Chińczycy zaanektują Syberię

Data: 2018-11-29 23:42:12
Autor: u2
Chińczycy zaanektują Syberię
http://wgospodarce.pl/informacje/57041-chinczycy-zaanektuja-syberie

Rosja od wielu lat gra w polityce międzynarodowej kartą ,,obrony rosyjskiej mniejszości". Teraz kartą obrony swojej mniejszości mogą zagrać Chińczycy.

Jak informuje ,,Moskowskij Komsomolec" w chińskich mediach pojawił się informacje na temat ewentualnych, otwartych roszczeń Chin wobec wschodnich terytoriów Federacji Rosyjskiej. Terytoriów na których znajduje się dość duża diaspora chińska.

Rosyjscy dziennikarze odnoszą się do materiału opublikowanego w gazecie ,,Fenghuang wang" - chiński autor wskazuje, iż powinna istnieć możliwość zajęcia części rosyjskiego terytorium na Syberii, gdzie znajduje się wielu obywateli Chin. Chodzić miałoby o obronę praw tej mniejszości. Dodatkowo dziennikarz Państwa Środka wymownie wspomina o dobrach naturalnych znajdujących się na omawianych terenach.

I choć w tekście nie ma mowy o interwencji militarnej to jednak artykuł wywołał burzę wśród rosyjskich dziennikarzy.

Oliwy do ognia dolał rosyjski analityk Wiaczesław Husarow z Centrum Studiów Wojskowo-Politycznych, który stwierdził, iż już wkrótce armia chińska będzie dysponowała możliwościami ofensywy strategicznej na całej długości granicy z Federacją Rosyjską.

Z kolei Jewgen Dykyj z Międzynarodowego Instytutu Demokracji wprost stwierdza, iż w długim okresie Chiny mogą doprowadzić do administracyjnej dezintegracji Federacji Rosyjskiej.

Fenghuang wang/ Moskowskij Komsomolec/ Jagiellonia.org/ as/

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-29 23:57:59
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Dopóki Chiny nie wyjdą dość pewnie na pozycję pierwszej gospodarki
świata "luźny" sojusz Rosji i Chin będzie trwać bo do tego czasu Chiny
będą prosić o profilaktyczne prewencyjne udupienie (np. przez USA)
a Rosja będzie potrzebować silnego przyjaciela choćby "bez entuzjazmu".
Gdy Chiny solidnie usadowią się na pozycji pierwszej gospodarki świata
bilans zagrożeń, możliwości i korzyści się gruntownie zmieni choć może
to potrwać nawet dziesięciolecia.

Jak dla mnie to cyniczna realpolityk balansowania przewidywanych zmian
zagrożeń i korzyści, teraz i w przyszłości.  Najpierw trzeba dożyć jutra
żeby przejmować się tym co przyniesie jutro.

--
A. Filip

Data: 2018-11-30 09:09:52
Autor: Pajdak
Chińczycy zaanektują Syberię
Data: 2018-11-30 13:15:00
Autor: Pisiorowy Escobar
Chińczycy zaanektują Syberię
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://wgospodarce.pl/informacje/57841-chinczycy-zaanektuja-syberie

jakiś nowe wcielenie zużytego papieru toaletowego ? :DDD
poprzednie wczymśtam już spalone ? :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-30 22:10:53
Autor: u2
W dniu 30.11.2018 o 13:15, kupa wcielenie papieru toaletowego pisze:
jakiś nowe wcielenie zużytego papieru toaletowego ?

jakiś:))))))))))))

Data: 2018-12-01 13:43:08
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 30.11.2018 o 13:15, kupa wcielenie papieru toaletowego pisze:
> jakiś nowe wcielenie zużytego papieru toaletowego ?

jakiś:))))))))))))

w sumie o tobie też pisałem :))))))))))))))))))))))))00

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-12-01 16:32:05
Autor: u2
Chińczycy zaanektują Syberię
W dniu 01.12.2018 o 13:43, kupa papiru do wyciru pisze:
w sumie o sobie też pisałem

Data: 2018-12-01 11:51:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 29 listopada 2018 23:42:11 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
[...]

To kiedy granica polsko-chińska na Uralu? ;)

Chińczycy zaanektują Syberię