Chiński cross 125

Data: 2014-07-22 08:18:27
Autor: Kapko
Chiński cross 125
Witam, wlasnie bawię sie przy moim crossie 125. Cross działał ostatnio ok, , ale pewnego dnia niechciał zapalić więc go rozebrałem razem z moim znajomym i wynieniliśmy mu na nowy cylinder i od razu nowy stożek gąbkowy po dotarciu cross jak mu sie przcisneło opór manetke na drodze to ładnie szedł ale jak zszedł z obrotów na biegu a potem z powrotem chciałem mu dodać gazu to nie chciał sie wkręcać i sapał tak jakby z gaźnika i strzelał z niego dopiero po chwili czasu stania na wolnych obrotach zaczał sie wkręcać a teraz to wogóle nie chce wchodzić na obroty sapie cały czas z gażnika jak mu sie gazu doda. Co to może być prosze o szybkie odpowiedzi bo już nie moge z tym :D

Data: 2014-07-24 07:18:34
Autor: MarcinJM
Chiński cross 125
W dniu 2014-07-22 10:18, Kapko pisze:
prosze o szybkie odpowiedzi bo już nie moge z tym :D

Przykre jest to, ze za 10, 15 lat trzon spoleczenstwa beda stanowic takie niedorozwoje.
Na szczeście bede mial juz 55-60 lat, wiec bede mial to calkowicie w dupie.
A żeby nie stracic kontaktu z jezykiem polskim zbieram książki. Takie zwykłe. Papierzane.

MarcinJM      gg: 978510    http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

Chiński cross 125