Chińska solidarność narodowa... :}

Data: 2009-05-23 13:08:42
Autor: Tzva Adonai
Chińska solidarność narodowa... :}
Jeszcze silniejsza niż w Polsce...

***

Chen Fuchao przez kilka godzin stał na krawędzi mostu w Guangzhou w
południowych Chinach i groził, że skoczy. Mężczyzna chciał popełnić
samobójstwo, bo ma ogromne długi. Skoczyć nie zdołał. Z mostu zepchnął go
przechodzień zirytowany blokadą drogi i korkiem, który spowodował Chen. Zepchnąłem go, bo miałem tego dość - tłumaczył Lai Jiansheng, przechodzień,
który został uznany przez chińskie media za bohatera.

- Tacy skoczkowie są wielkimi egoistami. Ich czyny są sprzeczne z interesem
publicznym. Tak naprawdę nie mają odwagi, by się zabić. Chcą tylko zwrócić
uwagę władz na swoje problemy - mówił Lai. Gazeta "Beijing Morning Post"
zamieściła zdjęcia, na których widać, jak Lai salutuje po zepchnięciu Chena.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,6642166,Przechodzien_zepchnal_z_mostu_mezczyzne__ktory_grozil.html

--

Chińska solidarność narodowa... :}