Chichot prawa

Data: 2012-05-15 17:14:22
Autor: Zbynek Ltd.
Chichot prawa
Elo

Chichot prawa:
"... skazał sąd Jana S. za przywiezienie do Polski szkodliwych
odpadów... [...] S., który jest bratem b. senatora PiS Tadeusza
Skorupy..."
:-D

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/brat-senatora-zwozil-odpady,1,5131065,region-wiadomosc.html

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-05-15 21:05:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Chichot prawa
wtorek, 15 maja 2012 17:14. carbon entity 'Zbynek Ltd.' <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl>
contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

Elo

Chichot prawa:
"... skazał sąd Jana S. za przywiezienie do Polski szkodliwych
odpadĂłw... [...] S., ktĂłry jest bratem b. senatora PiS Tadeusza
Skorupy..."
:-D

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/brat-senatora-zwozil-
odpady,1,5131065,region-wiadomosc.html

Dobrze, Ĺźe mam inne nazwisko niĹź mĂłj brat ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-05-16 14:24:37
Autor: Big Jack
Chichot prawa
W wiadomości
*Jakub A. Krzewicki* napisał(-a):

Dobrze, że mam inne nazwisko niż mój brat ;)

A kto wyszedł "za mąż"? Ty, czy on? :-P

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-05-16 16:16:50
Autor: maruda
Chichot prawa
*Jakub A. Krzewicki* napisał(-a):

Dobrze, że mam inne nazwisko niż mój brat ;)

A kto wyszedł "za mąż"? Ty, czy on? :-P

Jak się ma brata-polityka, to wszystkie środki są usprawiedliwione... :)

Poza tym, może nie wiesz, ale zmienić nazwisko jest bardzo łatwo. Np. na dowolne "od dawna używane". Ktoś tu niedawno pisał o kimś Imię: Herold Królestwa, nazwisko: Teokracji Teokracjusz. A wziąć przy ożenku nazwisko żony, to już pryszcz. Bezkosztowo. W końcu podobno mamy równouprawnienie. Nie?

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-05-17 09:41:19
Autor: Big Jack
Chichot prawa
W wiadomości
*maruda* napisał(-a):

[...]

To wszystko wiem, ale widać nie chwyciłeś żartobliwego tonu mojego pytania. BTW, Herold Królestwa etc. - nie przeszło.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-05-16 18:58:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Chichot prawa
środa, 16 maja 2012 14:24. carbon entity 'Big Jack' <aaaaa@bbbbb.zz>
contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

A kto wyszedł "za mąż"? Ty, czy on? :-P

A od kiedy to straciłeś ludzkie pojęcia i szamiesz z podłogi pod bardachą? :-P

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-05-15 21:13:16
Autor: Andrzej Lawa
Chichot prawa
W dniu 15.05.2012 17:14, Zbynek Ltd. pisze:
[...]

Oj, toż to klasyk... "Mirosław H., syn polskiego kosmonauty"...
(czy jak tam jego syn miał na imię...)

Data: 2012-05-16 23:47:42
Autor: PiotRek
Chichot prawa
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4fb2aacc$1news.home.net.pl...
[...]

Podobnie było też z którymś W., synem byłego prezydenta. :-)

Piotr

Chichot prawa