Chiński syf!

Data: 2009-12-29 19:23:56
Autor: Lorn
Chiński syf!
Syf, ale tani... Czy warto napychać partyjne kieszonki? Od dawna już bojkotuję Chińskie produkty, unikając przez to wielu schorzeń... :> Buciki doprowadziły pewną damę do nieodwracalnych zmian skórnych. Naczynia kuchenne rakotwórcze, mleko dla naszych pociech rakotwórcze, w najlepszym wypadku uszkadzające nerki. Wolę dać dziesięć złociszy więcej, ale mam pewność jakości... Parasol... Bez porównania z naszymi:> Ten shit chiński zwija się przy byle pierdnięciu...

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-29 19:30:30
Autor: abc
Chiński syf!
[...]

Ponad sto lat temu w zaborze pruskim inspirowani przez endecję Polacy
wiedzieli co trzeba robić. Ujęli to w lapidarnym haśle: "Swój do swego po
swoje". W ten sposób wygrali "najdłuższą wojnę nowoczesnej Europy"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Najd%C5%82u%C5%BCsza_wojna_nowoczesnej_Europy

Data: 2009-12-29 19:45:55
Autor: Lorn
Chiński syf!
abc pisze:
[...]

Twoje ograniczenie i zaskakujące wręcz odwołanie do czasów zamierzchłych jest godne podziwu :> Uświadomiłeś sobie już w którym wieku funkcjonujesz? :>

Data: 2009-12-29 10:51:16
Autor: zbig
Chiński syf!
On 29 Gru, 19:45, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
abc pisze:

> Ponad sto lat temu w zaborze pruskim inspirowani przez endecj Polacy
> wiedzieli co trzeba robi . Uj li to w lapidarnym ha le: "Sw j do swego po
> swoje". W ten spos b wygrali "najd u sz wojn nowoczesnej Europy"
>http://pl.wikipedia.org/wiki/Najd%C5%82u%C5%BCsza_wojna_nowoczesnej_E...

Twoje ograniczenie i zaskakuj ce wr cz odwo anie do czas w zamierzch ych
jest godne podziwu :> U wiadomi e sobie ju w kt rym wieku
funkcjonujesz? :>

            Prezydencki wy cig.http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Co za muł.
Sprawdziłem wszystkie swoje sprzety.
Electrolux, Rowenta, Bosch - wszystko made in Poland.
Oczywiście komuch bedzie twierdził, ze nic z tego nie mamy. Ale  ci ,
ktorzy to produkuja pobieraja pensje.

Data: 2009-12-29 20:02:29
Autor: Lorn
Chiński syf!
abc pisze:

[...]

Ty też o sowieckiej prowokacji? :)

Data: 2009-12-29 19:55:29
Autor: abc
Chiński syf!
Twoje ograniczenie i zaskakujące wręcz odwołanie do czasów zamierzchłych
jest godne podziwu :> Uświadomiłeś sobie już w którym wieku funkcjonujesz?
:>

Średniowiecze, to okres między pierwszym, a drugim przyjściem Chrystusa na
Ziemię.  Jak wskazują Znaki, obaj funkcjonujemy pod koniec Średniowiecza.

Data: 2009-12-29 20:01:29
Autor: Lorn
Chiński syf!
abc pisze:
[...]

Kiedy nastąpiło drugie przyjście na świat Chrystusa? :> Gdyby tak Ciebie nie było i Tobie podobnych jak również tej otoczki świętości... To nie byłoby średniowiecza? :> Do Twojej świadomości... Nie jestem ateistą :>

Data: 2009-12-29 20:10:40
Autor: abc
Chiński syf!
[...]

Jeszcze nie nastąpiło. Napisałem, że funkcjonujemy   p o d   k o n i e c
Średniowiecza.

Data: 2009-12-29 20:23:16
Autor: Lorn
Chiński syf!
abc pisze:
[...]

Napisałeś: "Średniowiecze, to okres między pierwszym, a drugim przyjściem Chrystusa na Ziemię.' Gdzie tu... Pod koniec średniowiecza? :> Znasz datę przyjścia na świat Chrystusa? :> To był początek średniowiecza? :> Pod koniec... W takim razie, kiedy objawi nam się mesjasz?

Data: 2009-12-29 20:41:43
Autor: abc
Chiński syf!
[...]

Pierwsze przyjście Chrystusa (Mesjasza) już miało miejsce 2009 lat temu i od
tamtego wydarzenia liczymy lata w naszym kalendarzu.

Drigie przyjście Chrystusa jeszcze nie miało miejsca.

Średniowiecze, to okres między pierwszym, a drugim przyjściem Chrystusa.
Ono jeszcze trwa, bo drugie przyjście Chrystusa jeszcze nie miało miejsca.

Jak wskazują Znaki, drugie przyjście Chrystusa jest już bliskie, więc żyjemy
pod koniec Średniowiecza.

Data: 2009-12-29 21:19:58
Autor: Lorn
Chiński syf!
abc pisze:
[...]

Tak.

Drigie przyjście Chrystusa jeszcze nie miało miejsca.

Kiedy nastąpi?

Średniowiecze, to okres między pierwszym, a drugim przyjściem Chrystusa.

Możesz przytoczyć mi zapis z nowego/starego testamentu? :>

Ono jeszcze trwa, bo drugie przyjście Chrystusa jeszcze nie miało miejsca.

Kiedy nastąpi to przyjście? :>

Jak wskazują Znaki, drugie przyjście Chrystusa jest już bliskie, więc żyjemy
pod koniec Średniowiecza.

Bliskie... Czyli kiedy? Jak zabłyśnie na niebie wybuch supernowej? Czy papieżem zostanie 'innego koloru niż biały'? :>

Data: 2009-12-29 22:02:23
Autor: abc
Chiński syf!
[...]

Apokalipsa już trwa. Wielki ucisk szatana wzmaga sie.  Po jego kulminacji
szatan zostanie zamkniety na tysiac lat.

"Potem ujrzałem anioła, zstępującego z nieba, który miał klucz od Czeluści i
wielki łańcuch w ręce. I pochwycił Smoka, Węża starodawnego, którym jest
diabeł i szatan, i związał go na tysiąc lat.

I wtrącił go do Czeluści, i zamknął, i pieczęć nad nim położył, by już nie
zwodził narodów, aż tysiąc lat się dopełni. A potem ma być na krótki czas
uwolniony."(Ap 20:1-3)

Data: 2009-12-29 22:33:14
Autor: Lorn
Chiński syf!
abc pisze:
[...]

Fascynujące. To poniżej ma na to wskazywać?

[...]

Tysiąc lat... Czyli co? :> W między czasie nie było wojen? :> Nie zwodził narodów? Czy Ty aby nie opacznie rozumiesz pisemko?

Data: 2009-12-30 07:40:36
Autor: abc
Chiński syf!
[...]

Chodzi o tysiąc lat  po drugim przyjściu Chrystusa.   To wtedy, gdy Chrystus
przyjdzie po raz drugi, szatan zostanie zamknięty na tysiąc lat.

Data: 2009-12-29 19:42:52
Autor: Jadrys
Chiński syf!
W dniu 2009-12-29 19:23, Lorn pisze:
[...]

No tak.. Tylko gdzie są te nasze towary? Np. w sklepach z AGD już kilkanaście lat nie widziałem nic z napisem "Made IN Poland".

Data: 2009-12-29 19:53:17
Autor: Lorn
Chiński syf!
Jadrys pisze:
[...]

Co widziałeś z AGD Made in Poland? :> Pralkę 'polar'? Ewentualnie wzmacniacz Diory? :> Nie mowa tu o elektronice, chociaż słusznie zauważyłeś... Do tej pory posiadam sprzęt sony na podzespołach japońskich i ma się bardzo dobrze :> Nie tylko My, ale również inne kraje powinny wrócić do własnej produkcji. Pozostawiając Chinom kopiowanie technologi... Niech się kiszą? :>

Data: 2009-12-29 20:20:30
Autor: Jadrys
Chiński syf!
W dniu 2009-12-29 19:53, Lorn pisze:
Jadrys pisze:
[...]

Tu już nawet nie chodzi o elektronikę, a o zwykłe garnki, czajniki czy zastawę stołową.. już chyba od szukam i nie mogę znaleźć czajnika z dobrym (głośnym) gwizdkiem. - widać dla "chinoli" wyprodukowanie czegoś takiego jak porządny gwizdek jest zbyt trudne.

Data: 2009-12-29 20:29:23
Autor: Lorn
Chiński syf!
Jadrys pisze:
[...]

To dlaczego wyskoczyłeś z elektroniką? :>

już chyba od szukam i nie mogę znaleźć czajnika z dobrym (głośnym) gwizdkiem. - widać dla "chinoli" wyprodukowanie czegoś takiego jak porządny gwizdek jest zbyt trudne.

Nie trudne... Może gwizdać pod niebiosa, ale tylko przez kilka dni... Jakość... O tym mowa. :> Mowa również, o tym żeby Nasze rodzime firmy nie przerzucały produkcji do Chin. Jakość mierna, funkcjonalność badziewna, a materiały wykorzystane do produkcji chorobotwórcza. :> Wolisz zaoszczędzić parę zł.?

Data: 2009-12-30 22:22:38
Autor: Jadrys
Chiński syf!
Jadrys pisze:
[...]

Z jaką elektronika? Sprzęt AGD to nie tylko elektronika.

[...]

Nic nie chcę zaoszczędzać, bo to w wielu przypadkach oszczędność pozorna.. Po prostu kupuje "Chińszczyznę" bo nie mam wyboru.

Data: 2009-12-29 20:33:56
Autor: - heÂŽsk -
Chiński syf!
On Tue, 29 Dec 2009 20:20:30 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

[...]

 skoro tak to dlaczego kupujemy ten szajs ?

--

 HeSk

Data: 2009-12-30 22:27:21
Autor: Jadrys
Chiński syf!
W dniu 2009-12-29 20:33, - heÂŽsk - pisze:
[...]

Jak wyżej.. Po prostu - często nie mamy wyboru.

Data: 2009-12-30 02:53:46
Autor: zbig
Chiński syf!
On 29 Gru, 20:20, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

dobrym (głośnym) gwizdkiem. - widać dla "chinoli" wyprodukowanie czegoś
takiego jak porządny gwizdek jest zbyt trudne.

Czajnik z gwizdkiem????
Może lepiej samowar?
Kto top tego  jeszcze uzywa?
Chyba moja teściowa.
Najwygodniejsze i najtańsze w użyciu sa czajniki bezprzewodowe.

Data: 2009-12-30 22:24:59
Autor: Jadrys
Chiński syf!
W dniu 2009-12-30 11:53, zbig pisze:

[...]

Tak, oczywiście. Tylko że one wymagają prądu elektrycznego, a tu gdzie mieszkam sa bardzo często problemy z dostawami prądu.

Data: 2009-12-29 23:24:36
Autor: swstr
Chiński syf!
[...]

chiny  sa technologicznie bardziej zaawansowane niz polska
obrazki nt. pracy w chinach pokazywane dosc czesto w TV gdzie dzieci tyraja za
miske ryzu , maja tyle wspolnego z rzeczywistoscia co inne obrazki pokazywane w
US gdzie polski rolnik jedzie chuda szkapa ciagnaca rozpadajacy sie woz

faktycznie mozna wyciagnac takie wnioski ale tylko przez konsumenta kupujacego
najtanszy produkt konsumencki typu tania torebka , tania elektronika , tanie
pierdoly , to sie sprzedaje i na tym importerzy zarabiaja po 1000% , to kupuja
konsumenci , jesli ktos chce kupic ciut lepszy sprzet to jest on dostepny z chin
za odpowiednia cene adekwatna do jakosci , jaka cena taka jakosc , roznica w
koszcie pracy chiny - polska jest naprawde niewielka , juz dzis w takim tajwanie
kosz pracownika jest wyzszy niz w polsce , konkurencja sie dopiero zacznie za kilka lat :)

jak sejm bedzie sie dalej tak opierdalal to dla polskiego producenta bedzie
jeszcze gorzej

--

Chiński syf!