Chinski system, nadzieja polskich postkomuchow zaczyna pekac.

Data: 2012-06-05 19:39:46
Autor: Observatore
Chinski system, nadzieja polskich postkomuchow zaczyna pekac.
...Szczegolnie zla wiadomosc dla Adasia M. i Putina.

http://jeznach.nowyekran.pl/post/64294,ucieczka-chinskich-szczurow

* Ucieczka chińskich szczurów

System chiński zaczyna pękać, a partyjne szczury coraz częściej wysyłają swe rodziny i majątki za granicę. Krótka analiza zjawiska.*

Data: 2012-06-05 21:57:31
Autor: JurekD
W dniu 2012-06-05 21:39,  Observatore pisze:
[...]

Tylko ty obsrywator wiesz ze chinczykow jest 1.3 milarda i to liczone chyba bez hong-kongu makao i taiwanu ?

A milionerow dolarowych jest wiecej niz liczy nas obesrany rodzinny kraj.

Data: 2012-06-05 20:09:46
Autor: Observatore
JurekD <igor@b.com> napisał(a):
> [...]

A milionerow dolarowych jest wiecej niz liczy nas obesrany rodzinny kraj.

wiem. Ale  mi chodzi o cos innego. Sytem chinski, przejscia od  komunizmu do
tzw. kapitalizmu - oligarchicznego, nie wytrzymuje jednak proby czasu i sie zalamuje. Sukcesem tego systemu sa bardzo zainteresowani ludzie ktorzy maja wladze w Polsce od tzw. transformacji ustrojowej ( szczegolnie A. Michnik - wielki wizjoner:)).

Wkleilem ten tekst, bo naprawde ciekawy. Rosyjscy oligarchowie postepuja identycznie jak ci chinscy - lokuja kapital i rodziny poza krajem.

Warto to sledzic, bo polscy oligarchowie robia podobnie. Vincet przeciez chcial juz dawno kupowac bilety lotnicze dla swojej rodziny, zreszta podobnie jak niektorzy dyrektorzy pracujacy w sektorze bankowym.

Data: 2012-06-05 20:15:20
Autor: MH
Chinski system, nadzieja polskich postkomuchow zaczyna pekac.
 Observatore <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): Ale  mi chodzi o cos innego. Sytem chinski, przejscia od  komunizmu do
tzw. kapitalizmu - oligarchicznego, nie wytrzymuje jednak proby czasu i sie zalamuje.

Buahaha..., jak ty coś czubie pierdolniesz to można boki zrywać...

MH

--

Chinski system, nadzieja polskich postkomuchow zaczyna pekac.