-02-18 16:08:27
Autor: Pszemol
"Pete" <noname@nodomain.com> wrote in message news:hlicdb$ch4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo każdy szuka czegoś innego i czego innego oczekuje...
Mój kumpel dziś wziął wolne z pracy i pojechał na AutoShow.
Wiesz czemu on pojechał? Ano kupił sobie Lotusa 1987 roku
w kolorze białym i zastanawia się jak go przemalować...
Idzie na Show tylko po inspirację aby wyszukać kolor co mu
się będzie podobać...

Chevy Volt wchodzi na rynek z koncem roku