Chińskie Ledowe - ktoś już testował ?

Data: 2009-12-06 20:45:58
Autor: Michał
Chińskie Ledowe - ktoś już testował ?
Witam,

czytam własnie o xenonach, a tak mi wpadło do głowy:
czy któś już testował (lub widział):

-halogeny led
-kródkie led
-długie led (to coś co występuje "w xenonie" jako bi-xenon ?)
-i mamy chyba 4 rodzaj swiateł teraz "do jazdy dziennej" ?

a i postojowe ;)

sekunda 5 rodzajów świteł mamy mieć (no... 4 bo halogeny to dodatek) ?

pozdrawiam.

Data: 2009-12-06 22:11:12
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik  Michał napisał:

[...]

W którymś Audi możesz sobie zamówić jako opcja właśnie ledowe reflektory.
Czy ktoś to testował ? gdzieś kiedyś czytałem że lepsze niż żarówka żarowa, ale jeszcze gorsze niż xenon. Ciekawe jak z trwałością takich diod mocy w reflektorach ??

Sam mam w rowerze zmontowane własnoręcznie reflektorki sztuk 2 na jakichś chińskich diodach z driverami i kolimatorami kupionymi od jednego gościa na allegro i świecą tak że można spokojnie 30km/h jechać po lesie :) oczywiście w nocy.

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-07 01:17:47
Autor: czak norris
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.pl> napisał w wiadomości news:hfh6lh$ak1$1achot.icm.edu.pl...

[...]

R8 konkretnie, na żywo nie miałem okazji, z testów AFAIR mocniejsze i bardziej białe światło niż xenon, gorzej z jego rozłożeniem, zasięgiem i równomiernością świecenia...

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Data: 2009-12-06 22:26:18
Autor: J.F.
Chińskie Ledowe - ktoœ już testował ?
On Sun, 6 Dec 2009 20:45:58 +0000 (UTC),   Michał wrote:
czytam własnie o xenonach, a tak mi wpadło do głowy:
czy któś już testował (lub widział):

IMO to jeszcze troche za wczesnie na LEDowe swiatla duzej mocy.

[...]

W zasadzie .. przy jakiejs matrycy led, to mozna by sie pokusic zeby
bylo 5 swiatel w jednym ..

J.

Data: 2009-12-06 22:31:20
Autor: Arbiter
Chińskie Ledowe - kto? już testował ?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:068oh5dfl5494u5n1oau4uh36fc3v1kenk4ax.com...

W zasadzie .. przy jakiejs matrycy led, to mozna by sie pokusic zeby
bylo 5 swiatel w jednym ..

są matryce, ale ta akurat chyba realizuje tylko swiatła "dziennie"
http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/17128.Hella.FF1000

i swiatła prawdopodobnie mijania+drogowe
http://pojazdyelektryczne.arbiter.pl/zdjecie/15612.Nissan.cube

Data: 2009-12-06 23:30:54
Autor: J.F.
On Sun, 6 Dec 2009 22:31:20 +0100,  Arbiter wrote:
[...]

Ta nie ma optyki, wiec swiecic bedzie byle jak. Krotkie z tego nie
wyjda.

Cos podobnego tylko malutkiego mialem na mysli, przed tym soczewka, no i zapalajac odpowiednie diody na matrycy mozna ksztaltowac wiazke. J.

Data: 2009-12-07 00:01:25
Autor: Przemek V

Użytkownik " Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfh566$a7m$1inews.gazeta.pl...
Witam,

czytam własnie o xenonach, a tak mi wpadło do głowy:
czy któś już testował (lub widział):

-halogeny led
-kródkie led

Lexus LS600h ma od ponad 2 lat światła mijania z LEDów

Data: 2009-12-07 02:00:42
Autor: Grejon
Chińskie Ledowe - ktoś już te stował ?
  Michał pisze:

-kródkie

:(

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-12-07 01:10:13
Autor: Michał
Chińskie Ledowe - ktoś już testował ?
> -kródkie

:(

masz mnie, krótkie ;)

nigdy nie byłem dobry w te klocki :) i w żadnym języku mi to nie idzie :)

pozdrawiam.

--

Chińskie Ledowe - ktoś już testował ?