Chiński syf!

Data: 2009-12-29 19:42:52
Autor: Jadrys
Chiński syf!
W dniu 2009-12-29 19:23, Lorn pisze:
Syf, ale tani... Czy warto napychać partyjne kieszonki? Od dawna już bojkotuję Chińskie produkty, unikając przez to wielu schorzeń... :> Buciki doprowadziły pewną damę do nieodwracalnych zmian skórnych. Naczynia kuchenne rakotwórcze, mleko dla naszych pociech rakotwórcze, w najlepszym wypadku uszkadzające nerki. Wolę dać dziesięć złociszy więcej, ale mam pewność jakości... Parasol... Bez porównania z naszymi:> Ten shit chiński zwija się przy byle pierdnięciu...

No tak.. Tylko gdzie są te nasze towary? Np. w sklepach z AGD już kilkanaście lat nie widziałem nic z napisem "Made IN Poland".

Data: 2009-12-29 19:53:17
Autor: Lorn
Chiński syf!
Jadrys pisze:
[...]

Co widziałeś z AGD Made in Poland? :> Pralkę 'polar'? Ewentualnie wzmacniacz Diory? :> Nie mowa tu o elektronice, chociaż słusznie zauważyłeś... Do tej pory posiadam sprzęt sony na podzespołach japońskich i ma się bardzo dobrze :> Nie tylko My, ale również inne kraje powinny wrócić do własnej produkcji. Pozostawiając Chinom kopiowanie technologi... Niech się kiszą? :>

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-29 20:20:30
Autor: Jadrys
Chiński syf!
W dniu 2009-12-29 19:53, Lorn pisze:
Jadrys pisze:
[...]

Tu już nawet nie chodzi o elektronikę, a o zwykłe garnki, czajniki czy zastawę stołową.. już chyba od szukam i nie mogę znaleźć czajnika z dobrym (głośnym) gwizdkiem. - widać dla "chinoli" wyprodukowanie czegoś takiego jak porządny gwizdek jest zbyt trudne.

Data: 2009-12-29 20:29:23
Autor: Lorn
Chiński syf!
Jadrys pisze:
[...]

To dlaczego wyskoczyłeś z elektroniką? :>

już chyba od szukam i nie mogę znaleźć czajnika z dobrym (głośnym) gwizdkiem. - widać dla "chinoli" wyprodukowanie czegoś takiego jak porządny gwizdek jest zbyt trudne.

Nie trudne... Może gwizdać pod niebiosa, ale tylko przez kilka dni... Jakość... O tym mowa. :> Mowa również, o tym żeby Nasze rodzime firmy nie przerzucały produkcji do Chin. Jakość mierna, funkcjonalność badziewna, a materiały wykorzystane do produkcji chorobotwórcza. :> Wolisz zaoszczędzić parę zł.?

Data: 2009-12-30 22:22:38
Autor: Jadrys
Chiński syf!
Jadrys pisze:
[...]

Z jaką elektronika? Sprzęt AGD to nie tylko elektronika.

[...]

Nic nie chcę zaoszczędzać, bo to w wielu przypadkach oszczędność pozorna.. Po prostu kupuje "Chińszczyznę" bo nie mam wyboru.

Data: 2009-12-29 20:33:56
Autor: - heÂŽsk -
Chiński syf!
On Tue, 29 Dec 2009 20:20:30 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

[...]

 skoro tak to dlaczego kupujemy ten szajs ?

--

 HeSk

Data: 2009-12-30 22:27:21
Autor: Jadrys
Chiński syf!
W dniu 2009-12-29 20:33, - heÂŽsk - pisze:
[...]

Jak wyżej.. Po prostu - często nie mamy wyboru.

Data: 2009-12-30 02:53:46
Autor: zbig
Chiński syf!
On 29 Gru, 20:20, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

dobrym (głośnym) gwizdkiem. - widać dla "chinoli" wyprodukowanie czegoś
takiego jak porządny gwizdek jest zbyt trudne.

Czajnik z gwizdkiem????
Może lepiej samowar?
Kto top tego  jeszcze uzywa?
Chyba moja teściowa.
Najwygodniejsze i najtańsze w użyciu sa czajniki bezprzewodowe.

Data: 2009-12-30 22:24:59
Autor: Jadrys
Chiński syf!
W dniu 2009-12-30 11:53, zbig pisze:

[...]

Tak, oczywiście. Tylko że one wymagają prądu elektrycznego, a tu gdzie mieszkam sa bardzo często problemy z dostawami prądu.

Chiński syf!