Chinczycy ucza sie od Singapuru.

Data: 2012-02-08 17:27:21
Autor: Leprechaun
Chinczycy ucza sie od Singapuru.

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgu3qq$g5i$1inews.gazeta.pl...

przegaldam sobie portale o tematyce politycznej i zauwazylem, ze wiekszosc
tekstow to teksty pesymistow, malkontentow i narzekaczy.
Nic sie nie da panie i basta...

Kazdy pisze tak, jakby inni nie istnieli, no i oczywiscie gdyby to oni
rzadzili, to juz oni wiedzieliby co zrobic:)

Ale pojawiaja sie i sensowne teksty, kolo ktorych wielu politykow przechodzi
obojetnie. Nie zauwaza ich, chociaz sa naprawde wartosciowe i warte zastanowienia.

Wiadmomo, ze Polska miala byc druga Japonia,Irlandia, Zielona Wyspa, teraz ma
sie zostac kondominium niemiecko-ruskim...

A tymczasem od Singapuru o ktorym tu pare razy na tej grupie pisalem, ze warto
sie ich pomyslami zainteresowac i adaptowac do sytuacji w Polsce, ucza sie
Chinczycy.

Wlasnie na portalu nowyekran p. Zaleski (bardzo rzetelmy bloger), zamiescil
taki tekst o Singapurze:

Skąd wiesz, że "p.Zaleski" to rzetelny bloger? Wydaje ci się? Byłeś w Singapurze? Bo ja byłem. Nie wciskaj więc tu chłopie kitu propagandowego.

BomBel

Data: 2012-02-08 20:41:06
Autor: HeÂŽSk
Chinczycy ucza sie od Singapuru.
On Wed, 8 Feb 2012 17:27:21 +0100, "Leprechaun"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Skąd wiesz, że "p.Zaleski" to rzetelny bloger? Wydaje ci się? Byłeś w Singapurze? Bo ja byłem. Nie wciskaj więc tu chłopie kitu propagandowego.

 oooo, i obsrywator tu sie produkuje. wciaz sledzi nr ip? ;o)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Chinczycy ucza sie od Singapuru.