Chinskie opony

Data: 2010-03-29 03:20:58
Autor: lzepolak
Chinskie opony
Hej,
W aucie, ktore kupilem, poprzedni wlasciciel wsadzil chinskie opony
(letnie). Jezdzily nawet ok, bieznik jest jeszcze gleboki, ale po
zimie (ktora przejezdzilem na zimokwach Goodyeara) tych bubli nie da
sie wywazyc :/ Na kierownicy czuc drgania przy 100-120km/h. Alufelgi
sprawdzalem, sa proste, na maszynie wyraznie widac ze to opona "lata".
Problem w tym, ze komplet przyzwoitych niskoprofilowych 16-tek (akurat
takie wchodza na fabryczne alufelgi) swoje kosztuje. Czy kupno 2
porzadnych opon i zamontowanie ich na przod wystarczy zeby
wyeliminowac problem drgan? Wiem, ze najlepiej oczywiscie byloby kupic
4...
Pozdrawiam,

Data: 2010-03-29 10:32:59
Autor: to
Chinskie opony
lzepolak wrote:

[...]

Na tej grupie dowiedziałem się, że bardzo kreatywnym rozwiązaniem takiej sytuacji jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym. Może i Ty spróbujesz?

Czy kupno 2
porzadnych opon i zamontowanie ich na przod wystarczy zeby wyeliminowac
problem drgan?

Problem drgań pewnie w ten sposób wyeliminujesz, ale masz duża szansę na problem z drzewem, szczególnie, gdy będzie mokro.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-29 12:35:35
Autor: krzysiek82
Chinskie opony
lzepolak pisze:
Hej,
W aucie, ktore kupilem, poprzedni wlasciciel wsadzil chinskie opony
(letnie).

opony dzielą się na chińskie i produkowane w chinach.
Jakie są te twoje?

--
krzysiek82

Data: 2010-03-29 03:38:14
Autor: lzepolak
Chinskie opony
On Mar 29, 12:35 pm, krzysiek82 <s...@user.pl> wrote:

opony dzielą się na chińskie i produkowane w chinach.
Jakie są te twoje?

Wymyslone i stworzone w 100% przez chinska mysl techniczna (moze
rzezbe bieznika najwyzej gdzies podpatrzyli). Zacna marka Kingstar :).

Data: 2010-03-29 12:44:30
Autor: news.home.net.pl
Chinskie opony

Uzytkownik "lzepolak" <lzepolak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:5f9183ba-2d27-4443-b785-01b3e7b0c530r1g2000yqj.googlegroups.com...
[...]
################
Jest moze kilka problemów:
- przy napedzie na przód lepsze opony daje sie na tylna os,
- przy ABS'ie, gdy sa gorsze opony na którejs z osi to droga hamowania jest taka jak przy tych gorszych oponach, czyli moze byc "BUUMM"
TaPik

Data: 2010-03-29 12:47:29
Autor: Grzegorz Prędki
Chinskie opony

- przy ABS'ie, gdy sa gorsze opony na którejs z osi to droga hamowania jest taka jak przy tych gorszych oponach, czyli moze byc "BUUMM"

Udowodnij.

Data: 2010-03-29 13:54:56
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
Dnia 29.03.2010 news.home.net.pl <kompik@post.pl> napisał/a:

- przy napedzie na przód lepsze opony daje sie na tylna os,

Bo ?
- przy ABS'ie, gdy sa gorsze opony na którejs z osi to droga hamowania jest taka jak przy tych gorszych oponach, czyli moze byc "BUUMM"

Bo ? --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 13:00:33
Autor: kamil
Chinskie opony

"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnhr158g.517.karmmniechloru.net...
Dnia 29.03.2010 news.home.net.pl <kompik@post.pl> napisał/a:

- przy napedzie na przód lepsze opony daje sie na tylna os,

Bo ?

Bo 87% gospodyn z Gdanska poczuje na kierownicy, kiedy z przodem cos niedobrego sie dzieje, a zanim zorientuje sie ze dupa ich wyprzedza, bedzie juz za pozno.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 14:27:17
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
Dnia 29.03.2010 kamil <kamil@spam.com> napisał/a:

[...]

A jak już te 87% gospodyń poczuje, że auto nie skręciło to dokręci
kierownicę bardziej. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 13:28:33
Autor: kamil
Chinskie opony

"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnhr1755.517.karmmniechloru.net...

[...]

Producenci opon, eksperci moto i setki testow dowodza czegos innego. Ale oczywiscie masz prawo do wlasnej opinii.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 14:50:36
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
[...]

Przedstaw proszę wyniki pierwszej setki testów. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 14:40:10
Autor: kamil
Chinskie opony

"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnhr18gs.517.karmmniechloru.net...
[...]

http://www.michelinman.com/tire-care/tire-basics/

Where should you put two new tires?

Pozostale 99 wygoogluj sobie sam.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 15:43:41
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
[...]

Powołałeś się na setki testów. Go ahead, make my day. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 14:45:26
Autor: kamil
Chinskie opony

"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnhr1bkd.517.karmmniechloru.net...
[...]

Nie obraz sie Misiu, ale mam ciekawsze zajecia, niz dyskusje z trollami w usenecie.  Do tego zdecydowanie zbyt dlugo z usenetu korzystam, zeby sie w pyskowki wdawac.

 Results 1 - 10 of about 57,200 for lepsze opony na tyl. (0.29 seconds)  - tu masz 57.200 wynikow do przejrzenia, nawet wiecej niz oczekiwales.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 06:47:44
Autor: Gom
Chinskie opony
On 29 Mar, 15:45, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
Results 1 - 10 of about 57,200 for lepsze opony na tyl. (0.29 seconds)  -
tu masz 57.200 wynikow do przejrzenia, nawet wiecej niz oczekiwales.

... a potem wspomniane 89% gospodyń bierze najnowszy numer MOTORU,
który mąż zostawił w toalecie i trakcie lektury znajduje artykuł,
który nakazuje montaż nowych opon na przedniej osi. I komu tu
wierzyć? ;-)

--
Gom

Data: 2010-03-29 14:53:16
Autor: kamil
Chinskie opony

"Gom" <gomspam@gmail.com> wrote in message news:b9a3fd07-0425-4aa7-858e-1a5971ef573fr1g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

No patrz, trudny dylemat komu wierzyc. Kiblowej gazetce, czy Michelin.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 16:33:51
Autor: J.F.
Chinskie opony
On Mon, 29 Mar 2010 06:47:44 -0700 (PDT),  Gom wrote:
[...]

Spytac meza lub ojca, bo maz moze miec za male doswiadczenie.

Na lato lepsze mozna zaryzykowac na przod, ale pod warunkiem ze "gorsze" nie oznacza "zle".

J.

Data: 2010-03-29 15:50:28
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
Dnia 29.03.2010 kamil <kamil@spam.com> napisał/a:
Pozostale 99 wygoogluj sobie sam.

Powołałeś się na setki testów. Go ahead, make my day.

Nie obraz sie Misiu,

W ten sposob zwracaj się do swojego kochanka.
ale mam ciekawsze zajecia, niz dyskusje z trollami w usenecie.  Do tego zdecydowanie zbyt dlugo z usenetu korzystam, zeby sie w pyskowki wdawac.

Co nie przeszkadza Ci w generalizowaniu i pisaniu glupot.
 Results 1 - 10 of about 57,200 for lepsze opony na tyl. (0.29 seconds)  - tu masz 57.200 wynikow do przejrzenia, nawet wiecej niz oczekiwales.

Proponuje pocwiczyc, pojeździć. JA zdecydowanie wolę mieć lepsze opony z
przodu. Trudniej się walczy z podsterownością IMHO. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 14:52:55
Autor: kamil
Chinskie opony
"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnhr1c14.517.karmmniechloru.net...
[...]

 Results 1 - 10 of about 57,200 for lepsze opony na tyl. (0.29 econds)  -
tu masz 57.200 wynikow do przejrzenia, nawet wiecej niz oczekiwales.

Proponuje pocwiczyc, pojeździć. JA zdecydowanie wolę mieć lepsze opony z
przodu. Trudniej się walczy z podsterownością IMHO.

Mialem kilka mocnych FWD, mam mocne AWD i zdecydowanie wole dobre opony z tylu. Latwiej tyl wyrzucic i poprowadzic nim auto, w przypadku kiedy przednie opony sa kiepskie, niz walczyc z dupa uciekajaca od kraweznika do kraweznika.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 15:56:20
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
[...]

Zeby wrzucić dupę auta to wypadałoby mieć trochę przyczepnosci na
przedniej osi. Chyba, ze jak juz jest źle to ciagniesz reczny co przy
wiekszych predkosciach jest kiepskim pomyslem. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 14:50:52
Autor: Wycior
Chinskie opony
Czyli co, lepiej mieć lepsze opony na tył dlatego, że ludzie w większości przypadków jeżdzą jak sieroty?

Osobiście wolałbym mieć lepsza przyczepność z przodu, bo gdy mnie zacznie wyprzedzać dupa, to bardziej przyczepnym, ciągnącym auto przodem wyciagnę auto z poślizgu, prawda?

To co, zalecają gorsze rozwiązanie, bo z lepszego mało kto zdaje sobie sprawe?

--
Pzdr., Wycior

Data: 2010-03-29 14:36:27
Autor: kamil
Chinskie opony

"Wycior" <wyciorek69_cut_@wp.pl> wrote in message news:hoq8dc$cer$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Sugerujesz, ze nadsterownosc jest latwiejsza do opanowania od podsterownosci (szczegolnie w FWD)?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 15:45:01
Autor: Wycior
Chinskie opony
Sugerujesz, ze nadsterownosc jest latwiejsza do
opanowania od podsterownosci (szczegolnie w FWD)?

Nie.

Tylko, ze ja wolalbym miec lepsze opony na przedniej osi wpadajac w taki poslizg.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2010-03-29 14:45:50
Autor: kamil
Chinskie opony

"Wycior" <wyciorek69_cut_@wp.pl> wrote in message news:hoqb1u$kcr$1atlantis.news.neostrada.pl...
Sugerujesz, ze nadsterownosc jest latwiejsza do
opanowania od podsterownosci (szczegolnie w FWD)?

Nie.

Tylko, ze ja wolalbym miec lepsze opony na przedniej osi wpadajac w taki poslizg.

A wiekszosc woli w niego nie wpasc wcale, stad zaklada lepsze na tyl.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 15:51:15
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
[...]

A potem nie może się odhamować przed kims kto jednak kupił 4 dobre
opony. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 14:53:58
Autor: kamil
Chinskie opony

"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnhr1c2j.517.karmmniechloru.net...
[...]

Wiem, mnie tez to denerwuje. Nie ma tygodnia, zeby mi ktos w zderzak nie wjechal na swiatlach.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 15:57:13
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
[...]

Zacznij edukować usenetowe gospodynie ;->

Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 14:59:36
Autor: kamil
Chinskie opony

"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnhr1cdp.517.karmmniechloru.net...
[...]

I ludzi z Michelina. Przeslij im swoje CV z zalaczonym wydrukiem tej dyskusji, moze pojda po rozum do glowy i przestana glupoty plesc. W koncu co takie leszcze moga wiedziec o oponach, nie to co chlopaki z polskiego internetu. ;>

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 16:05:36
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
[...]

Chcesz powiedziec, że gorsza opona z przodu zahamuje lepiej niz lepsza ?
;-> --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 15:08:31
Autor: kamil
Chinskie opony
"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnhr1ctg.517.karmmniechloru.net...
[...]

;->

Co chcialem powiedziec, to juz powiedzialem kilka postow wyzej. Przecietny kierowca latwiej wyczuje podsterownosc i odpusci gaz (przy okazji dociazy przod i zwiekszy przyczepnosc), niz opanuje uciekajacy tyl.

Jako, ze autor watku pyta o takie podstawy, znaczy ze jest przecietnym kierowca i nie wyjezdzil 100 godzin na trackdayach.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 16:24:02
Autor: Maciej Leszczynski
Chinskie opony
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in news:hoqc91$h0u$1inews.gazeta.pl:

Przecietny kierowca latwiej wyczuje podsterownosc i odpusci gaz (przy
okazji dociazy przod i zwiekszy przyczepnosc), niz opanuje uciekajacy
tyl.

nic dodac nic ujac (zreszta dosw. kierowca tez mialby mniejszy problem z podsterownoscia niz nadsterownoscia, ale do tego drugiego w granicach w ktorych staje sie on juz duzym problemem rzadziej lub w ogole nie dopuszcza)

Data: 2010-03-29 18:05:21
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
[...]

Przy okazji odciąży tył i może mu auto zrobić niespodziankę przechodząc
od podsterowności w nadsterowność. ;)

Wydaje sie, iż odpowiednia konkluzja jest, że nie ma uniwersalnej
odpowiedzi i zależy to od preferencji kierowcy oraz posiadanego auta. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-30 13:03:03
Autor: kamil
Chinskie opony

"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnhr1ju1.517.karmmniechloru.net...
[...]

I wlasnie po to z tylu ma lepsze opony. ;)

Wydaje sie, iż odpowiednia konkluzja jest, że nie ma uniwersalnej
odpowiedzi i zależy to od preferencji kierowcy oraz posiadanego auta.

W ten sposob mozna kazdy temat sprowadzic do nieskonczonej liczby rozwiazan. A mowimy o jednym, polecanym przez zdaje sie wiekszosc ludzi zwiazanych z przemyslem motoryzacyjnym troche wiecej, niz "jezdze golfem i czytam peemesa".

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-30 19:21:12
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
Dnia 30.03.2010 kamil <kamil@spam.com> napisał/a:

[...]

... które odciążone nie pokażą pełni swoich możliwości i wykonają piruet
tak samo jak kiepskie opony ;-) I tak można w kółko.

P.S. Nie mam Golfa ;) --
Chloru ***XU10J4RS *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-31 12:03:51
Autor: kamil
Chinskie opony
"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnhr4co8.517.karmmniechloru.net...

.. które odciążone nie pokażą pełni swoich możliwości i wykonają piruet
tak samo jak kiepskie opony ;-) I tak można w kółko.

Wiec Ty sobie w kolko powtarzaj, a ja podpierajac sie tym co ludzie siedzacy w branzy od dziesiecioleci mowia zakoncze dyskusje.  ;)

P.S. Nie mam Golfa ;)

Tez nie, ale gralem kilka razy i nie wciagnelo mnie. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-31 23:31:03
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
Dnia 31.03.2010 kamil <kamil@spam.com> napisał/a:

[...]

A ja niedługo po prostu kupię 4 takie same, dobre opony ;-)
P.S. Nie mam Golfa ;)

Tez nie, ale gralem kilka razy i nie wciagnelo mnie. :)

Czym się różni Polo od Golfa ? Do Polo potrzebne są konie ;-) --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-04-01 11:21:31
Autor: kamil
Chinskie opony

"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnhr7fon.517.karmmniechloru.net...
[...]

No i to jest najlepsze, co mozna zrobic. Chociaz ja ostatnio eksperymentuje z innymi, zeby troche wiecej nadsterownosci dostac.

P.S. Nie mam Golfa ;)

Tez nie, ale gralem kilka razy i nie wciagnelo mnie. :)

Czym się różni Polo od Golfa ? Do Polo potrzebne są konie ;-)

Mechaniczne? :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-01 13:54:41
Autor: Krzysiek Kielczewski
Chinskie opony
On 2010-03-31, Adam 'Chloru' Drzewososki <karmmnie@chloru.net> wrote:

P.S. Nie mam Golfa ;)

Tez nie, ale gralem kilka razy i nie wciagnelo mnie. :)

Czym się różni Polo od Golfa ? Do Polo potrzebne są konie ;-)

Dzisiaj słyszałem: W Polo jest więcej koni.

Pzdr,
Krzysiek KIełczewski

Data: 2010-03-29 18:27:22
Autor: kakmar
Chinskie opony
[...]

A często ty ten uciekający tył widujesz? Bo obecnie produkowane
przednionapędowe econoboxy są już same z siebie bardzo podsterowne.
W kolejnych modelach żeby skręcić trzeba będzie się zatrzymać i obrócić,
co już niektórzy uskuteczniają na drogach.

Panom specom od bezpieczeństwa nie przeszkadza że wymieni się kilka
więcej zderzaków, ważne że nikt się na drzewie nie owinie, swoją drogą
jakoś się ostatnio nie widuje takich. Zapominają tylko że tutaj ciągle się rozjeżdża pieszych i może nie być tak łatwo.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-03-30 09:23:34
Autor: Jakub Witkowski
Chinskie opony
kamil pisze:

A potem nie może się odhamować przed kims kto jednak kupił 4 dobre
opony.

Wiem, mnie tez to denerwuje. Nie ma tygodnia, zeby mi ktos w zderzak nie wjechal na swiatlach.

Tygodnia??? Może jednak coś z tym twoim hamowanie jest nie tak?
Mnie nigdy nikt nie wjechał w zderzak (20 lat, ~400 kkm, W-wa, 3-miasto).

Data: 2010-03-30 10:29:22
Autor: J.F.
Chinskie opony
On Tue, 30 Mar 2010 09:23:34 +0200,  Jakub Witkowski wrote:
kamil pisze:
[...]

Ma superopony, superhamulce i superzderzak :-)

I pewnie jeszcze superprzyciemnione swiatla stop.

J.

Data: 2010-03-30 13:04:28
Autor: kamil
Chinskie opony

kamil pisze:
[...]

Mialem lexus style, ale ukradli to zakleilem czarna folia tuningowa z allegro.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-30 13:04:56
Autor: kamil
Chinskie opony

"Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote in message news:hos8tm$2a26$1news2.ipartners.pl...
kamil pisze:

[...]

Ironia wyskoczyla zza krzaka, ugryzla Cie w dupe, uciekla z kawalkiem spodni w zebach, a Ty stoisz i zastanawiasz sie co to bylo.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-30 15:19:15
Autor: J.F.
Chinskie opony
On Tue, 30 Mar 2010 13:04:56 +0100,  kamil wrote:
[...]

Ironia ironią, ale w koncu jak to jest naprawde ? Kupuja ludzie rozne opony a na razie nikt w ciebie nie wjechal ? J.

Data: 2010-03-30 16:55:26
Autor: kamil
Chinskie opony

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:6du3r59h5pdip835h7qprajfq5oh7c748m4ax.com...
[...]

Wjechal raz, na prostej. Reszta pewnie nie jezdzi na granicy przyczepnosci, gdzie roznica miedzy dobrymi oponami na przedniej i tylnej osi bedzie wyraznie widoczna.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-29 15:06:05
Autor: Krzysiek Kielczewski
Chinskie opony
On 2010-03-29, Wycior <wyciorek69_cut_@wp.pl> wrote:

Osobiœcie wola³bym mieÌ lepsza przyczepnoœÌ z przodu, bo gdy mnie zacznie wyprzedzaÌ dupa, to bardziej przyczepnym, ci¹gn¹cym auto przodem wyciagnê auto z poœlizgu, prawda?

Raczej nie wyciągniesz - droga to nie płyta lotniska, w zdecydowanej
większości przypadków nie będziesz miał miejsca na wyciąganie. Po za tym
jak depniesz to odciążysz przód i masz sporą szansę, że zaczną Ci się
ślizgać wszystkie cztery koła.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-29 15:06:13
Autor: J.F.
Chinskie opony
On Mon, 29 Mar 2010 14:50:52 +0200,  Wycior wrote:
[...]

Zapewne sie mylisz. Zapewne sam jezdzisz jak sierota i zanim cos wyciagniesz to wjedziesz
do rowu tylem :-)

Dopoki nie sprobujesz to sie nie dowiesz, niestety, sprzyjajace
warunki to dopiero za 8 miesiecy.

J.

Data: 2010-03-29 15:10:20
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
Dnia 29.03.2010 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

[...]

Proponuje odwiedzić Miedzianą Górę albo Wyrazów. Odpowiednie warunki
prawie przez cały rok. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 17:31:48
Autor: J.F.
Chinskie opony
On Mon, 29 Mar 2010 15:10:20 +0200,  Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:
[...]

Sprobowac mozna, choc imo sprzyjajace warunki w tym przypadku to
rzesisty deszcz :-)

J.

Data: 2010-03-29 18:02:44
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
[...]

Wystarczy, ze lekko pokropi. Sprawdzone. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 15:19:28
Autor: Wycior
Chinskie opony
Dopoki nie sprobujesz

Próbowałem nie raz (i nie 100).

to sie nie dowiesz

Wydawało mi się, że wiem.

I zauważyłem właśnie tyle, że przy poślizgu nadsterownym jest możliwość wyciągnięcia albo przynajmniej zapobiegnięcia obróceniu się samochodu (FWD)

Data: 2010-03-29 17:18:21
Autor: J.F.
Chinskie opony
On Mon, 29 Mar 2010 15:19:28 +0200,  Wycior wrote:
[...]

Ze 100% skutecznoscia ? Zawsze ci sie uda, bez wczesniejszego treningu
na danej trasie tez ? J.

Data: 2010-03-31 23:47:56
Autor: jerzu
Chinskie opony
On Mon, 29 Mar 2010 15:19:28 +0200, "Wycior" <wyciorek69_cut_@wp.pl>
wrote:

Próbowałem nie raz (i nie 100).

Na parkingu przed hipermarketem?

Wydawało mi się, że wiem.

I zauważyłem właśnie tyle, że przy poślizgu nadsterownym jest możliwość wyciągnięcia albo przynajmniej zapobiegnięcia obróceniu się samochodu (FWD)

Na drodze możesz mieć za mało miejsca, albo też zbyt wielu
"przeciwników". Sprawdzone na własnej skórze w lutym.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-03-29 15:32:43
Autor: CeSaR
Chinskie opony
- przy napedzie na przód lepsze opony daje sie na tylna os,

Bo ?

A wydawałoby się że taki inteligentny..... I nie wie...... Oj Chloru Chloru...........
Skup się: masz autko z napędem na przód. Znaczy silnik napędza koła przednie, koła się kręcą, asfalt szorstki jest? Jest! Czyli koła się zużywają.
Hamulce też trochę bardziej jakby działają na przód. Asfalt szorstki jest? Jest! No i co? No i wnioski nasuwają się same!!!!!
Nie po to ktoś wydawał kasę na nowe, lepsze opony, żeby je teraz o ten asfalt niszczyć. No chyba że Ty, Chloru, masz jakąś działalność nielegalną, proszkiem jakimś albo innym zielskiem handlujesz i tak trwonisz te pieniądze na prawo i lewo.... Łatwo przyszło, łatwo poszło....

- przy ABS'ie, gdy sa gorsze opony na którejs z osi to droga hamowania jest
taka jak przy tych gorszych oponach, czyli moze byc "BUUMM"

Bo ?

No tu trochę nie wiem ale zaraz jakąś teorię wynajdę...

Data: 2010-03-29 15:37:40
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
Dnia 29.03.2010 CeSaR <adres@mail.com> napisał/a:
[...]

Nie zgadłeś. Ostatnio założony komplet nowych opon i bardziej ucierpiały
te na tylnej osi ;)
[...]

Czekam z zapartym. Podoba mi się ;-) --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 15:48:18
Autor: CeSaR
Chinskie opony
Nie zgadłeś. Ostatnio założony komplet nowych opon i bardziej ucierpiały
te na tylnej osi ;)

Ha!!!!!!!!! Na "ręczniku" za dużo jeździłeś, głupoty jakieś na drodze odprawowałeś..... Pięknie. Taki duży chłopak....

Data: 2010-03-29 15:52:45
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
Chinskie opony
[...]

Nie dotknalem recznego przez jakies 100 km upalania. --
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Data: 2010-03-29 15:57:53
Autor: CeSaR
Chinskie opony
No tu trochę nie wiem ale zaraz jakąś teorię wynajdę...

Czekam z zapartym. Podoba mi się ;-)

Tu bym trochę Kopernikiem poleciał. Astronomem był. Ale na kasie się znał chyba nawet bardziej. I on wynalazł takie prawo, że gorszy pieniądz wypiera pieniądz lepszy. I tak jest wszędzie. W polityce na ten przykład - widział ktoś ostatnio mądrego polityka? No nie.
Więc na opony też się to przekłada. Opony gorsze wyprą opony lepsze. Opona lepsza będzie hamować tak jak gorsza. I będzie BUUM!!!!!
I mało tego!!!! Po wypadku policja znajdzie co? Dokładnie!!! Opony gorsze!!!!! A czemu? Bo opony lepsze zostały wyparte i ich nie będzie.
I teraz jak się nad tym wszystkim głębiej zastanawiam to sam już nie wiem, czy one nawet na miejscu tego wypadku były, czy aby nie zostały wyparte wcześniej. No bo jeśli były wyparte? To jak miały hamować? Czyli hamowały gorsze czyli Kopernik i  kolega o finezyjnym nicku "news.home.net.pl" czy jak tam mieli rację. Obaj.

Data: 2010-03-29 13:15:52
Autor: J.F.
Chinskie opony
On Mon, 29 Mar 2010 03:20:58 -0700 (PDT),  lzepolak wrote:
[...]

Porzadniejsze marki moja sierra tak zalatwiala ..

Na kierownicy czuc drgania przy 100-120km/h. Alufelgi
sprawdzalem, sa proste, na maszynie wyraznie widac ze to opona "lata".

No ale co - przed zima nie latala ?
[...]

Jak zalozysz dobre na przod to przestanie trzesc kierownica, ale jesli
tylne takie same, to bedzie trzeslo d* na tylnej kanapie.
Wlasciciel/kierowca moze to oczywiscie zlekcewazyc, ale na lozyska
niech odklada.

kupic sobie kola 15" i sprzedac alufelgi, skoro cie na nie nie stac
:-)

J.

Chinskie opony